Hjælp til hp 6340
Fra : MGA

Dato : 10-06-05 12:36

Hej gruppe

Nu har jeg anskaffet mig en HP 6340 - den er lækker og indeholder lige det
jeg skal bruge!
To spørgsmål har jeg dog, som jeg håber i kan hjælpe med:
- Er der tastelås på den? Hvor/hvordan?
- Hvos kan jeg købe et billigt Bluetooth headset til den? (Jeg føler mig ret
fjollet med så stor en dims ved øret)

På forhånd tak

Mette

Fra : MGA

Dato : 12-06-05 07:23

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Hvos kan jeg købe et billigt Bluetooth headset til den? (Jeg føler mig
> ret fjollet med så stor en dims ved øret)

Virkelig ingen der ved noget om dette? =(

Mette

Fra : Jens U

Dato : 12-06-05 11:08

MGA skrev ...

> Virkelig ingen der ved noget om dette? =(

Hej Mette

Man skriver vel kun hvis man kan hjælpe

Det er jo svært at finde ud af hvilken gruppe passer til netop denne primat
H6340 er enlig en PDA med telefon, så derfor kom der nok ingen svar.

Jeg bruger selv dk.edb.system.lomme-pc

Til dine spørgsmål
Tastelås har jeg ikke fundet endnu, der er kun muligheden
Start > Settings > Buttons > Lock

Billig headset betyder ikke bedst.
Fandt den jeg havde hørt godt om og undersøgte derefter marked,
sparede ved det 150 kr.
En god ide er at kontrollere om den er kompatibel med H6340

--
Hilsen Jens, HP iPAQ H6340 + Jabra BT250v + TT3
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : MGA

Dato : 12-06-05 16:17

"Jens U" <reveredk@e-box.dkX> skrev i en meddelelse
> [...]
> En god ide er at kontrollere om den er kompatibel med H6340
>
> --
> Hilsen Jens, HP iPAQ H6340 + Jabra BT250v + TT3

Hej Jens!

Mange tak for svaret - jeg kiggede efter en gruppe der hed PDA, men det er
klart det hedder lomme-PC

Du må meget gerne anbefale headset, da jeg er en noob på det område...

Mette

Fra : Jens U

Dato : 12-06-05 22:37

MGA skrev ...
> Mange tak for svaret - jeg kiggede efter en gruppe der hed PDA, men det er
> klart det hedder lomme-PC
>
> Du må meget gerne anbefale headset, da jeg er en noob på det område...

Hej Mette!

Det står i min signatur http://www.jabra.com , det er ikke et af de billigste,
men det har en lang standby tid og vibrator, så man ikke skal have
den på for at høre at det ringer.

Et andet er at BT ikke er så stabilt, på ROM version » 1.00.06 13 Feb 04
findes via Start > Settings > System > HP Asset Viewer > Version
Opgradering til version » 1.00.36 14 Feb 05 for stabilitet skyld,
men det høre ikke hjemme her

Fra : MGA

Dato : 13-06-05 06:54

> [...]
> men det høre ikke hjemme her
>
> --
> Hilsen Jens, HP iPAQ H6340 + Jabra BT250v + TT3

Tak Jens!

Jeg har fortsat vores snak i lomme-pc gruppen

Mette