4klask i den bare=50dg fængsel(7jun05)
Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-05 21:22

4klask i den bare=50dg fængsel(7jun05)

En stuepige på sønderjysk hotel søgte dokumenterbart at svindle, og ejeren
gav hende en skideballe, og det står påstand mod påstand om han købte sig et
SM-besøg til gengæld for ikke at politianmelde
Mærkelig nok indrømmer hotelejeren at han slog hende i bagdelen fire gange.
Særlig mærkeligt er at skade uden knoglebrud eller blå mærker kan give FEMTI
DAGES UBETINGET FÆNGSEL til en 53-årig hjerte- og nyre-transplanteret mand.

På mystisk vis tror jeg politi "haben aber andere metoden" når de får
sådanne sære tilståelser frem - fx smigrer folk så de tror de mister noget
ved ikke at sige hvad politiet ønsker.

Helsides artiklen er nok på www.eb.dk

Er vi syge med at straffe for sex-ubetydeligheder?
For tyve år siden havde en advarsel (evt betinget dom) vist været fundet
tilstrækkelig af alle dommere

Shubiduas bedste er den ironiske "Vi finder os ikke i sexchikane, vi klager
til ombudsmanden en af dagene"

Når pigen måske selv har foreslået afstraffelsen, så står det påstand mod
påstand - hvordan kan man tilsidesætte at
Al rimelig tvivl skal komme anklagede til gode
+ Det er bedre at 10 skyldige går fri end at EEN uskyldig dømmes
- som bør være retsstatens fundament.?
Er staten ved at øge sin magt via vækst i justitsmord eller grund til
utryghed for at du fældes uretfærdigt, hvis du ikke har venner i systemet.
Det er jo en effektiv måde at undertrykke folks selvstændighed og mod, og
øge underdanighed overfor sagsbehandlere i det offentlige, af alle slags.

Fra : NoTrabajo

Dato : 08-06-05 21:36

> [...]

> DAGES UBETINGET FÆNGSEL til en 53-årig hjerte- og nyre-transplanteret mand.

Jeg undrede mig også meget, da jeg læste om ovenstående i en avis i dag. Når man
sammenligner med hvad voldsforbrydere, der har slået deres medmennesker til
lirekassemand, får som straf, undrer man sig over, at han fik så hård en straf
for nogle klask bagi, et kys og lidt omfavnelse. I følge det jeg læste, skulle
han endda også betale 15.000 kr i erstatning til stuepigen, der havde svindlet.

Gang på gang bliver man bekræftet i, at de danske dommere er mere eller mindre
sindsyge oveni hovedet.
--
NoTrabajo

Fra : jesper

Dato : 08-06-05 21:45

Bo Warming wrote:

> [...]
> øge underdanighed overfor sagsbehandlere i det offentlige, af alle slags.

ENIG ENIG ENIG, men hvad kan vi gøre?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-05 22:19

"jesper" <jesper@altern.org> wrote in message

> ENIG ENIG ENIG, men hvad kan vi gøre?

Hvis ikke jeg var stemplet som landsbytosse ville jeg melde mig ind i DF, og
bidrage til debatten i det parti.(som er allergisk for extreme afvigere, for
stuerenhed er hvad de *tror* gør dem mere vælgerpopulære end det mere
indflydelsesrige fortidige fremskridtsparti)

Men også debat på internettet kan gøre gavn - jeg tror at beslutningstagere
har folk til at følge med i den folkelige debat, og ikke kun skeler til
gallup men også til vor folkelige debat.på usenet

Så hvis ting analyseres sagligt og uden mudderkast, og mediet bliver
populært fordi vor kvalitet er bedre end journalisternes, så vil gode
argumenter her få politikere til at frygte at tabe stemmer, hvis de ikke er
på forkant med hvad folket mener.

Debat er for vigtig til at blive styret af journalister

Fra : Martin Kristensen

Dato : 09-06-05 14:08

> Er vi syge med at straffe for sex-ubetydeligheder?

Det kan der være noget om. Det er noget med den menneskelige psyke tror jeg.
Sex er stadig lidt et tabuemne, uanset hvor åbne vi prøver at være.

Så snart der er noget seksuelt indblandet bliver det hele straks meget mere
forkasteligt af en eller anden grund. F.eks. foregår der mange former for
mishandling af børn, både med og uden sex, men af en eller anden grund er
det kun der hvor der er sex indblandet, at folk tænder helt af.

Sex er tilsyneladende meget ophidsende.