Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Til dem på Sjælland -> Gavnø Slots Park D.~
Fra : HpeA

Dato : 08-06-05 20:49

Hej alle sammen.

Bare en reminder om at ham den mærkelige, har sin årlige samling af
veteraner,eksotiske, erotiske og fare´ i fanden biler på Søndag.
Det er jo en oplagt -"foto-safari"- og en dag til at snakke med andre
mennesker om ikke bare biler, men osse fotografi og alt det sankken lige
falder på for en hyggelig dags skyld.
Er der nogen harfra NG´en der evt kommer forbi ?

< Ja ja, nysgerighed slog smedens kat ihjel, men jeg er ikke død endnu

PS. Ham den underlige er måske af title " Baron"........Men han gør til
tider underligt derfor min omtale........* Grin *
--
HpeA

Hans Peter Erenskjold Aalling
www.hpea.farmands.dk
hpea@Farmands.dk

MSN Messenger---> hpaalling@hotmail.com

Fra : Claus Smith

Dato : 09-06-05 07:29

Kan varmt anbefale en tur til Gavnø til det arrangement, har selv deltaget
som udstiller af en bil på et tidspunkt sammen med andre bilentutiaster og
der er virkelig nogle flotte biler at kigge på både med og uden objektiv
foran øjnene.

Claus