Beate Winkler i fuld ornat
Fra : NoTrabajo

Dato : 10-06-05 21:02

Beate Winkler i fuld ornat:

http://www.lilliput-information.com/ioddec/
--
NoTrabajo

Fra : morten sorensen

Dato : 10-06-05 21:03

NoTrabajo wrote:
> Beate Winkler i fuld ornat:
>
> http://www.lilliput-information.com/ioddec/

Hvad er det du vil sige med denne 4 år gamle artikel?

Meget er jo sket med netop BWs institut i den forløbne tid.

--

morten sorensen

Fra : G B

Dato : 10-06-05 21:15

morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> skrev i meddelelsen

> Hvad er det du vil sige med denne 4 år gamle artikel?

At man skal vide, hvilke forhenværende DDR-Stasi-kommissærer, som
fortsætter deres undergravende virksomhed, moské?

GB

Fra : morten sorensen

Dato : 10-06-05 21:17

G B wrote:
> morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> skrev i meddelelsen

> At man skal vide, hvilke forhenværende DDR-Stasi-kommissærer, som
> fortsætter deres undergravende virksomhed, moské?

Artiklen er fra december 2000 - hvad har den med nutiden at gøre?

Eller er det bare den historiske interesse? Gad vide....

--

morten sorensen

Fra : G B

Dato : 10-06-05 21:37

morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> skrev i meddelelsen
newsmqe.54208$Fe7.165920@news000.worldonline.dk:

> Artiklen er fra december 2000 - hvad har den med nutiden at gøre?

Årh, hvis det passer ind i krammet, kan man da også bruge tusinde år
gammelt stof som korstog etc. What's the problem?

GB

Fra : morten sorensen

Dato : 10-06-05 21:42

G B wrote:
> [...]
>

> Årh, hvis det passer ind i krammet, kan man da også bruge tusinde år
> gammelt stof som korstog etc. What's the problem?

Så det er bare gamle sager man lufter? Lidt plat.

Hvem bruger korstog? Det eneste oldgamle jeg har set er henvisninger til
koran, bibel osv.

--

morten sorensen

Fra : G B

Dato : 10-06-05 23:28

> Hvem bruger korstog? Det eneste oldgamle jeg har set er henvisninger til
> koran, bibel osv.

Jeg har op til adskillige gange henvist til vore éncellede forfædre fra
Marianergavens Sorte Skorstene.
Vi stammer allesammen fra KULSTOF af en eller anden slags.
Og når så det er sagt, så vil vi gerne have, at kulstof fungerer.
OK? (Genert grin... hehe...)

GB

Fra : NoTrabajo

Dato : 11-06-05 04:55

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse
newsmqe.54208$Fe7.165920@news000.worldonline.dk...

> Artiklen er fra december 2000 - hvad har den med nutiden at gøre?

> Eller er det bare den historiske interesse? Gad vide....

Så find da selv en nyere artikel om sækken og giv os et link til den. Sandheden
om BW bliver ikke mindre af, at artiklen er fire år gammel. Hun er og bliver en
stasi-sæk.

DDR ophørte ikke med at eksistere den 3. oktober 1990 - DDR blev udvidet til
resten af Europa.
--
NoTrabajo

Fra : morten sorensen

Dato : 11-06-05 10:58

NoTrabajo wrote:
> "morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse
> newsmqe.54208$Fe7.165920@news000.worldonline.dk...

> Så find da selv en nyere artikel om sækken og giv os et link til den.

Næ - for jeg er aldeles ligeglad med hende. Det er din obsession.

--

morten sorensen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-06-05 01:08

morten sorensen wrote:

> Hvad er det du vil sige med denne 4 år gamle artikel?

Det er da interessant at læse om, hvad Beate Winklers Overvågningscenter
(det hedder det sørme) ønsker af os. At vi borgere skal overvåge vore
børnehaver og hvad som helst andet for, hvad der nu kan tænkes at være
racisme, antisemitisme og xenofobi. Ikke bare det - vi ønskes også at
gribe ind overfor vittigheder og andet af racistisk, antisemitisk eller
xenofobisk tilsnit. Vi må ikke tolerere det (vi må helt sikkert heller
ikke grine med).

Vi ønskes også at foretage politianmeldelse, hvis vi hører nogen synge
såkaldte højreorienterede ekstemistsange (selvfølgelig ikke
venstreorienterede ditto eller Radikale flygtningeministre, der taler
offentligt for at åbne grænserne helt og fuldt).

Sandelig om Beate Winkler og hendes Overvågningscenter (det hedder det
sørme) ikke også vil have os til at politianmelde folk, som spiller
såkaldte højre-ekstreme computerspil.

Osv osv. Det fortsætter bare derudaf med den ene hjerneblødning efter
den anden.

Godt at den artikel blev postet, så vi der endnu ikke vidste præcis hvor
sindssyg en forestilling, der er tale om, kunne se det sort på hvidt.

> Meget er jo sket med netop BWs institut i den forløbne tid.

Ja, det er vel blevet meget større og mere overvågende og bla. fornylig
afsløret i at svindle med tallene, så det så ud som om danskerne var
meget gladere for "berigelsen" end tilfældet er. Men derudover .. ? Har
Beate Winkler og hendes Overvågningscenter fået behandling for deres
hjerneblødninger og undskyldt for det rableri, hun og hendes
Overvågningscenter har brugt skatteyderpenge til?

Hvad har ændret sig til det bedre?

Fra : jodem

Dato : 11-06-05 08:49

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hjerneblødninger og undskyldt for det rableri, hun og hendes
> Overvågningscenter har brugt skatteyderpenge til?

Ja, efter den stribe af mordbrande, som fandt sted i tyskland i slutningen
af 90'erne kan vi bestemt ikke have at EU holder øje med nynazisterne dér.
Det må det hemmelige politi i Tyskland selv gøre.

Fra : John Doe

Dato : 12-06-05 23:26

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, efter den stribe af mordbrande, som fandt sted i tyskland i slutningen
> af 90'erne kan vi bestemt ikke have at EU holder øje med nynazisterne
> dér. Det må det hemmelige politi i Tyskland selv gøre.

Og hvem stod så bag de mordbrande?....alverdens forsider var ryddet, da et
asylcenter i Lübeck blev futtet af for nogle år siden, "Højreekstremismen på
fremmarch i Tyskland". I en lille artikel inde i aviserne kunne man et par
uger senere se, at det var en libanesisk asylsøger der havde futtet det
af....sådan.

Hilsen Sten

Fra : jodem

Dato : 12-06-05 23:50

"John Doe" <xlk@yoahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> på fremmarch i Tyskland". I en lille artikel inde i aviserne kunne man et
> par uger senere se, at det var en libanesisk asylsøger der havde futtet

Du mener ikke høreekstremismen findes i Tyskland, og du mener at din
påståede Libaneser var ansvarlig for samtilige mordbrande, eller hvad?

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-05 00:39

"jodem" <jodem@nypost.dk> wrote in message
> "John Doe" <xlk@yoahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du mener ikke høreekstremismen findes i Tyskland, og du mener at din
> påståede Libaneser var ansvarlig for samtilige mordbrande, eller hvad?

Da medierne hemmeligholder det meste vold fra libaneserside o.lign., så er
der fornuft i arbejdshypotese om at de fremmede sgu nok selv er ansvarlige i
mordbrandforsøgene - er nogen døde?

Højreextremismen hos NPD ogDVU er som hos Pia Kjærsgaard, dvs demokratisk og
acceptabel i enhver henseende - voldsfjolser findes sporadisk, er atypiske,
tegner intet parti udover danske EL.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-06-05 00:35

jodem wrote:
> "John Doe" <xlk@yoahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du mener ikke høreekstremismen findes i Tyskland, og du mener at din
> påståede Libaneser var ansvarlig for samtilige mordbrande, eller hvad?

Der var også eksemplet med de mange rå og psykopatiske nynazister i vist
nok det østlige Tyskland, som havde overfaldet og druknet en lille dreng
i et offentligt udendørs svømmebad. Hele Tyskland endte med at tro på
den fantastiske historie, der så bare - sådan ca, dagen efter at
selveste forbundskansleren havde brugt den til endnu en gang moralsk
selvspanking ud over det hele rige - viste sig at være det rene pure
opspind fra en formodentlig psykisk meget syg kvinde.

Så var der eksemplet med nedbrændingen af et hus i Slesvig Holsten, hvor
attentatmændene venligt nok havde efterladt en masse påmalede hagekors -
for ligesom at fortælle hvem der havde stået bag handlingen. Viste sig
at være simpelt forsikringsvindel. Der er utallige af den slags
eksempler.

I Tyskland er det så oplagt for psykisk syge, forsikringssvindlere osv.
at bruge den med de notorisk forfærdeligt farlige nazier. Den tyske
offentlighed reagerer med omgående fordømmelse og forsidebaskere ud over
hele landet - før man overhovedet ved om der var noget om snakken. Få
det til at se ud som om nogen nazier er efter dig (hvis du bor i
Tyskland), og Tyskland er straks parat til at give dig masser af
opmærksomhed. Det er klart, at mange stakkels mennesker ikke kan lade
være med at prøve den fidus.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-06-05 00:42

jodem wrote:
> [...]

> slutningen af 90'erne kan vi bestemt ikke have at EU holder øje med
> nynazisterne dér. Det må det hemmelige politi i Tyskland selv gøre.

Hvad nogen nazier i Tyskland begår af forbrydelser, skal da ikke gå ud
over min frihed. Ligesom hvad nogen borgerlige eller socialdemokrater
eller marxister begår af forbrydelser ikke skal gå ud over min frihed.

Du går da vel heller ikke ind for Orwellske overvågningscentre, som på
bedste Stasi-vis opfordrer borgerne til at gå og indberette hinanden? Fy
for et lortesamfund sådan nogen typer som Beate arbejder på at skabe.
Hvis man kan li' EU-Beates ideer, så vil man elske Patriot Act 1 og 2.
Samme elendige kontroltotalitære surdej.

Fra : morten sorensen

Dato : 11-06-05 11:00

Henrik Svendsen wrote:

> [...]
> hjerneblødninger og undskyldt for det rableri, hun og hendes
> Overvågningscenter har brugt skatteyderpenge til?

Har centret ikke fuldkommen mistet sin betydning? Hvem går op i det mere
- andre end folk der vil bevare et fjendebillede?

--

morten sorensen

Fra : John Doe

Dato : 12-06-05 23:27

> Har centret ikke fuldkommen mistet sin betydning? Hvem går op i det mere -
> andre end folk der vil bevare et fjendebillede?

Så længe det eksisterer, er det desværre ikke betydningsløst.

Hilsen Sten

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-06-05 09:13

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> Har centret ikke fuldkommen mistet sin betydning? Hvem går op i det mere -
> andre end folk der vil bevare et fjendebillede?

Jeg ved det ikke, men nu er Europarådet også ude med racismeriven, og
vil/har sidestille(t) antisemitiske med "islamophobi", altså racisme pga
afstamning, med frygt for en religion/ideologi, som kan være mere eller
mindre velbegrundet, det vil fremtiden vise. Men de kan måske ikke komme på
noget bedre udtryk.

Iøvrigt sjovt at Beate skriver:

"Understreg at ingen ville forlade sit hjem, hvis vedkommende ikke var
tvunget til det, og at der er mangfoldige grunde til flugt fra et land."

Præcis det samme som Bent Melchior docerede igen og igen, - og som MÅ være
enten dyb naivitet, eller et forsøg på at forvirre modtageren af budskabet.
Det at forsøge at finde bedre muligheder for sin familie i et andet land,
skal altså kaldes "flugt", og derfor åbenbart pr definition være noget vi
bør være positive over for at skulle betale for.

Det er formodentlig også den Radikale selvforståelse, og viser hvad man er
oppe imod, når det kommer til godhedsapostlene, - hvis de havde fået magt,
som de havde agt, så havde landet nok allerede været i kaos.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-06-05 09:26

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> Iøvrigt sjovt at Beate skriver:
>
> "Understreg at ingen ville forlade sit hjem, hvis vedkommende ikke var
> tvunget til det, og at der er mangfoldige grunde til flugt fra et land."

Tjae, så må vi jo have en del mennesker der er flygtet til lande som USA
og Israel. Politiske flygtninge?
--
Per Erik Rønne

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-06-05 12:07

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> Tjae, så må vi jo have en del mennesker der er flygtet til lande som USA
> og Israel. Politiske flygtninge?

Selvfølgelig, og derfor bør de forsørges til deres dages ende.

Iøvrig var det Arne og ikke Bent, som altid underholdt med sangen om: "ingen
vil jo dog forlade sit hjemland . . . ."