Katte er mere populære end hunde
Fra : Lars

Dato : 10-06-05 12:54

Hej, jeg læste i MetroExpress at katte er kæledyr nr 1 her i dk.
Jvf. artiklen er der 646.000 registrerede katte, mod kun 546.000 registrerede hunde i dk.

Katten må da være menneskets bedste ven

--
Best regards

Lars

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-06-05 13:16

"Lars" <ls@No_Email.com> wrote in message
> Hej, jeg læste i MetroExpress at katte er kæledyr nr 1 her i dk.
> Jvf. artiklen er der 646.000 registrerede katte, mod kun 546.000
> [...]

Må da?
De *er*!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-06-05 16:53

Lars wrote:
> Hej, jeg læste i MetroExpress at katte er kæledyr nr 1 her i dk.
> Jvf. artiklen er der 646.000 registrerede katte, mod kun 546.000
> registrerede hunde i dk.
>
> Katten må da være menneskets bedste ven

Det holder desværre ikke helt, for der er færre hustande med katte, end der
er huststande med hunde ;)
det er altså mere almindeligt at have flere katte, end det er at have flere
hunde.... kan man konkludere ;)

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 11-06-05 17:34

> Sabina Hertzum skrev:

> det er altså mere almindeligt at have flere katte, end det er at have flere
> hunde.... kan man konkludere ;)

Jamen det er klart......de er jo stærkt vanedannende....når først du han
fået én så må du bare have én til og ........

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lars

Dato : 12-06-05 10:15

In article <42ab12878d887@nerdgirl.dk>, bamseKATTE@BAKKEcool.dk says...
> Jamen det er klart......de er jo stærkt vanedannende....når først du han
> fået én så må du bare have én til og ........

Rigtigt. I min barndom havde vi 3 hunde efter hinanden (ikke samtidig), hermed ville jeg for 2
år siden definere mig som hunde-elsker, såfremt vi skulle have et kæledyr.

Min kone insisterede dog på at vi fik en kat, hvilket vi så fik og jeg var solgt inden for få
dage, så jeg hælder skam til katte nu

--
Best regards

Lars