Skifte display på T630
Fra : -= JF =-

Dato : 10-06-05 20:10

Hej gruppe.

Hvor får man billigst skiftet display på en SE T630?

Hvor svært er det evt. selv at skifte det?

På forhånd tak!
mvh John

Fra : Thomas Andersen

Dato : 11-06-05 13:13

www.cellshoppen.dk

Guide til skiftning her
http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/dismantlet610.htm

Fra : -= JF =-

Dato : 11-06-05 16:23

"Thomas Andersen" <ThomasAndersen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> www.cellshoppen.dk
>
> Guide til skiftning her
> http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/dismantlet610.htm

Tak for tippet!

Mvh John

Fra : Kim

Dato : 12-06-05 11:53

> Hvor får man billigst skiftet display på en SE T630?

Jeg fik det skiftet i en lille butik på frederiksberg (falkoner alle, lige
ved multimediaworld) - kostede 450,- og tog 2 minutter - det fik mig til
ikke at åbne telefonen selv!

/Kim

Fra : -= JF =-

Dato : 13-06-05 20:42

"Kim" <nospam@lc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fik det skiftet i en lille butik på frederiksberg (falkoner alle, lige
> ved multimediaworld) - kostede 450,- og tog 2 minutter - det fik mig til
> ikke at åbne telefonen selv!

Det lyder som det helt rigtige!! Kan du huske hvad butikken hedder?

Mvh John

Fra : Kim

Dato : 13-06-05 23:33

> Det lyder som det helt rigtige!! Kan du huske hvad butikken hedder?

Desværre ikke - mener det var noget med "mobilebox" men er ikke sikker - den
ligger overfor kvickly og åbner først ved middagstid.

/kim

Fra : -= JF =-

Dato : 14-06-05 19:19

> Desværre ikke - mener det var noget med "mobilebox" men er ikke sikker -
> den
> ligger overfor kvickly og åbner først ved middagstid.

Super godt!! Den er fundet!
Tak for hjælpen!!

Mvh John

Fra : Kim