MS Windows
briani 27239
Programtip: SlickRun
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 08-06-05 20:25

Jeg tror ikke jeg har set det program nævnt herinde, så den vil jeg
lige anbefale:

http://www.bayden.com/SlickRun/

Det er et freeware program, der laver en lille kommandoprompt der
lægger sig på toppen af din desktop. Du kan så sætte den op til f.eks.
at starte dit email program hvis du skriver MAIL eller den kan åbne
din browser hvis du indtaster en URL. Genialt lille program hvis du
spørger mig :)

--
Now Playing:
Tangerine Dream - Phaedra

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-06-05 20:39

Thomas Jespersen wrote:

> [...]
> at starte dit email program hvis du skriver MAIL eller den kan åbne
> din browser hvis du indtaster en URL. Genialt lille program hvis du

Jeg har en mappe hvor jeg lægger genveje til en masse programmer.
Den mappe har jeg så tilføjet til min PATH og .lnk til min PATHEXT.
Alt hvad jeg behøver at gøre er at trykke Win+R, så har jeg adgang
til hvadsomhelst. Jeg starter f.eks. slrn med: Win+R > slrn [ENTER].
URLs virker i øvrigt også.

Fra : Nicolai

Dato : 08-06-05 20:41

> [...]
> at starte dit email program hvis du skriver MAIL eller den kan åbne
> din browser hvis du indtaster en URL. Genialt lille program hvis du

Hvorfor ikke bruge quick launch toolbar'en? :) - click and start? :)

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk - Når "fri trafik" ikke er nok!

Fra : Lars

Dato : 10-06-05 13:03

In article <28hea1l1jspi26nl1cdfec6julk7qv4r9m@4ax.com>, thomas@lucky-music.dk says...
> [...]
> at starte dit email program hvis du skriver MAIL eller den kan åbne
> din browser hvis du indtaster en URL. Genialt lille program hvis du

Hej, du kan lave det samme samt meget mere med Macro Express, der dog koster 40 USD:
http://www.macros.com/

Man kan downloade en gratis 30 dages trial.

Hermed kan man programmerer op mod brugerfladen i alle windows programmer.
Macro Express har ikke noget sidestykke inden for programmering op mod en brugerflade.

Macro Express er den største time-saver jeg nogensinde er stødt ind i. Der er en sand glæde ved
at se et manuelt job, blive automatiseret og forsvinde som dug for solen.
Som nævnt er et API ikke nødvendig, blot en brugerflade i et vilkårligt windows program, se
mere her:

http://www.macros.com/uses.htm
http://www.macros.com/features.htm
http://www.macros.com/overview.htm