Grå baggrund på input-field i IE
Fra : Søren Grønnegaard An~

Dato : 10-06-05 12:30

Jeg sidder og roder med en hjemmeside, der har en af de der
inputfelter med "klokken er nu..." som bliver opdateret af noget
javascript. (Jeg ved ikke om det har betydning for mit spørgsmål,
men nævner det lige alligevel :)

Problemet er nu at baggrunden på dette inputfelt skal være gråt.
Jeg har indsat style="background-color: #EEEEEE" hvilket virker
fint i FF, men ikke i IE.
Gør jeg noget forkert? Eller er IE bare underlig?
Er der en måde at fikse det her på?

Mvh.

Søren Andersen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-06-05 12:46

Søren Grønnegaard Andersen skrev:

> Problemet er nu at baggrunden på dette inputfelt skal være gråt.
> Jeg har indsat style="background-color: #EEEEEE" hvilket virker
> fint i FF, men ikke i IE.

Må vi se din side? Det er meget lettere at hjælpe hvis man kan se siden
online.

Læs gerne <http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 10-06-05 13:22

> Problemet er nu at baggrunden på dette inputfelt skal være gråt.
> Jeg har indsat style="background-color: #EEEEEE" hvilket virker
> fint i FF, men ikke i IE.
Det virker nu i min IE (<input style="background-color:
#EEEEEE"...>), men jeg vil da anbefale at du enten laver en
eller bedre endnu - i et eksternt CSS-dokument. Er det så kun en
enkelt INPUT du skal have stylet med grå baggrund, er det TAG'en i
BODY, der har det sidste at skulle have sagt.

> Gør jeg noget forkert? Eller er IE bare underlig?
Jeg tror ikke du gør noget forkert - og ja - IE er bare underlig

/Claus