Nogen problemer
Fra : John Kjoller

Dato : 10-06-05 16:03

Kan I evt lokkes til at kigge lidt omkring på
www.csbb.dk og se om der opstår problemer?
Fejl?
Eller design, som opfører sig mærkeligt på jeres respektive platforme?

Har selv testet på IE6, FF1.04, og Opera 8. På Win XP.

Mener også at siden validerer...

Der er jo en del grafik på siden, og det gør muligvis siden langsom?
Tilgengæld er alle grafik filerne temmelig små, så umiddelbart skulle jeg
ikke mene at det gør siden for langsom.
Er den for langsom?

Kh
John

Fra : Steen Christensen

Dato : 10-06-05 16:13

John Kjoller wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Kan I evt lokkes til at kigge lidt omkring på
> www.csbb.dk og se om der opstår problemer?
> Fejl?
Hej John

er du sikker på at linken er korrekt. Jeg får medelelsen "Siden kan ikke
vises"

Mvh Steen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 10-06-05 16:14

John Kjoller skriblede bla:
> Kan I evt lokkes til at kigge lidt omkring på
> Er den for langsom?

Ja da
Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
webbrowserindstillingerne.

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 10-06-05 16:22

> Kan I evt lokkes til at kigge lidt omkring på
> www.csbb.dk og se om der opstår problemer?
> Fejl?
> Eller design, som opfører sig mærkeligt på jeres respektive platforme?

Jeg får "Siden kan ikke vises" på www.csdd.dk

- Martin

Fra : John Kjoller

Dato : 10-06-05 16:37

Undskyld, undskyld undskyld!!

linket: www.csb.dk

Kh
john

Fra : Martin Ploug

Dato : 10-06-05 19:39

> Undskyld, undskyld undskyld!!
>
> linket: www.csb.dk
>
> Kh
> john

Ja se, det var bedre

Jeg har lige kigget, og kan ikke umiddelbart se,
at der skulle være problemer.
Jeg bruger IE 6 og Firefox

Hilsen Martin

Fra : Steen Christensen

Dato : 10-06-05 19:48

John Kjoller wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Undskyld, undskyld undskyld!!
>
> linket: www.csb.dk
Det var straks bedre.
Nej alt ser ud til at virke fint også her på min computer.
Jeg har dog et par bemærkninger:
Hvorfor links på forsiden?
Hvorfor to ens billeder der skifter på siden "Referencer". Et
ville da være nok. Personligt er jeg ikke så meget for de de
skiftendene billeder, men det er jo en personlig sag.
Jeg synes din cursor er alt for lys, den er næsten ikke til at
se.
På "CSB præsenterer" er kalenderen for langt nede på siden.
Breden af siden er måske for smal.

Men teknisk virker alt ok.

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 10-06-05 19:56

"John Kjoller" <john@skrivikkedette-basix.dk> skrev i en meddelelse
> Undskyld, undskyld undskyld!!
>
> linket: www.csb.dk

IE, FF, OP på W2KP ser ens ud og alle mangler lidt luft forneden. (Måske
fordi jeg har nogle ekstra menuliner i alle tre browsere). Set i fuld
skærmopløsning 800x600

Din menu er lovlig dominerende pladsmæssigt men ideen er egentlig meget
sjov.

Dit spørgsmål hører mere hjemme i ris-ros gruppen.

Jeg var ikke klar over at Carl Einer Booking havde skiftet navn, Mne jeg
skal holde et lille gardenparty i min baghave i august måned og jeg syntes
det kunne være sjovt hvis ABBA lige kom forbi og under holdt familien lidt

Med venlig hilsen
Joyhnny Winther Ronnenberg

Fra : Louise

Dato : 11-06-05 07:54

På siden: http://www.csb.dk/main.php?vis=csbprae&fraindex=ja kan jeg ikke
scrolle ned, dvs. jeg kan ikke se nederste del af siden.
Set i IE.

Louise

Fra : Dennis Munding

Dato : 15-06-05 17:48

Hej Louise!
"Louise" <lousoe@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> På siden: http://www.csb.dk/main.php?vis=csbprae&fraindex=ja kan jeg ikke
> scrolle ned, dvs. jeg kan ikke se nederste del af siden.
> Set i IE.

Jeg ved ikke, om det er fordi, at John har rettet noget siden dit indlæg,
eller om det er dig, der trænger til briller....

Prøv at kigge på siden igen - han har farvet scroll-baren hvid, hvilket
næsten gør den usynlig...
Men den er der!
Kan jo så diskuteres om det er en hensigtsmæssig farve, som han har valgt
til scroll-baren....??

Set i IE6.0 WIN98

Dennis Munding
Web-master
http://www.skovaa-munding.dk/
http://www.mundings-memorial.dk/
http://www.cantica.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-06-05 22:07

Dennis Munding wrote:

> han har farvet scroll-baren hvid,
> hvilket næsten gør den usynlig...
> Men den er der!
> Kan jo så diskuteres om det er en hensigtsmæssig farve, som han har
> valgt til scroll-baren....??

Hvorfor overhovedet pille ved scroll-baren? Det er brugerens værktøj og ikke
en del af hjemmesiden. Heldigvis virker det pjat ikke i min browser.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Tidemann

Dato : 11-06-05 08:31

"John Kjoller" skrev

> Undskyld, undskyld undskyld!!
>
> linket: www.csb.dk

Du skal ikke sætte det her på body:

font-family : arial, sans-serif;
font-size : 83%;
color : #000000;

så fjerner du scrollbaren i IE

--
Venlig hilsen
Marianne

Fra : Peter Frost-Olsen

Dato : 10-06-05 20:32

Jeg har set dine sider med Safari og FF, begge på Mac OSX. Siden med
Kalenderen fungerer ikke på Safari: når jeg scroller kalenderen, flytter
"knappen" "Tilmeld dig..." sig op over siden og dækker CSB logoet. Scroller
jeg lidt frem og tilbage efterlades der dele af "Tilmeld mig..." grafikken
øverst på siden. Problemet ses ikke med FF.

> Er den for langsom?

Ikke med Safari, derimod langsom med FF. FF er generelt langsommere end
Safari.

-peter