Kattepension i Stege/på Møn
Fra : Ditte Hansen

Dato : 09-06-05 18:50

Hej

Jeg står og skal flytte fra Randers til Stege, og Emma skal flytte med.
Jeg skal på skoleophold i Helsingør, så jeg søger en kattepension i Stege
eller på Møn.

Nogen der kender et godt sted, gerne med en hjemmeside.
På forhånd tak for hjælpen og god sommer.

Hilsen Ditte

Fra : Lene Hansen

Dato : 09-06-05 20:53

Hej.

Jeg er selv Mønbo, og der er desværre ikke nogen her på Møn. Men jeg mener
der ligger én ved Stubbekøbing, men kan ikke huske hvad den hedder. Måske
andre kan.

M.v.h.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 09-06-05 21:09

Falsters Kattepension
Nykøbingvej 74
Maglebrænde
4850 Stubbekøbing tlf. 54 44 15 40

søg evt. selv på kattepension, eller kattehotel på dgs.dk f.eks.
Personligt synes jeg Lenes Katehotel i Ugerløse lyder tiltalende....men har
dog aldrig været der.

Jeg kender lidt dem der har denne pension, og ved de er rare og gode
mennesker:

Ny Holmegård Hunde- og Kattepension
Mønvej 152
4720 Præstø
tlf. 55 99 60 91
mob. 55 99 60 47

Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Ditte Hansen

Dato : 10-06-05 21:25

"Lene Hansen" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Jeg er selv Mønbo,

Hej Lene

Meget OT, men hvordan får jeg noget at bo i i Stege? Chefen er igang med at
lede, men jeg må hellere selv finde ud af noget også.
Chefen snakkede noget om et Sygeplejekollegie, kender du det? Kender du
noget boligforeninger?
Har stor tiltro til min kommende chef, men vil gerne selv gøre noget også.

Hilsen en kommende Mønbo.
Ditte

Fra : Lene Hansen

Dato : 11-06-05 17:08

Hej Ditte.

Jeg ved ikke om jeg kan hjælpe dig, men hvis jeg skal give nogen oplysninger
af mere private karakterer, så må du meget gerne skrive til mig på min
private mailadresse som er le_ha@privat.tele.dk

Med venlig hilsen