Side med sammenligning af telefoner
Fra : John

Dato : 08-06-05 20:22

Hej

Jeg har fået smidt et link væk til en side hvor man kunne sammenligne
forskellige telefoner og deres funktioner - altså lidt i samme stil som
www.mobilvalg.dk.

Det eneste jeg kan sige om siden er, at den er på engelsk og at
domænenavnet er på fem bogstaver og at det er et .com domæne.

Håber nogen har en idé om hvilket site jeg tænker på.

Mvh

John

Fra : John

Dato : 08-06-05 20:23

Nå, jeg kom selv i tanke om det igen. Det er www.esato.com

Mvh

John

Fra : Zulu

Dato : 09-06-05 08:47

John wrote:
> [...]
> domænenavnet er på fem bogstaver og at det er et .com domæne.
>
> Håber nogen har en idé om hvilket site jeg tænker på.

Hvad med www.gsmarena.com

Den har i hvert fald en kæmpe oversigt og en god Phone Finder funktion.

Zulu

Fra : John

Dato : 09-06-05 10:10

Zulu skrev:

> Hvad med www.gsmarena.com
>
> Den har i hvert fald en kæmpe oversigt og en god Phone Finder funktion.

Kanon side.

Jeg er nemlig på jagt efter en kombineret PDA/mobil - og her kan jeg
sammenligne Qtek S100, SE P910i og Nokia 9300 direkte - det har ikke
været muligt på nogle af de andre sider jeg har været inde på

Mvh

John