Wulfmorgenthaler om blotter
Fra : Bo Warming

Dato : 10-06-05 05:35

Teksten er: "Ja, korrekt. Jeg, en vildt fremmed mand står inde i dit skab
med et kamera og opknappede bukser. Det kan umiddelbart fremstå enanelse
aparte.men lad migforklare...

Sammy von Ondelheist, verdens mest charmerende pervese stodder, formår endnu
en gang at snakke sig udenom."

Fra : Bæ9

Dato : 10-06-05 09:40

Bo Warming wrote:

> [...]
> enanelse aparte.men lad migforklare...
>
> Sammy von Ondelheist, verdens mest charmerende pervese stodder, formår

Sig det lige en gang til - så vi andre osse ka fatte det!!

Bæ9
Rigtige mænd bruger ikke kill-filter

Fra : Benny Nissen

Dato : 10-06-05 10:12

Bæ9 wrote:
> Bo Warming wrote:

> Sig det lige en gang til - så vi andre osse ka fatte det!!

Glemte du lige at kigge på afsender der ?

.... han fatter vel ikke engang selv, hvad han skriver. Hvordan skulle
andre så kunne

--
Benny Nissen

Fra : Bo Warming

Dato : 10-06-05 13:58

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> wrote in message
> Glemte du lige at kigge på afsender der ?

Det kan undertiden ske, at jeg dovent benytter telegramstil og at forståelse
af mine indlæg er en intelligensprøve, som ikke alle her består.
Fx min koblen to private martyrier på Rikke Hvilshøjs.
Vedr Wulfmorgenthaler er der ikke et ord i trådstarten, som er forfattet af
mig. Der er link til tegning , der gentager teksten. De to
tegneserie-kunstnere går i Gary Larsons fodspor mht dobbeltbundet humor, som
kræver flyvske associationer. Homer Simpson forstår fx intet af
vittighedstegningerne, men bliver ved at bladre i dem, i en
(militærbase)-SimpsonFamily-episode.

Vedr den spøjse udsmidning af folkekirken, som jeg har nedkaldt over mit
hoved, og som er et klart lovstridigt tyveri af min dåbsgave fra
bispevikarens side, så bunder den i, at hans yndlingspræst hetzede mod
DF-sympatisører som "skingre, barnlige og smålige" i en prædiken og jeg
klagede, og da jeg siden klagede over, at den hævngerrige, muslimvenlige
præst nægtede at give mig gejstlig betjening (vielse), så blev jeg smidt ud
af Folkekirken - uden at man havde beviser på dobbeltmedlemskab.Altså ren
gerningsretfærdig aggression og hævn.

*Godhed-fantasiuniverset som Godheds-industrien arbejder i ,
rummer ikke megen godhed*
altså ikke megen øgning af medmenneskers trivsel.
Deres magt baseres på at opdele folk i gode og onde, og overfor onde,
hvortil Hvilshøj og Warming hører, gælder at magt er ret.
Så eksplosiver bruges mod den ene og bureaukratiske overgreb baseret på
lodret misinformation benyttes i det andet tilfælde.

> ... han fatter vel ikke engang selv, hvad han skriver. Hvordan skulle
> andre så kunne

Jeg fatter hvad jeg skriver - og er ikke dømmende, så jeg skal ikke levere
mur og nagelfast bevisførsel.
Hvis du ikke fatter min flyveske associationsrække - som nok kan minde om
Wulffmorgenthalers - så skal jeg gerne dechifrere yderligere - ring 35861000
eller mail privat eller post på ng. Her lidt hjælp.

" Åh, disse gode! - Gode mennesker taler
aldrig sandhed; at være således god er en sygdom for ånden. Nietzsche

" Vi har fået den ide, at nogen former for tilværelse er ukrudt.
Vilhelm Grønbech

Vi må vogte os,<<sagde Carl Gustav Jung,>>for at tænke på godt
og ondt som absolutte modsætninger.<<

De giver efter, disse gode, de overgiver sig, deres hjerte taler efter
munden, de adlyder i bund og grund: men den der adlyder, lytter ikke til sig
selv! Nietzsche

Den, som har forkastet sin dæmon, keder os med sine engle.
Henri Micheaux

Det er for de tækkelige mennesker og for de så kaldne gode gemytter
man må tage sig vare. Holberg

Et godt menneske er ét, hvis meninger og handlinger behager
dem, der har magten. Bertrand Russell

Skrab lidt på en elsker og du finder en fjende.
Dorothy Parker

Vi er de gode, og I er de onde - således taler slavemoralen og
ønsker at tilføje lidelse. Nietzsche

Årsagen til, at vi alle så gerne tænker godt om andre, er,
at vi er bange for os selv. Optimisme beror alene på angst. Oscar
Wilde

Han, som har for travlt med at gøre godt, finder ikke
stunder til at være god Rabindranath Tagore,
Rabindranath, Indisk Nobelpristager i litteratur 1861-1941

Det er tusind gange lettere at gøre det gode end at gøre det godt.
Montesquieu

Fra : Bæ9

Dato : 10-06-05 21:45

Benny Nissen wrote:

> Glemte du lige at kigge på afsender der ?

gud ja -- det var en smutter........

Fra : Bo Warming

Dato : 10-06-05 22:32

"Bæ9" <halli.h@llo> wrote in message
> [...]
snip
> Rigtige mænd bruger ikke kill-filter

1. faktisk skrev jeg det to gange - både som link til Dagbladet Politiken
d.d. (min trådstart indeholdt ikke uforståelige ord skrevet af mig eller
overhovedet noget skrevet af mig)

2. Rigtige mænd nævner slet ikke at de forholder sig kritisk til den og den
meddebattør

De lader blot værd at åbne vedkommendes indlæg, hvis de har travlt.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-06-05 22:21

> Sig det lige en gang til - så vi andre osse ka fatte det!!

Forklar lige hvordan noget bliver LETTERE AT FATTE, af at forfatteren SIGER
DET EN GANG TIL.

Du kan da selv copypaste, hvis du ønsker noget råbt i kor af flere, for at
du evner at forstå