Navn på skuespiller?
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 10-06-05 23:18

Hvad var det nu den skuespiller hed, som spillede Frodo i "Ringenes
Herre"?

Ruth

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 10-06-05 23:42

Elijah Wood?

Er han allerede ved at gå i glemmebogen?

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 11-06-05 00:32

> Elijah Wood?
>
> Er han allerede ved at gå i glemmebogen?

Det håber jeg da ikke... Blev han ikke også rost for hans rolle i Sin City?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-06-05 00:47

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> writes:

> Det håber jeg da ikke... Blev han ikke også rost for hans rolle i Sin City?

Det håber jeg. Dead scary.
--
Peter B. Juul, o.-.o "How do I love thee? Let me count the ways:
The RockBear. ((^)) one one-thousand,

Fra : BettinaP

Dato : 13-06-05 12:04

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

City?

> Det håber jeg. Dead scary.
> --

Totalt scary, men det var da ikke udpræget krævende på skuespil.
havde han overhovedet nogle replikker?

BettinaP

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 11-06-05 08:13

"C. H. Engelbrecht" skrev i en meddelelse
> "Ruth Nielsen" wrote in message

> Elijah Wood?

> Er han allerede ved at gå i glemmebogen?

NEJ - det er han bestemt ikke, vi har bare aldrig omtalt ham som andet
end Frodo. vi synes at han ER Frodo.

Men tak for oplysningen.

Ruth

Fra : Arne Saknussemm

Dato : 11-06-05 09:20

On Sat, 11 Jun 2005 00:17:47 +0200, "Ruth Nielsen"
<cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote:

>Hvad var det nu den skuespiller hed, som spillede Frodo i "Ringenes
>Herre"?

Kender du virkelig ikke Internet Movie DataBase?
Her er linket: http://us.imdb.com/search

mvh
Arne Saknussemm