Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kodak digital kameraer
Fra : Mick Johansen

Dato : 01-06-01 23:23

Hejsa!

I dag var jeg nede hos Merlin for at lave et par prøvebilleder med hhv.
Kodak DC3800 og Kodak DC3400 Zoom, begge nævnt her i gruppen tidligere.

Jeg blev straks forbavset over størrelsen på DC3800 - det fylder næsten
ingenting ift. DC3400. Det er såmænd et ok kamera, men når jeg sammenligner
billederne er der ingen tvivl om at dem taget med DC3400 er meget bedre.

Så jeg har fundet mit næste kamera, selvom det koster noget mere end jeg
havde afsat. Tak til gutterne her i gruppen for positiv input.

Nu vi er ved det, hvor kan man købe opladelige AA-batterier samt lader til
en billig penge her i dk? Gerne postordre. Merlin havde et sæt med 4
batterier og lader for ca. 300,-

Med venlig hilsen
Mick Johansen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 04-06-01 10:49

On Sat, 2 Jun 2001 00:22:37 +0200,
Mick Johansen <mick-j@mail1.stofanet.dk> wrote:
> [...]
>
>Så jeg har fundet mit næste kamera, selvom det koster noget mere end jeg
>havde afsat. Tak til gutterne her i gruppen for positiv input.

Hvis du alligevel er henne og give noget mere, så prøv Canon PowerShot
A20, det har 3x zoom, føles meget solidt sammenlignet med Kodak, og
er ret god til at eliminere de typiske farveskift der er omkring
kanter (f.eks. den blålilla kant man ofte ser ved hvide skjorter på
en mørk baggrund).

>Nu vi er ved det, hvor kan man købe opladelige AA-batterier samt lader til
>en billig penge her i dk? Gerne postordre. Merlin havde et sæt med 4
>batterier og lader for ca. 300,-

Det kan du mange steder, inkl. i diverse supermarkeder. Husk at købe
1500-1800 mAh batterier. De "gamle" 1300 mAh kører ikke så længe mellem
opladninger.

--
Povl H. Pedersen - Please send unsolicited advertising to abuse@whitehouse.gov
Position: N 56 09 37 - E 010 12 29