Jeppesen´s hund Sofus?
Fra : Ukendt

Dato : 09-06-05 19:40

Hej!
Jeg har prøvet at se om jeg kunne finde ud af hvilken slags hund, Michael
Jeppesen (bagsideskribent fra EkstraBladet) har. Den hedder sofus og et
billede kan ses her :

http://img.ekstrabladet.dk/images/05/06/09/0506091251599133.jpg

m.v.h.
M&G

Fra : Sanne

Dato : 09-06-05 20:14

"M&G" <MichaelATodc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har prøvet at se om jeg kunne finde ud af hvilken slags hund, Michael
> Jeppesen (bagsideskribent fra EkstraBladet) har. Den hedder sofus og et

Hejsa.

Jamen det er da vist en shi tzu.

Enten som hvalp eller klippet voksen.

Mvh