3 misser nye hjem
Fra : b.m.

Dato : 10-06-05 12:54

grundet særlige omstændigheder skal jeg af med mine 3 katte.
en 3 farvet mormis og hendes 2 killinger
en rød hun med lidt striber og en sorthvid han .missemor er en tilløber
ca.3år,killingerne er 11 uger.
misserne skal væk inden 14 dage de bor på lolland ved Horslunde.
kontakt mig på.
tlf.29828355. da min mail ikke virker for tiden
mvh.
b.m.

Fra : b.m.

Dato : 10-06-05 19:15

ps. nu virker min mail igen,billeder kan mailes
mvh. bm.

Fra : b.m.

Dato : 12-06-05 08:57

ps. misserne bor på lolland .

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-06-05 12:45

"b.m." <b.munch@pc.dk> wrote in message
> [...]
> kontakt mig på.
> tlf.29828355. da min mail ikke virker for tiden

Davs Munch.

Hvorfor prøver du ikke at annoncere misserne på www.vildkat.dk?
Det er en fremragende hjemmeside til videreformidling af katte.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk