Kanon anmeldelse af Kung Fu Hustle i Berli~
Fra : Jesper

Dato : 10-06-05 05:38

http://www.berlingske.dk/grid/kultur/artikel:aid=587320?timestamp=111836
7774 (registrering påkrævet)

"Der er simpelt hen det mest virituose , man til dato har set inden for
denne genre, og fordi det ikke er menneskeligt muligt at lave en
underholdende film end denne..."
Ebbe Iversen *****

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-06-05 08:34

Jesper skrev:

> "Der er simpelt hen det mest virituose , man til dato har set inden
> for denne genre, og fordi det ikke er menneskeligt muligt at lave en
> underholdende film end denne..."
> Ebbe Iversen *****

Det er dejligt at se, at anmelderne ikke forbeholder fem stjerner til
kunstfilm. Indtil videre har de fleste anmeldelser, jeg har læst, faktisk
givet filmen de fem fuldt fortjente stjerner.

Jeg selv har set filmen en håndfuld gange nu, deriblandt to gange i
biografen. Første gang i Imperial under Natfilmsfestivalen, hvor stemningen
var fantastisk. Anden gang til pressevisningen, hvor stemningen overraskende
nok /også/ var fantastisk. De fleste anmeldere lå flade af grin under det
meste af filmen, hvilket er et /ret/ sjældent syn.

--
Mvh. Peter

Fra : Jesper

Dato : 10-06-05 15:14

Peter Bjerre Rosa <usenet@filmsvar.dk> wrote:

> [...]
> nok /også/ var fantastisk. De fleste anmeldere lå flade af grin under det
> meste af filmen, hvilket er et /ret/ sjældent syn.

Det syn må have været guld værd