strøm
Fra : Majbritt

Dato : 08-06-05 20:52

Hej

Er der nogle der ved hvor man køber en "ensretter" - dvs. til strøm til cv
under kørsel så køleskab og lign. kan køre på 12 volt, via et ekstra
batteri
?

Maj britt

Hent en gratis SPAMfighter her.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Carl Larsen

Dato : 09-06-05 04:44

> Er der nogle der ved hvor man køber en "ensretter" - dvs. til strøm til cv
> under kørsel så køleskab og lign. kan køre på 12 volt, via et ekstra
> [...]

I bil-, camping- og marine udstyrsforretninger, eldels-forretninger o.lign.

Jeg anbefaler brug af batterivagt, så batteriet/r ikke kan lænses helt for
strøm,.
Pas på de billigere uden sinus og dimentioner inverteren (det hedder
sådan en fyr også) med det rigtige A forbrug.

--
Hilsen Carl