slideshow hvordan
Fra : stigbo

Dato : 09-06-05 14:16

Jeg er en glad nybegynder som gerne vil lave en hjemmeside med et slideshow
i toppen af siden, der skal virke som "apititvækker" dvs. 4-8 billeder som
skifter.
Jeg har forestillet mig ca. 3/4 bredde af skærmen og ca 3-5 cm i højden, med
mulighed for at justere begge.
Jeg har hentet et script på en hjemmeside, men kan ikke få det til at fylde
den fulde bredde af skærmen. Er der nogen som kan hjælpe.
Jeg bruger PF 2003.

mvh
Stig

Fra : Christoffer

Dato : 09-06-05 17:05

> Jeg har hentet et script på en hjemmeside, men kan ikke få det til at
> fylde den fulde bredde af skærmen. Er der nogen som kan hjælpe.
> Jeg bruger PF 2003.
Et link til siden eller scriptet ville være til stor hjælp =)

Mvh
Christoffer

Fra : stigbo

Dato : 09-06-05 17:55

Jeg har hentet scriptet fra herfra
http://www.a-begynder.dk/scripts/javascript/billeder_grafik/javascript_slideshow_fader.htm,
og syntes det virker rigtigt godt, jeg vil blot gerne kunne styre hvor på
skærmen jeg anbringer det. Et forslag skulle være at køre scripten i en
tabel !!! men hvordan aner jeg ikke. Jeg har forsøgt at anbringe scriptet i
en tabel, men scriptet kommer aldrig ind i tabellen :(

mvh
Stig