ZyWall 10 og NetScreen 25
Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 10-06-05 23:25

Hejsa

en der nogle gode mennesker som kan fortælle hvordan man får en ældre ZyWall
10 og en NetScreen 25 til spille sammen?

Med venlig hilsen og
på forhånd tak

Ken

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 13-06-05 06:49

On Sat, 11 Jun 2005 00:25:10 +0200, "Jens Vejmand & Holger Danske"
<holger@danske.dk> wrote:

> en der nogle gode mennesker som kan fortælle hvordan man får en
> ældre ZyWall 10 og en NetScreen 25 til spille sammen?

Ja, man forbinder bare dem begge til en Internet-forbindelse, så
spiller de så fint så fint...

Derefter kan man selvfølgelig konfigurere dem til både det ene og det
andet, men hvad, og hvordan man gør det, afhænger jo noget af, hvad
man ønsker at opnå.

-A

Fra : RaZoR

Dato : 13-06-05 07:31

On Mon, 13 Jun 2005 07:49:00 +0200, Asbjorn Hojmark
<Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

> [...]
>
>Derefter kan man selvfølgelig konfigurere dem til både det ene og det
>andet, men hvad, og hvordan man gør det, afhænger jo noget af, hvad

Spørgsmålet er vel egentlig og de to produkter er kompatible ? ... det
kommer an på en test .... jeg ved fra refaring at der er en risiko for
at forskellige mærker ikke er kompatible når vi snakke VPN (jeg går ud
ffra at vi snakker VPN)

RaZoR :)

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-05 23:05

> [...]
> kommer an på en test .... jeg ved fra refaring at der er en risiko for
> at forskellige mærker ikke er kompatible når vi snakke VPN (jeg går ud

Jeg har haft en tunnel mellem de to nævnte produkter, der kørte fint og helt
uden problemer.

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Sophus Vørsing \(267~

Dato : 13-06-05 13:31

"Jens Vejmand & Holger Danske" <holger@danske.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>

> en der nogle gode mennesker som kan fortælle hvordan man får en ældre
> ZyWall 10 og en NetScreen 25 til spille sammen?

selvom det ikke er de rigtige modeller så kan dette link måske give dig lidt
inspiration: http://www.zyxel.com/support/supportnote/zywall1/app/zw_ns4.htm

Mvh Sophus