Gratis samtaler fra Sonofon mobilabb.
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-06-05 13:41

Hej

Fra Mandag er det muligt at ringe ganske gratis fra Sonofon mobil
abonnementer til alle fastnettelefoner:

http://sonofon.dk/privat/produkter/mobil/tillaegsprodukter/fri_zone/index.shtml

--
M.v.h. Ole ®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : HBS

Dato : 10-06-05 14:11

jaja læs lige dette.....

"Med Fri Zone er der virkelig penge at spare. Du vælger en Fri Zone - f.eks.
hjemme hos dig selv. Herefter kan du - for kun 49 kr. om måneden i
abonnement - ringe mobilt fra denne zone til alle danske fastnet-numre for 0
kr. i minuttet. Fri Zone er et tillægsprodukt til Kvantum 199/99 eller
Debillos"

så helt gratis er det ikke

hbs

Fra : Fischer

Dato : 10-06-05 14:23

> Fra Mandag er det muligt at ringe ganske gratis fra
> Sonofon mobil abonnementer til alle fastnettelefoner

49,- kr = gratis ?

*Fischer

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-06-05 21:39

Hej

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote:

>49,- kr = gratis ?

Læs de pressemeddelelser der er udsendt, og som er gengivet i de fleste
medier idag ! - Det er gratis fra introduktionen på mandag og resten
af år 2005 først fra 1 jan. 2006 koster det kr. 49,-/mdr. Og det kan
kombineres med et Mobilos abb. der som bekendt er gratis hvad abb. angår
!.

--
M.v.h. Ole ®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-06-05 21:55

> [...]

medier idag ! - Det er gratis fra introduktionen på mandag og resten
af år 2005 først fra 1 jan. 2006 koster det kr. 49,-/mdr. Og det kan
kombineres med et Debillos abb. der som bekendt er gratis hvad abb.
angår !.

Fremgår iøvrigt også ganske tydeligt af SF's site.

--
M.v.h. Ole ®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 11-06-05 02:02

On Fri, 10 Jun 2005 22:55:25 +0200, Ole Rasmussen
<newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> wrote:

> [...]
>angår !.
>
>Fremgår iøvrigt også ganske tydeligt af SF's site.

Egentlig et okay tilbud - 99 kr. (i oprettelse) plus 25 øre pr. opkald
for 6 x 48 timers fri telefoni hjemmefra indtil 31 dec. 2005.

Så kan den ekstra mobil, jeg har nede i skuffen komme til ære og
værdighed et halvt års tid igen.

Lars

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-06-05 14:38

Ole Rasmussen skrev:

> Fra Mandag er det muligt at ringe ganske gratis fra Sonofon mobil
> abonnementer til alle fastnettelefoner:

Hvis jeg opretter et abonnement der, betaler du så de 49 kr om måneden
for mig, så det bliver gratis ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Georg

Dato : 10-06-05 16:55

En strøtanke: Hvis alle opsiger deres fastnet abonnement for at ringe
"gratis" med Sonofon, hvem skal de så ringe til, når der ikke er nogle man
kender der har fastnet pga. de er skiftet til Sonofons "fri tale"??

Georg

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 10-06-05 19:18

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> En strøtanke: Hvis alle opsiger deres fastnet abonnement for at ringe
> "gratis" med Sonofon, hvem skal de så ringe til, når der ikke er nogle man
> kender der har fastnet pga. de er skiftet til Sonofons "fri tale"??

Svigermor faldt i fælden da Orange i sin tid udbød den slags, hun havde
glemt at tænke på hvor dyrt det blev at ringe til hende.
Hun fik sin fastnet igen, formedelst et nyt oprettelse-gebyr. Jeg har
personligt ikke tænkt mig at droppe min - vil gerne betale lidt for at undgå
al den generende støj der er ved mobiltelefoni.

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i email.