Angående Fyr/Fyr
Fra : Cowey

Dato : 01-06-01 23:15

Fyr/Fyr blev lagt ud som en kontaktannonce, men noget fangede mig... at han
er vild med at sutte pik!

Så var det jeg tænkte om det at sutte pik har været til debat??

Jeg er relativ ny (ca 1/2 år) og har ikke set nogen debatter ang at sutte
pik!

Jeg kunne bare godt tænke mig at vide fra andre hvordan de har det med at
sutte pik?
Jeg kan starte... jeg er vild med det!
Jeg bliver bogstavelig smaskvåd af det...og så sluger jeg også fordi jeg
synes at det høre til, og jeg kan lide det!

Hvad mener I???

Mvh. Mirian alias Cowey

Fra : [m.t.]

Dato : 02-06-01 00:03

"Cowey" <cowey@worldonline.dk> wrote in message

> Så var det jeg tænkte om det at sutte pik har været til debat??
[snip]
> Hvad mener I???

Personligt synes jeg faktisk, at det at få den suttet af er mere behageligt
end sex ( ok, ikke altid, men næsten ). Man ligger helt afslappet, og det er
100% kvindens opgave at få en til at have det godt.... :)

/m.

-----
"Human beings are undergoing procedures in which they have not agreed to
participate."
- John E. Mack, MD, author, Abduction: Human Encounters with Aliens

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 05-06-01 04:50

"[m.t.]" <matek@ilovespam.coredump.dk> wrote in message
> [...]
er
> 100% kvindens opgave at få en til at have det godt.... :)

Men DAMN hvor bliver det kedeligt, når tøsen stadig kæmper med at få en til
at komme, når der er gået en halv time...

*GAAAAAAB*

/Henning

Fra : Henning

Dato : 06-06-01 03:25

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men DAMN hvor bliver det kedeligt, når tøsen stadig kæmper med at få en
til
> at komme, når der er gået en halv time...
>
> *GAAAAAAB*

Så smækker man da bare det ene ben om nakken på
hende og begynder at kanin-kneppe i munden på hende
og vupti 30 sekunder senere gylper hun det i sig, så ka
man lægge sig til at sove efter vel udført gerning *G*

Henning

Fra : Johnnie Hougaard Nie~

Dato : 06-06-01 18:35

Henning wrote:
> Så smækker man da bare det ene ben om nakken på
> hende og begynder at kanin-kneppe i munden på hende
> og vupti 30 sekunder senere gylper hun det i sig, så ka
> man lægge sig til at sove efter vel udført gerning *G*

Du mener at det varer 30 sekunder før hun *bider* ?

Mvh. Johnnie

Fra : Henning

Dato : 07-06-01 14:55

"Johnnie Hougaard Nielsen" <sfromis@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener at det varer 30 sekunder før hun *bider* ?

Med hvad?? *GGGG*

MVH
Henning

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 07-06-01 16:13

In article <yILT6.110$Mf3.7436@news.get2net.dk>, "Henning"
<cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote:

> Med hvad?? *GGGG*

   Eller brækker sig.

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Hen

Dato : 08-06-01 20:30

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Eller brækker sig.

Brækker sig?
Det ka hun ikke når der er sat "prop" I *GGG*

MVH
Henning

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 10-06-01 23:10

In article <II9U6.356$l54.12846@news.get2net.dk>, "Hen"

> Brækker sig?
> Det ka hun ikke når der er sat "prop" I *GGG*

   Du har aldrig set en person der brækkede sig ud af næsen? Det kan
faktisk lade sig gøre.....

Fra : Henning

Dato : 11-06-01 07:54

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Hej Trine

> Du har aldrig set en person der brækkede sig ud af næsen? Det kan
> faktisk lade sig gøre.....

Arh de par småskvæt, dem overser man i kampens
hede *GGGG*

Bortset fra det, så arbejder jeg jo på et hospital, så
jeg er ikke sart *GGG*

MVH
Henning

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 11-06-01 09:39

In article <tVZU6.8$Ly6.4874@news.get2net.dk>, "Henning"
<h2m65@hotmail.com> wrote:

> Arh de par småskvæt, dem overser man i kampens hede *GGGG*
>
> Bortset fra det, så arbejder jeg jo på et hospital, så jeg er ikke sart
> *GGG*

   Meeeen - bortset fra det - så har jeg ikke gebis så jeg skal nok klare
mig alligevel ;)

Fra : Henning

Dato : 11-06-01 19:14

> Meeeen - bortset fra det - så har jeg ikke gebis så jeg skal nok klare
> mig alligevel ;)

Ingen tvivl om det Trine

MVH
Henning

Fra : FreYa

Dato : 11-06-01 14:14

Mon, 11 Jun 2001 00:10:00 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "Trine
Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk>:

>   Du har aldrig set en person der brækkede sig ud af næsen? Det kan
>faktisk lade sig gøre.....

Ja, det er desværre sandt. Jeg har selv prøvet det engang, og jeg
havde lige spist røget peber-makrel. Yark!

FUT:Off-topic
--
Freya

Fra : Johnnie Hougaard Nie~

Dato : 07-06-01 19:19

Henning wrote:

> Med hvad?? *GGGG*

Så du starter altså med at konfiskere hendes gebis. Unfair!

Mvh. Johnnie

Fra : Hen

Dato : 08-06-01 20:31

> Så du starter altså med at konfiskere hendes gebis. Unfair!

Ja det høre med til sikker sex *GGG*

MVH
Henning

Fra : René Hjorth

Dato : 06-06-01 19:39

Tue, 5 Jun 2001 05:50:00 +0200 skrev "*DrømmeFyren*"
<VarmeSoeges@hotmail.com>

Hej *DrømmeFyren*,

>Men DAMN hvor bliver det kedeligt, når tøsen stadig kæmper med at få en til
>at komme, når der er gået en halv time...

I så fald burde tøsen/vedkommene tage sig sammen og lære en bedre
teknik, for en halv timer er kun acceptabelt hvis én af jer (eller
begge) bevidst trækker tiden ud...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Chokmah

Dato : 03-06-01 01:45

"Cowey" <cowey@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Fyr/Fyr blev lagt ud som en kontaktannonce, men noget fangede mig... at
han
> er vild med at sutte pik!
>
> Så var det jeg tænkte om det at sutte pik har været til debat??

Det ku det hævet over en hver tvil - men ... ikke lige i det givene
samenhæng da der var tale om et opslag efter en til det og ikke en debat
MvH
Bo

op følgning til :dk.snak.off-topic

Fra : Hanne Margrethe Land~

Dato : 02-06-01 11:56

Chokmah skrev i en meddelelse news:9f9cun$1du$1@sunsite.dk...

Kære Bo

Cowey skrev i en meddelelse:

> Det ku det hævet over en hver tvil - men ... ikke lige i det givene
> samenhæng da der var tale om et opslag efter en til det og ikke en debat

Der kan ikke være tvivl om, at det oprindelige indlæg
var et opslag.
Men Cowey efterlyser en debat om det at sutte pik,
[m.t.] svarer på det, og da det er ikke OT, har jeg tilladt
mig at fjerne din FUT.
Derfor vil man fortsat kunne diskutere emnet her i dss.

MvH
Hanne L

Fra : Cowey

Dato : 02-06-01 12:31

"Hanne Margrethe Landsdorf" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig at fjerne din FUT.
> Derfor vil man fortsat kunne diskutere emnet her i dss.

Tak Hanne, for at irrettesætte Bo for mig!
Ja det var ment som jeg gerne ville have det, at sutte pik op til debat!
Jeg ville især gerne høre fra kvinder hvad de synes om det. Jeg hører fra
mange kvinder i min omgangskreds at de ikke kan lide at sutte pik, og slet
ikke at sluge!
Det kan jeg da ikke forstå, da jeg personligt ikke mener at det er spor
ulækkert. Manden nyder det da i fulde drag og det er da vildt lækkert at
kunne behage sin elsker!
Det at manden virkelig nyder det, tænder ihvertfald mig!

MVH Mirian

Fra : Hanne L

Dato : 02-06-01 18:51

Cowey skrev i en meddelelse news:D84S6.16589$dS3.864099@news010.worldonline.dk...

Hej Mirian

> Tak Hanne, for at irrettesætte Bo for mig!

Jeg vil nu hellere kalde det at vejlede, da det er det,
jeg er valgt til af gruppen

> [...]
> kunne behage sin elsker!
> Det at manden virkelig nyder det, tænder ihvertfald mig!

Sådan har jeg det også. Hans nydelse og ophidselse,
ophidser jo også mig. Så det i virkeligheden er til fælles
glæde. Og jeg er kommet til at synes bedre og bedre
om det med årene Tidligere var det mest for at gøre
ham glad, nu er det lige så meget for min egen skyld.

Men det med at sluge det, kommer så sandelig an på,
hvem han er. Eller snarere, hvordan han smager, for
det er jo meget forskelligt. Jeg har slikket et par mænd
i mit liv, som ikke smagte godt. Det er meget svært at
fortælle, hvorfor jeg da heller ikke har gjort det, men
bare har spyttet det ud meget diskret for ikke at gøre
vedkommende ked af det.

Underligt nok har de mænd, jeg har elsket højest,
været dem, der smagte bedst.
Kan det mon være sådan, at ligesom man tiltrækkes
af kropsdufte, man ikke er bevidst om, så er det det
samme med smagen af deres sæd? Jeg tror det
egentlig ikke, men det er da tankevækkende.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-06-01 19:39

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> wrote in message
> [...]
> af kropsdufte, man ikke er bevidst om, så er det det
> samme med smagen af deres sæd? Jeg tror det
> egentlig ikke, men det er da tankevækkende.

hmmm... meget tankevækkende
jeg har oplevet at elske to mænd i mit liv..... min ex kunne jeg ikke
tåle smagen af..... nogle gange kunne jeg endda få kvalme bare ved
tanken.... min kærestes kan jeg godt.... til tider endda være helt vild
med.....
det tror jeg faktisk vi ar snakket om før i gruppen... at smagen er
påvirket af hvad han spiser og drikker....
min ex både røg og drak kaffe.... min dejlige kæreste gør hverken enten
eller.....
så hvad jeg har konkluderet i mit lille univers er at det ikke er
afgørende hvor vild man er med fyren......... men det hjælper
naturligvis*G*

omkring kropsdufte har jeg en gang oplevet at være fuldstændig vild pga
en fyrs duft..... og det var jeg såsandelig meget bevidst om*G* jeg
kunne sidde bag ham i timen og være helt salig*G* og de meget få gange
jeg var sammen med ham kunne jeg slet ikke få nok af at dufte til
ham.... heldigvis holdt det ikke.... man kan ikke basere et forhold på
duft*G*

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Hanne L

Dato : 03-06-01 00:02

Sabina Hertzum skrev i en meddelelse news:NpaS6.17753$dS3.947373@news010.worldonline.dk...

Kære Sabina

Hanne L skrev:

> [...]
> tåle smagen af..... nogle gange kunne jeg endda få kvalme bare ved
> tanken.... min kærestes kan jeg godt.... til tider endda være helt vild

Jeg kender godt den med at være vild med det *SSS*

> det tror jeg faktisk vi ar snakket om før i gruppen... at smagen er
> påvirket af hvad han spiser og drikker....
> min ex både røg og drak kaffe.... min dejlige kæreste gør hverken enten
> eller.....

Min kæreste både ryger og drikker spandevis af kaffe,
og er den mand i mit liv, som har smagt allerbedst.

> så hvad jeg har konkluderet i mit lille univers er at det ikke er
> afgørende hvor vild man er med fyren......... men det hjælper
> naturligvis*G*

Det tror jeg bestemt, det gør.
Jeg har da ikke lyst til at sluge sæd fra hvem som helst.
Og så feder det, siger de, der har forstand på det *GGG*.

> [...]
> jeg var sammen med ham kunne jeg slet ikke få nok af at dufte til
> ham.... heldigvis holdt det ikke.... man kan ikke basere et forhold på

Nej, der skal ligesom være andre kvaliteter ved manden.
Jeg elsker også den naturlige duft ved min mand.
Derfor bryder jeg mig ikke om deodoranter o.l.

Kærlig hilsen
Hann L

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-06-01 00:07

> Kære Sabina

hej igen hanne

> Jeg kender godt den med at være vild med det *SSS*

hehee.. det var faktisk ret overraskende for mig*G* jeg havde jo været
vant til at det gav mig kvalme...... men så lige pludselig at falde over
en fyr hvor det faktisk var dejligt ... meget mærkeligt*G*
men jeg vil lige smide denne her.... vædskemangel kan altså gøre det så
tyktflydende at jeg ikke kan have det i munden... det er så ikke smagen
men konsistensen der gør sig gældende....

> Min kæreste både ryger og drikker spandevis af kaffe,
> og er den mand i mit liv, som har smagt allerbedst.

tankestrejf.... ryger du selv... drikker du selv kaffe???
for det gør jeg nemlig ikke.... kan det have noget med sagen at gøre??

> Det tror jeg bestemt, det gør.
> Jeg har da ikke lyst til at sluge sæd fra hvem som helst.
> Og så feder det, siger de, der har forstand på det *GGG*.

hehee*GGG* derfor sluger jeg ikke hvergang*G* alle de proteiner på en
gang kan da ikke være godt*G*
john sidde rlige ved siden af og siger "det slanker, giver energi og så
bliver man klogere af det... og ikke mindst glattere hud i ansigtet"...
hvem snakker om overtalelsesevner??*GGGGG*

> Nej, der skal ligesom være andre kvaliteter ved manden.
> Jeg elsker også den naturlige duft ved min mand.
> Derfor bryder jeg mig ikke om deodoranter o.l.

en god deo på en mand kan meget vel fremhæve hans naturlige duft... på
en meget lækker måde... lige som en dårlig kan ramme de forkerte toner i
duften og gøre det kvalm......
med den pågældende fyr brugte han så vidt jeg vidste intet..... men
duftede stadig dejligt....

Fra : John Sahl

Dato : 03-06-01 00:10

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote in message
> [...]

> bliver man klogere af det... og ikke mindst glattere hud i
ansigtet"...
> hvem snakker om overtalelsesevner??*GGGGG*

Uhh, virker det? Skal vi i seng nu? ))

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se en forsmag på vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Hanne L

Dato : 03-06-01 22:53

Sabina Hertzum skrev i en meddelelse news:PkeS6.18259$dS3.999048@news010.worldonline.dk...

Kære Sabina

> [...]
> tyktflydende at jeg ikke kan have det i munden... det er så ikke smagen
> men konsistensen der gør sig gældende....

Så drik noget vand, inden du kaster dig ud i det *GGG*.
Det kan godt være tykt, men da der som regel ikke er
så meget af det, synes jeg ikke, det har været noget
problem.

> tankestrejf.... ryger du selv... drikker du selv kaffe???
> for det gør jeg nemlig ikke.... kan det have noget med sagen at gøre??

Jeg ved det ikke, men jeg både ryger og drikker kaffe selv.

> [...]
> bliver man klogere af det... og ikke mindst glattere hud i ansigtet"...
> hvem snakker om overtalelsesevner??*GGGGG*

Jeg har hørt det samme bare i andre versioner fra indtil
flere *S*. Det viser vel bare, hvor meget mænd synes
om, at man gør det.

> en god deo på en mand kan meget vel fremhæve hans naturlige duft... på
> en meget lækker måde... lige som en dårlig kan ramme de forkerte toner i
> duften og gøre det kvalm......

Jeg bryder mig bare ikke om "unaturlige" dufte ved
mennesker.

--
Kærlig hilsen
Hanne L

"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-06-01 23:09

> Kære Sabina

søde hanne

> Så drik noget vand, inden du kaster dig ud i det *GGG*.
> Det kan godt være tykt, men da der som regel ikke er
> så meget af det, synes jeg ikke, det har været noget
> problem.

det er jo ike min konsistens den er gal med*G*
og underligt nok føles det som om det vokser i munden på mig.... jeg kan
ikke klare det hvis det er alt for tykt.... maven vender sig med det
samme....
jo.. hvis det kommer helt bagtil i halsen hvor det ikke rammer tungen
overhovedet... så går det.... men ellers ikke...

> Jeg ved det ikke, men jeg både ryger og drikker kaffe selv.

gad vide om der er noget om snakken så??

> Jeg har hørt det samme bare i andre versioner fra indtil
> flere *S*. Det viser vel bare, hvor meget mænd synes
> om, at man gør det.

det er jo det... det gør det jo også bare til en større nydelse for
os

> Jeg bryder mig bare ikke om "unaturlige" dufte ved
> mennesker.

der er vi heldigvis så forskellige....
--

læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Cowey

Dato : 02-06-01 22:22

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Cowey skrev i en meddelelse
>
> Hej Mirian

> Jeg vil nu hellere kalde det at vejlede, da det er det,
> jeg er valgt til af gruppen

Sorry! skal nok vælge mit ordvalg med omhu fremover..

> Men det med at sluge det, kommer så sandelig an på,
> hvem han er. Eller snarere, hvordan han smager, for
> det er jo meget forskelligt. Jeg har slikket et par mænd
> i mit liv, som ikke smagte godt.

Kan kun give dig ret i dette, nogle mænd smager overhovedet ikke godt!
Jeg har oplevet at mange mænd smager saltet og harsk!
ikke nogen dejlig oplevelse.

> Underligt nok har de mænd, jeg har elsket højest,
> været dem, der smagte bedst.

> Venlig hilsen
> Hanne L

Her kan jeg også kun være enig, min nuværende kæreste gennem 2½ år som jeg
selvfølgelig elsker meget højt, er meget neutral i smagen og jeg både nyder
smagen og hans kropsdufte og selvfølgelig bare ham!

MVH. Mirian

Fra : Hanne L

Dato : 03-06-01 00:11

Cowey skrev i en meddelelse news:QOcS6.18023$dS3.976199@news010.worldonline.dk...

Hej Mirian

Hanne L skrev

> Sorry! skal nok vælge mit ordvalg med omhu fremover..

Det er ok
Jeg så bare et billede af mig selv med løftet pegefinger,
og den rolle bryder jeg mig ikke om.

> Kan kun give dig ret i dette, nogle mænd smager overhovedet ikke godt!
> Jeg har oplevet at mange mænd smager saltet og harsk!
> ikke nogen dejlig oplevelse.

Bestemt ikke.
Jeg har oplevet at få gåsehud, ikke af fryd, men fordi
det simpelthen var så bittert.

> Her kan jeg også kun være enig, min nuværende kæreste gennem 2½ år som jeg
> selvfølgelig elsker meget højt, er meget neutral i smagen og jeg både nyder
> smagen og hans kropsdufte og selvfølgelig bare ham!

Ja, det er dejligt, når det er sådan. Man får bare lyst
til at snuse til ham hele tiden *S*.

Fra : Sild

Dato : 03-06-01 19:35

> [...]
> mange kvinder i min omgangskreds at de ikke kan lide at sutte pik, og slet
Nu har jeg ikke sådan spurgt ander hvad de kan lide, men jeg er vild med at
sutte og sluger også gerne.
> [...]
> kunne behage sin elsker!
> Det at manden virkelig nyder det, tænder ihvertfald mig!
Der kan jeg kun være helt enig.

Fra : Hanne L

Dato : 03-06-01 22:59

Sild skrev i en meddelelse news:9fdvvi$s59$1@sunsite.dk...

Kære Jannie

Velkommen i dss.

Cowey skrev:

> Nu har jeg ikke sådan spurgt ander hvad de kan lide, men jeg er vild med at
> sutte og sluger også gerne.

Det lader til, at der er mange af os

Venlig hilsen
Hanne L

PS

Er du sød at tænke over din klippe- og citatteknik
Klip det væk, du ikke svarer på.
Og at lav et mellemrum mellem den foregående tekst og
dit nye indlæg, så bliver det lettere at læse.

Fra : Tomas O.

Dato : 07-06-01 12:17

"Cowey" <cowey@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:D84S6.16589$dS3.864099@news010.worldonline.dk...
SNIP
Hej Mirian

> Det at manden virkelig nyder det, tænder ihvertfald mig!

Det er da også det samme der råtænder mig ved at slikke en pige

Det er da så fedt når den man udøver det på tænder for vildt

Hilsen
Tomas O.

Fra : Chokmah

Dato : 02-06-01 20:06

"Hanne Margrethe Landsdorf" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Chokmah skrev i en meddelelse news:9f9cun$1du$1@sunsite.dk...

Kære Hanne

> Kære Bo
>
> Der kan ikke være tvivl om, at det oprindelige indlæg
> var et opslag.

nej det er min pointe

> Men Cowey efterlyser en debat om det at sutte pik,

som ikke forandre ved at det første indlæg var et opslag , med fare for at
gå i ordkløveri :) - men ... det er da rigtigt opfølgene bliver vendt til en
debat om pik slikeri i almindelighed - hvorvidt det så hædre eller tilgiver
det første opslag nære jeg en tvil men føre den viseligt til andet forum af
sammen årsag.

> [m.t.] svarer på det, og da det er ikke OT, har jeg tilladt
> mig at fjerne din FUT.
> Derfor vil man fortsat kunne diskutere emnet her i dss.

Øhh ja.
MvH
Bo

fut :
dk.snak.off-topic

Fra : Sott

Dato : 04-06-01 21:42

Hej Cowey :0)

"Cowey" <cowey@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Så var det jeg tænkte om det at sutte pik har været til debat??

*hehe*
Det har det sikkert, på et eller andet tidspunkt - om ikke andet så af René

> Jeg er relativ ny (ca 1/2 år) og har ikke set nogen debatter ang at sutte
> pik!

Uha - vi har været sløve det sidste stykke tid *G*

> Jeg kunne bare godt tænke mig at vide fra andre hvordan de har det med at
> sutte pik?

Jeg har det sådan.... cirka... deromkring... jeg kan godt lide jordbæris *S*
(fra "Prop og Berta" historierne)

Det er _så_ dejligt, når min kæreste nyder det rigtigt meget og jeg ved med
sikkerhed, at jeg gør alt det rigtige for ham. Jeg synes der er en dejlig
intimitet og sammenhørighed i det - som med elskov i det hele taget.

> Jeg kan starte... jeg er vild med det!
> Jeg bliver bogstavelig smaskvåd af det...og så sluger jeg også fordi jeg
> synes at det høre til, og jeg kan lide det!

Jeg tror nok, at når jeg er tændt så bliver mine smagsløg mere eller mindre
sat ud af drift - i hvert fald smager det stort set altid af "ingenting" for
mig - til gengæld kan jeg have sådan en metal-smag i munden bagefter.

> Hvad mener I???

Det er dejligt, og det tænder mig - og jeg elsker at give min kæreste
nydelse :0)

Tusinde hilsner
Søs

Fra : René Hjorth

Dato : 05-06-01 21:41

Sat, 2 Jun 2001 00:15:13 +0200 skrev "Cowey" <cowey@worldonline.dk>

Hej Cowey,

>Fyr/Fyr blev lagt ud som en kontaktannonce, men noget fangede mig... at han
>er vild med at sutte pik!

Naturligvis

>Så var det jeg tænkte om det at sutte pik har været til debat??

At par gange ja, men dette umådelige interesante emne kan vel aldrig
udtømmes helt (!)

>Jeg kunne bare godt tænke mig at vide fra andre hvordan de har det med at
>sutte pik? Jeg kan starte... jeg er vild med det!

Det samme gør jeg, det er faktisk noget af det bedste sex jeg synes kan
foregå, også fordi jeg lægger så mange ting i det, og opfatter en fyrs
pik som noget af det mest personlige og ser de interessante ligheder
mellem personen og hans pik.

Udover dette må jeg indrømme at have lidt af en sperm-fetish, hvorfor
det er ekstra natuyrligt at sutte og og, så at sige, få det bedste
direkte fra kilden.

René
www.rene.hjorth.com