Delvist OT: Tomtom Go 700
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 10-06-05 10:41

Hej folkens

Jeg har netop sendt en bestilling af sted på en Tomtom Go 700, da jeg kører
til Spanien om 14 dage.

http://tinyurl.com/8sjlo

Er der nogen, der har erfaringer med den eller andre Tomtom Go-modeller - og
er der noget, jeg skal være opmærksom på..?

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-05 10:48

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
> Hej folkens
>
> Jeg har netop sendt en bestilling af sted på en Tomtom Go 700, da jeg
kører
> til Spanien om 14 dage.

Føj, det er jo varmt der

--
Tom

Fra : PMH

Dato : 10-06-05 13:46

> [...]
>
> Er der nogen, der har erfaringer med den eller andre Tomtom
Go-modeller -
> og er der noget, jeg skal være opmærksom på..?

Erfaringen med GO 700 er sparsomt.
Den er ikke frigivet herhjemme endnu, men det er lige op over
har jeg hørt en lille fugl synge om.

Jeg er selv blevet lidt varm på den, og går og venter på at den
kommer på hylderne.

Den kan iøvrigt fås til samme pris herhjemme.

PMH

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 10-06-05 15:24

> Erfaringen med GO 700 er sparsomt.
> Den er ikke frigivet herhjemme endnu, men det er lige op over
> har jeg hørt en lille fugl synge om.

Det er også, hvad jeg har hørt - danske butikker siger levering om ca en
måned - i Tyskland siger de, at de regner med at kunne sende den til mig i
løbet af en uge.

Jeg tænkte også på, om der mon var nogen, der havde erfaringer de med første
Tomtom Go-modeller..?

> Den kan iøvrigt fås til samme pris herhjemme.

Ja - der er ikke meget at spare - men lidt hurtigere levering og generelt
kanon service ved Technikdirekt. Det er en stor virksomhed, der er kendt for
ikke at løbe om hjørner med folk.

Jeg håber, jeg når at få den, inden vi futter afsted - vi skal en del rundt
i Frankrig, før vi slutter turen til et bryllup i Spanien.

/Jan W Nielsen

Fra : PMH

Dato : 10-06-05 21:34

> Det er også, hvad jeg har hørt - danske butikker siger levering om ca en
> måned -

Øv.. Jeg har ellers hørt at den var lige på trapperne..
Noget med næste uge måske.. Men hva, lad os se,
der kan gå meget galt..

> Jeg håber, jeg når at få den, inden vi futter afsted - vi skal en del
> rundt i Frankrig, før vi slutter turen til et bryllup i Spanien.
>
> /Jan W Nielsen

Ja det er en alletiders tur at få den afprøvet.
Jeg glæder mig til at høre om dine erfaringer med GO 700
når du kommer hjem igen..

God tur.

Mvh
PMH

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-06-05 16:12

Jan W Nielsen skriver:

> Er der nogen, der har erfaringer med den eller andre Tomtom Go-modeller - og
> er der noget, jeg skal være opmærksom på..?

En smule med den første "Go" og noget med PDA versionerne af programmet.
"Go'en" er klart den lækreste og virker bare. Medion er kommet med en
klon som en kammerat har investeret i til sit forma. Den er ganske okay.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe