BF2 Demo i dag!
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-06-05 15:35

I dag udkommer der en demo af Battlefield 2 hos Gamespot:

http://www.gamespot.com/promos/bf2demo.html

"The Battlefield 2 demo includes the Gulf of Oman single player map as
well as the Gulf of Oman 16-player and 32-player maps. There will be a
time limit for each game."

--
Now Playing:
Blamstrain - Batman

Fra : FedeDorit

Dato : 10-06-05 16:12

"Thomas Jespersen" <thomas@lucky-music.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "The Battlefield 2 demo includes the Gulf of Oman single player map as
> well as the Gulf of Oman 16-player and 32-player maps. There will be a

Er du sikker på i dag??

Fra : Søren Christensen

Dato : 10-06-05 17:21

Demoen er tidsbegrænset, hvor ufedt!

Mvh Søren

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 10-06-05 21:06

Søren Christensen wrote:
> Demoen er tidsbegrænset, hvor ufedt!

I morgen ligger der nok en "løsning" klar, mon ikke

/Anders

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-06-05 17:47

On Fri, 10 Jun 2005 17:12:00 +0200, "FedeDorit" <123@123.dk> wrote:

>Er du sikker på i dag??

Ja,
http://tinyurl.com/dbl9e

--
Now Playing:
Karsten Pflum - Baronen Og Husset

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 10-06-05 21:04

Thomas Jespersen wrote:
> [...]
>
> "The Battlefield 2 demo includes the Gulf of Oman single player map as
> well as the Gulf of Oman 16-player and 32-player maps. There will be a

Så er den der !

/Anders

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 10-06-05 21:05

Anders Matthiessen wrote:

> Så er den der !

Jeg tror jeg er en af de få heldige, #3 virkede mens de andre to var
"fyldte"

/Anders

Fra : Erik

Dato : 10-06-05 21:57

> Så er den der !

Her er det håbløst

/Erik

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 10-06-05 22:33

Erik wrote:

> Her er det håbløst

hehe, jeg håber ikke jeg gør dig mere deprimeret, af at sige at min nu
er nede, og næsten færdig med at installere

Men men, jeg vender nok tilbage, og siger at min gamle computer ikke kan
trække de vilde sager :o/

--
/Anders

Som sælger BF2 demoer på cder for DKK 150 ;)

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 10-06-05 22:43

Anders Matthiessen wrote:

> Men men, jeg vender nok tilbage, og siger at min gamle computer ikke kan
> trække de vilde sager :o/

Som sagt, så gjort..

- Minimum Specification:
CPU: 1.7 Ghz
RAM: 512 Mb
Video Card: NVidia GeForce FX 5700, ATI Radeon 8500 or ATI Radeon 9500
    with 128 Mb of RAM

Det er da utroligt, de ikke kan gøre det "The Valve-Way" >

/Anders

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-06-05 22:57

Anders Matthiessen wrote:

> [...]
> with 128 Mb of RAM
>
> Det er da utroligt, de ikke kan gøre det "The Valve-Way" >

lidt flere muligheder for dl her:

http://bf2.mindfeeder.net/

Er dog ikke lykkedes mig at finde en god en endnu.. Fik registreret mig
på fileshack men der har de så ingen public mirrors.. :(

Fra : Jakob

Dato : 11-06-05 11:32

In article <d8d1hh$2rhs$1@newsbin.cybercity.dk>, webSNABE@dioder.dk
says...

> - Minimum Specification:
> CPU: 1.7 Ghz
> RAM: 512 Mb
> Video Card: NVidia GeForce FX 5700, ATI Radeon 8500 or ATI Radeon 9500
>     with 128 Mb of RAM

Jamen det havde jeg da postet for 5 dage siden :0). Har prøvet det på en
3 gigahest pentium med radeon 9800 pro og 1 gb ram og her kørte det
bedst i 800 gange 600, og du har helt ret, det er sygt at andre ikke kan
gøre valve kunstykket efter.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-06-05 23:51

On Fri, 10 Jun 2005 16:35:01 +0200, Thomas Jespersen
<thomas@lucky-music.dk> wrote:

>http://www.gamespot.com/promos/bf2demo.html

Lidt mirrors fra FiringSquad

http://www.firingsquad.com/news/newsarticle.asp?searchid=8217
--
Now Playing:

http://del.icio.us/front243

Fra : Benny

Dato : 11-06-05 01:28

Den er også her.

http://www.3dgamers.com/games/battlefield2/downloads/

Fylder kun 546MB

Fra : Erik

Dato : 11-06-05 13:07

> "The Battlefield 2 demo includes the Gulf of Oman single player map as
> well as the Gulf of Oman 16-player and 32-player maps. There will be a
> time limit for each game."

Så er demoen kommet i hus Kan ikke oprette en multiplayer konto
Kan
i andre det?

/Erik

Fra : Silver

Dato : 11-06-05 18:35

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så er demoen kommet i hus Kan ikke oprette en multiplayer konto
> Kan
> i andre det?

Nøh, den fucker osse op hos mig, jeg har ellers givet den all access i min
norton firewall.

Mvh
Silver.

Fra : Mike

Dato : 11-06-05 18:57

Hej.

Ang. kontoer og oprettelsesproblemer så læs her
http://www.eagames.com/official/battlefield/battlefield2/us/editorial.jsp?src=communityupdate_061005

Ang. selve DEMO'en så er der en hel del PROBLEMER med at få det til at
"spille" på ATI kort.
(læs samme sted)
Har følgende hardware:
Cpu = P4 2400 / Ram = 1 gig og GFX = ATI X850 agp udgaven.

Demoen laver ikke andet end SORT skærm og så genstarter den.
Er dog et par gange kommet ind til der hvor man vælger spiltype/sp eller mp)
men efter det valg , SORT skærm og genstart.

Har prøvet ATI-Drivere helt tilbage fra Cat. 5.1 og frem og INTET kan få den
DEMO til at spille (her)

Håber da de snart får lavet et eller andet så man kan PRØVE det af inden KØB

mvh
Mike

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-06-05 19:42

> Håber da de snart får lavet et eller andet så man kan PRØVE det af inden
> KØB
>
> mvh
> Mike

Ja her hos mig kører den perfekt på et ATI X800XT PE sammen med P4 3,4 1 gb
ram med alt på max
2 af mine venner kører den i 1024x768 med alt på middel på en P4 2,4 1 gb
ram og ATI 9800 Pro.
Såee den med ATI duer ikke, Det kan være jeres demo der i udu, eller rod i
systemmet ;)

Kurt

Fra : Mike

Dato : 11-06-05 21:20

Jamen det er da en del af vejen , at ikke ALLE har dette problem og da slet
ikke med at det
KUN skulle være ATI's kort.

Har nu efter en del timer opgivet

Aner ikke hvorfor lige min maskine ikke vil denne DEMO, som er hentet ned 2
gange fra forskellige steder.

Tror aldrig jeg har "genstartet" SÅ mange gange på 1 dag hehe

mvh
Mike

Fra : Jakob

Dato : 11-06-05 23:03

In article <42ab3088$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, klander52
@hotmail.com says...

> [...]
> ram og ATI 9800 Pro.
> Såee den med ATI duer ikke, Det kan være jeres demo der i udu, eller rod i

Den dur sandelig heller ikke her med ati 9800 pro og et helt clean
system installeret 2 timer før demoen. Har også prøvet ny og ældre
version af catalyst.

Amatører andet er der ikke at sige til det.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Mads

Dato : 11-06-05 23:58

On Sun, 12 Jun 2005 00:03:00 +0200, Jakob <no@mail.com> wrote:

>Den dur sandelig heller ikke her med ati 9800 pro og et helt clean
>system installeret 2 timer før demoen. Har også prøvet ny og ældre
>version af catalyst.
>
>Amatører andet er der ikke at sige til det.

Mon ikke snarere der er et eller andet som du har glemt at
installere. Det sker så nemt når man laver en clean install.
Måske dine drivere til bundkort og chipset eller sådan noget.

Mvh Mads

--
Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely
in a pretty and well preserved body, but rather, skid in broadside,

Fra : Jakob

Dato : 12-06-05 08:17

In article <50rma193dpkfblen2rk0f82r04ii892nm7@4ax.com>,
DeathTo@llSpammers.com says...

> Mon ikke snarere der er et eller andet som du har glemt at
> installere. Det sker så nemt når man laver en clean install.
> Måske dine drivere til bundkort og chipset eller sådan noget.

Det mener jeg bestemt ikke, men ok jeg vil da undersøge det nærmere. Har
et nforce 2 bundkort og har kørt de medfølgede drivere. Men jeg kan se
at jeg bestemt ikke er den eneste ati ejer med problemer.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Mads

Dato : 11-06-05 21:35

On Sat, 11 Jun 2005 19:57:21 +0200, "Mike" <donth@ave.one> wrote:

> [...]
>
>Ang. selve DEMO'en så er der en hel del PROBLEMER med at få det til at

Den virker nu fint på 2 forskellige ATI kort her hos mig.
Både et X800 PCI-E og et 9600XT, begge med de nyeste
Catalyst drivere.
Mvh Mads

Fra : Jakob

Dato : 11-06-05 23:02

In article <42ab2602$0$250$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, donth@ave.one
says...

> Håber da de snart får lavet et eller andet så man kan PRØVE det af inden KØB

KØBE ??? man skulle da boykotte noget der er lavet så amatøragtigt. Med
2-3 års udviklingstid skulle man mene de havde haft tid nok til at få
det til at funge hos begge af de to store mærker. Det er da en joke at
de kan være så amatøragtige at sende noget på banen der stempler dem som
totalt inkompetente.

Fatter ikke at et miliard foretagende kan være så amatøragtige.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : ct

Dato : 12-06-05 08:17

> Fatter ikke at et miliard foretagende kan være så amatøragtige.

kan det være brugeren der er det istedet?

Sorry - kunne ikke lade være, men det kører fint her, på ATI...

Fra : Jakob

Dato : 12-06-05 09:46

In article <okRqe.20$al2.5@news.get2net.dk>,
claus@FJERNDETTEkjerkegaard.dk says...

> kan det være brugeren der er det istedet?

Nej det kan det bestemt ikke. Hvis et firma ikke kan finde ud af at lave
et spil det kan hentes, installeres og derefter bare spilles uden at man
skal fluekneppe hvilket kort, driver, styresystem etc. man bruger så er
det bare ikke godt nok. Mange år med MS har sgu nok vænnet folk til at
ting går ned, ikke virker, kræver anden driver etc.etc. men prøv at
forestille dig de tilstande med alle mulige andre produkter vi omgiver
os med, damn scarry.....

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-06-05 10:39

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ting går ned, ikke virker, kræver anden driver etc.etc. men prøv at
> forestille dig de tilstande med alle mulige andre produkter vi omgiver

Jeg vil nu også holde lidt med ct,

Mange af de problemer jeg har læst om er at folk kører med GF4 kort,
at det så ikke kan kører på disse kort er da skidt og så har de som regel
også kun 512 mb ram, men vil man spille de sidste nye spil
er man altså nød til følge med i hvad man skal have af hardware.
9 af mine venner kører nu demoen uden problemer, og 5 af de pc'er er godt 2
år gamle,
men de kører alle med ATI kort lige fra 9500 Pro, men de har også de sidste
nye driver inde til alt,
Deres pc'er er holdt ved lige med oprydning og driver osv, det var det samme
da BF 1942 kom frem og det er et af de mest populærere spil i dag, Hvorfor
mon...

Jeg mener ikke Dice er amatører, der er jo utrolig mange der kører med
Demoen uden probs,
og de kører med pc'er magen til dem der har problemer, så det må jo være
andre end Dice der
er amatører.

min menning

Kurt

Fra : Aardvark

Dato : 12-06-05 21:50

> [...]
> Demoen uden probs,
> og de kører med pc'er magen til dem der har problemer, så det må jo

Jeg kører fint Demoen i 800x600, og jeg har "kun" 512 mb RAM og GForce
FX5200/128mb

/Aard

Fra : Mike

Dato : 12-06-05 21:14

Hej igen.

Tror ikke lige det er "brugeren" der er amatør i "mit" tilfælde.

Det viser sig at værer mit LYDKORT, ja tro det eller lad være.

Jeg har et Prodigy 192 fra Audiotrak (
http://www.audiotrak.net/prodigy192.htm )

Hvis jeg slår en bestemt enhed fra i enhedshånteringen (den hedder "
Sensaura 3D " )
så starter BF2 fint op med LYD ved de 3 logoer AE o.s.v. men i menuen er der
ikke lyd og SLET ikke i selve spillet.
(kan dog få lyden til at virke i menu'en men det er også alt lyd der er i
det spil)

Hvis jeg så hopper ind i Audio settings og fjerner f.eks det X der er til
EAX "setting" og klikker Apply , hvorefter jeg så vil vælge SP eller
MP så kommer der bare SORT skærm og maskinen genstarter.

Herefter er det Umuligt at starte BF2 op uden den straks går i SORT og
genstarter.

Selv efter at have "fjernet" alle mapper der hedder "Profiles" som så skulle
gøre at spillet starter med en Default setting
er der det samme problem og hele demo'en skal så installeres igen før den
"måske" vil starte op.

Hvis nogen skal "stemples" som amatører i denne sammenhæng så må det da
værer dem der har lavet denne DEMO.

Kan KUN håbe at demo'en ikke er det samme som det færdige produkt.

Soundblaster lydkort er jo ikke ligefrem alle's valg og jeg personligt har
KUN oplevet dette problem med BF2-demo'en

mvh
Mike

Fra : Jakob

Dato : 12-06-05 22:24

In article <42ac976e$0$743$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, donth@ave.one
says...

> Tror ikke lige det er "brugeren" der er amatør i "mit" tilfælde.

Pas nu på du ikke træder nogen af de troende over tæerne, for det kan da
ikke være dice ;0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Mike

Dato : 12-06-05 22:54

He He de "Troende" .. (get a life) *LOL*

Nå men når alt kommer ned på plads så må jeg jo hellere melde mig ind i
"amatør" klubben, fordi det
viste sig at jeg skulle ind i "systemet" (XP) og bare vælge ( Sensaura 3D )
som enhed til at afspille lyden.

Hmm hvem kunne lige vide det ? hehe *LOL*

Havde jeg bare gjort det i går og så lidt tidligere på dagen ja så havde jeg
ikke "spildt" al den tid.

Af skade bliver man jo klog ......

FANDENS aarrrggghhhhhhhhhhhhh

Nå men NU virker BF2 med lyd og det hele.

Ser ret OK ud i 1600x1200 med alt på MAX *GG*

mvh
Mike

Ps: cu on the Battlefield (2) ... I shoot 2 kill..............

Fra : Jakob

Dato : 12-06-05 22:50

In article <42acaed7$0$688$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, donth@ave.one
says...
> He He de "Troende" .. (get a life) *LOL*

Det har jeg skam :0)

> [...]
> "amatør" klubben, fordi det
> viste sig at jeg skulle ind i "systemet" (XP) og bare vælge ( Sensaura 3D )

Satans det er bedre at skyde skylden på andre ;0), men jeg har faktisk
prøvet at installere på et andet system nu, godt nok kun en 1800 amd med
6600gt men det vil så heller ikke starte op. Og det er ikke den samme
demo hentede den igen bare lige for at være helt sikker på at den side
af sagen var iorden.

Doom, Swat4, Colin mcrae etc. alle disse demoer har jeg sgu kunne køre
uden problemer, Dice er sgu nogle amatører ;0)

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Kim2000

Dato : 12-06-05 23:45

> [...]
>
> "The Battlefield 2 demo includes the Gulf of Oman single player map as
> well as the Gulf of Oman 16-player and 32-player maps. There will be a

Hmmm, altså en spilproducent der ikke tør lade os spille spillet i
længere tid.... hmm betryggende må jeg sige. Jeg tror bare jeg springer
over.

mvh
Kim

Fra : N´far

Dato : 13-06-05 00:17

-----
> Hmmm, altså en spilproducent der ikke tør lade os spille spillet i længere
> tid....

Ik ment på denne måde. En runde tager 10-12 minutter... man må spille, så
længe man har lyst til det..

Fra : Kim2000

Dato : 13-06-05 10:03

"N´far" <rudiNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse
> -----
>
> Ik ment på denne måde. En runde tager 10-12 minutter... man må spille,
> så længe man har lyst til det..

Okay, jeg troede det var en de demoer der lukkede ned efter 5-10
minutter. Så må jeg jo igang med at hente.

mvh
Kim