Leje af film hos Nolimits.tv
Fra : Jonas Dalum

Dato : 09-06-05 17:27

Hej.

Er der nogle her som abonnere på Nolimits.tv for tiden?
Jeg overvejer at købe en måned hos dem, men ved ikke om jeg skal vælge
Digitarian.dk i stedet?
Nolimits.tv mangler nemlig en af de film jeg gerne ville leje, men som
Digitarian.dk har og som jeg har abonneret hos før.
Der er bare lige det at en del af filmene hos Digitarian.dk tit hakker og så
er en måned dyre.
Hvis der er en som kan anbefale mig som en ven hos Nolimits.tv ville jeg
være glad, så kan jeg måske nå at låne de film som gerne vil se og så må jeg
jo købe den som de mangler, den fås nemlig heller ikke hos Blockbuster...

Mvh
Jonas

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-06-05 19:40

On Thu, 9 Jun 2005 18:26:41 +0200, "Jonas Dalum" <news-001@dalumweb.dk>
wrote:

> [...]
>jo købe den som de mangler, den fås nemlig heller ikke hos Blockbuster...

Jeg tror faktisk de er lige gode.
jeg skiftede fra Digitarian da de forhøjede prisen. Samtidig har Nolimits
åben lørdag.
Jeg har aldrig fået dårlige film fra digitarian, men har derimod lige fået
en dårlig Heat fra Nolimits. Jeg sender retur og sender mail om fejlen. og
gud hjælpe mig om jeg så ikke få den samme skive igen da jeg gen-bestiller
den!?
Jeg oplever også at Nolimits er længere tid om at sende. Det er jo nok ikke
PostDK hver gang. Der går ofte en ekstra dag fra den dag de skriver de har
sendt den. Her var digitarian meget præcis.

Og så synes jeg ikke Nolimits har lige så mange film som Digitarian?
Jeg overvjer faktisk at skifte tilbge til Digi.

Fra : Per

Dato : 10-06-05 14:19

> [...]
>
> Og så synes jeg ikke Nolimits har lige så mange film som Digitarian?
> Jeg overvjer faktisk at skifte tilbge til Digi.

Jeg har haft Heat SE fra Nolimits og havde ikke problemer med den.

Det jeg syntes der suck ved Digitarian var (og er sikkert stadig), at over
halvdelen af de film på min ønskeliste stod i restordre... og det blev de
ved med.

Omvendt så kan man slet ikke se sådan en status hos Nolimits og her har jeg
oplevet at have en gammel danske film i toppen af min liste i laaaang tid
uden at den kom. Ligeledes fatter jeg ikke hvorfor man SKAL have 10 film på
sin liste før de vil sende noget? Jeg har flere gange fået en mail hvor der
stod at de ikke sendte før jeg igen havde 10 film på listen. Det er da
totalt åndsvagt.

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-06-05 22:40

>Det jeg syntes der suck ved Digitarian var (og er sikkert stadig), at over
>halvdelen af de film på min ønskeliste stod i restordre... og det blev de
>ved med.

Ja det har du ret i. Man har indtrykket af at de kun har en kopi af hver?

> [...]
>stod at de ikke sendte før jeg igen havde 10 film på listen. Det er da

Ja det fatter jeg heller ikke? Hvis man ingen film har på listren og gider
betale 199,- så er det vel mit problem?

Fra : filmfreak

Dato : 20-06-05 00:18

"Jonas Dalum" skrev d. 09-06-05 17:27 dette indlæg :
> [...]
må jeg
> jo købe den som de mangler, den fås nemlig heller ikke hos

Jeg tror ikke du får noget ud af at have en tilbudskode, for der står på
deres side, at den der anbefaler dem til en ven modtager 15 dage, og
vennen der tilmelder sig får 10 dage - men alle nye kunder får 10 dage i
følge deres introduktionstilbud.

Michael

http://www.kandu.dk/