Nogen som kender ham her????
Fra : Signe Sørensen

Dato : 08-06-05 20:01

Hejsa

Jeg er kommet i kontakt med en pige som har måtte gå af med sin kat pga.
de måtte flytte til udlandet.

Hun søger på nettet og bruger ordet formidling og kommer frem til denne
side: http://www.123hjemmeside.dk/kat-til-kat/1044341

Hun vælger at lade sin kat "sælge" til dette sted for 350 kr som det
koster.
Hun har siden første dag efter katten er afhentet haft en rigtig
ubehagelig fornemmelse...her er hvad hun skriver:
"Manden der hentede min kat, ville kører ham ud til sin nye ejer med det
samme. Da han fortalte mig om familien først var det en ældre familie,
da han kom for at hente katten var det pludselig en familie med to børn?!
Vi har skrevet emails gentagne gange men hver gang har han sagt, at
familien ikke ønsker kontakt.
Det virker en smule underligt på mig, at nogle mennesker kan være SÅ
kolde i sådan en situation...Skrev til ham gentagne gange, at familien
meget gerne må kontakte os, så vi i det mindste ved om han er ok. Men
nej, familien var ikke interesseret. Jeg har en meget stærk 6. sans, og
den siger, at min kat er blevet aflivet, og at de 350 kroner (eller
deromkring) er blevet betalt til aflivning..."

Hun har efterfølgende søgt på hans cvr nummer, som også står på siden og
der kommer dette frem:
http://www.cvr.dk/soeg_i_cvr/cvrsoegdetail.asp?cvrnr=17567772
Dette får hende til at kontakte Inges kattehjem og der fik hun beskeden:
"Han henter kattene fra deres hjem, tager dem ud i skoven og skyder dem
med en boldpistol (?)"

Jeg tænkte at hvis nogen kender noget omkring ham, må det være jer
kattefolk....Nogen som kan bidrage med noget omkring det....

Med venlig hilsen
Signe Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lene Hansen

Dato : 08-06-05 20:27

Jeg kender ham ikke. Men når jeg læser hjemmesiden, så er der med det samme
noget der får mine alarmklokker til at ringe. Jeg ved selv hvor svært det
kan være at finde et hjem til en kat man af en eller anden grund må af med.
Og at han så med det samme står parat med nye hjem til "alle" katte lyder
ikke seriøst. Jeg ville aldrig aflevere/udlevere mine katte til sådan noget.
Jeg ville vide hvor de komme hen og hos hvem o.s.v. Og havde jeg ikke den
mulighed for at skaffe et godt blivende hjem og jeg af en eller anden grund
absolut ikke kunne beholde katten selv, så ville jeg selv vælge at bringe
min kat til en dyrlæge og få den aflivet humant. Den blev i hvert fald
aldrig afleveret til en mand/kvinde bare sådan uden videre, til en eller
anden uvis skæbne.
Jeg har desværre lige læst i vores avis om en person, der pralede med at han
indfangede katte og kørte dem til Silkeborgegnen og slap dem løs der! Og han
bor i det sydsjællandske.

M.v.h.

Fra : Signe Sørensen

Dato : 08-06-05 20:38

Hej Lene

Jeg er helt enig med dig...Det er forfærdeligt...og jeg er sikker på
kunne hun vælge anderledes gjorde hun det også den dag i dag!!!!!

Det bør ikke kunne finde sted sådan noget, men desværre....

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 08-06-05 20:27

Hej Signe

Jeg kender ikke noget til siden, men jeg sidder her med en klump i halsen,
og føler nærmest kvalme ... kan det virkelig være sandt ???? I så fald må
denne sag da få langt større bevågenhed og kræver offentliggørelse end
kampen mod alle de andre ting vi i dagligdagen kæmper for eller imod .. Det
her er jo kvalmende og ... ja, jeg mangler ord !!!!

Jeg håber virkelig at nogen kender noget til det !!!!

Hilsen Pia

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Signe Sørensen

Dato : 08-06-05 20:40

Hej Pia

Jeg tabte også kæben og tænkte bare: det kan ikke passe...og så en masse
ord som ikke skal gentages *censur*
Det er simpelthen over min forstand det kan ske...

Jeg håber også nogen kender noget til det og at der bare kan gøres en
smule!!!

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 08-06-05 20:44

Hej
Jeg kan ikke lade være med at tænke, medarbejderen på Inges Kattehjem,
udtaler sig vel ikke sådan, hvis det ikke er rigtigt.
Er det virkelig rigtigt, så skal der en stor advarsel ud.
En kat kan vel også bruges som levende Kamphunde føde. gys

Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 08-06-05 20:59

Lidt google-hygge giver også lidt svar vedrørende hunde
http://www.google.com/search?hl=en&q=para10@sol.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 08-06-05 21:45

Hej Signe

Jeg kender ham ikke personligt, men har haft nogle diskussioner med ham og
hans kone (tror jeg) både via mail og på katteforum. De "reklamerede" med
killinger der var for unge og havde ikke styr på lovgivning omkring katte
(Mark og Vejfredsloven), så jeg startede med at sende dem en pæn og venlig
mail, det tog de mig
meget ilde op. Senere blev akuthundeformidlingen taget
op på katteforum i forbindelse med den kampagne Forsøgsdyrenes Værn
kørte/kører omkring hundehandlere med et lige så kedeligt resultat som
mail-udvekslingen.

--
Marianne Hellemose
Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her

Mahatma Ghandi

Fra : maz

Dato : 08-06-05 22:17

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> op på katteforum i forbindelse med den kampagne Forsøgsdyrenes Værn
> kørte/kører omkring hundehandlere med et lige så kedeligt resultat som
Skræmmende :(
Marianne, er det ikke noget I kunne skrive om på jeres hjemmeside? Farer ved
formidling af katte?
/M

Fra : dpl

Dato : 08-06-05 22:30

Uha uha... man håber jo det er løgn!!!
Men det er det vel desværre ikke.

Mon ikke man kan starte med at kontakte 123hjemmesider og få dem til at
lukke siden? Tror liiige jeg sender dem en mail!

Kan nogen fra Ingen Kattehjem bekræfte at kattene bliver aflivet?

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : ayse ozdemir

Dato : 08-06-05 23:13

nej de kan ikke bekræfte at kattene bliver aflivet, men at de har fået
tre mails omkring manden.

ayse ozdemir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : dpl

Dato : 10-06-05 09:22

Ok, vi må håbe der snart kan komme lidt facts på bordet i denne sag.
Indtil videre har 123hjemmesider ikke svaret på min henvendelse.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/ (Hvor de findes hjem til de fleste katte....)

Fra : Gainsbourg

Dato : 09-06-05 02:25

Jeg er stødt på hjemmesiden mange gange - de reklamerer også en del bl.a. på
Den Blå Avis. Jeg har fra første gang jeg så siden, været næsten overbevist
om, at det er et lusket foretagende. Jeg troede bare at det var så åbenlyst
lusket, at der ikke var nogen der rent faktisk kunne finde på at kontakte
dem.

Et åbenlyst amatøragtigt foretagende der kan omplacere ALLE katte her og
nu - og ikke ET sted på hjemmesiden kan man henvende sig hvis man er
interesseret i at _modtage_ en kat. Hvor kommer så alle de hjem fra? Hvis de
virkelig kunne skaffe dem, ville der selvfølgelig være et link hvor man
kunne skrive sig på venteliste, ligesom man ville kunne se en liste over
katte der kunne aftages. Det eneste der virkelig er fokus på, er at man
under INGEN omstændigheder nogensinde kan regne med at se katten igen. Jeg
behøver ikke referere til nogen intuitiv fornemmelse i dette tilfælde -
ganske almindelig logik er helt nok.

Mit gæt er at kattene enten aftages for penge og aflives mere eller mindre
humant af nødvendighed. Eller at kattene aftages for penge OG for at anvende
dem til et eller andet ukendt formål. Eksempelvis foder til reptiler, hunde,
pels eller til et eller andet sadistisk rituelt. Der er desværre en hel
verden af uempatiske, hjerteløse, syge mennesker derude - uden nogen
skrupler

Det eneste der egentlig overrasker mig, er at nogen virkelig kan finde på at
aflevere deres kat efter at have læst hjemmesiden. Man skal vist være mere
end almindelig naiv for at hoppe på den. Det gør mig ondt for din veninde,
selvom jeg egentlig synes at hun har handlet lidt hjerteløst ved bare at
aflevere katten sådan uden videre. Hun har vel vidst i nogen tid at hun
skulle til udlandet og har kunnet forberede sig på den kommende situation -
så det virker lidt som den nemme lsøning i den 11. time - som hun så
fortryder nu...

Med venlig hilsen
Gainsbourg

P.S. Vil da også lige nævne (i fald der er nogen der ikke ved at det
forholder sig sådan) at vores gamle dyrehandler (med speciale i slanger,
krybdyr og eksotika) fortalte at det var en kendt sag i "miljøet", at godt
og billigt, levende foder/legetøj var kattekillinger, katte og aflagte
kaniner/marsvin/ørkenrotter som folk ikke gad have mere og som man kunne få
gratis. Jeg har siden fået bekræftet dette fra flere sider. Det er derfor
man altid skal tilbyde at aflevere ved omplacering, kræve at se hjemmet og
de nye ejere, aftale opfølgning nogle måneder efter (og evt. tilbyde at tage
dyret tilbage hvis det "ikke går") og altid bede om et beløb for dyret.

Fra : ayse ozdemir

Dato : 09-06-05 08:10

Det er rigtigt at det var en løsning i 11. time, men jeg havde ikke
noget andet alternativ, og hjemmesiden så slet ikke sådan ud dengang.Han
fortalte mig om denne familie, og det hele lød ih og åh så godt. Når jeg
nu tænker tilbage er det jo forfærdelig dumt, men ærlig talt havde det
overhovedet ikke strejfet mig at sådan noget kunne ske. Ja, jeg ved det
lyder naivt...

Med venlig hilsen
ayse ozdemir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 09-06-05 09:49

Jeg undrer mig...

Hvis man alligevel vil give "manden" 350 kr. for at få ens kat
omplaceret hvorfor vælger man så ikke at indlevere sin kat hos Inges
kattehjem eller lign, i stedet for at gøre det hos en privat?!?

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

PS. Det skal ikke ses som en bebrejdelse over det der er sket, men
udelukkende som "jeg undres"...

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 09-06-05 11:12

Hej Annemette
Du har ret, Ayse kan ikke bruge bebrejdelsen til noget, men sammen med
vi andre har hun nu også lært "en smagløs spinden guld på andres behov"
at kende.
Jeg giver lige et pr. for Dorthes fremragende side : www.vildkat.dk

Og Marianne jeg synes også du skal, hvis du kan, advare mod den omtalte
Katte/hundehandler på www.kattehandel.dk.
Det gør simpelthen så ondt langt ind i sjælen, at tænke på de stakkels
dyr.
Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-06-05 11:48

Hej Lisbeth

Jeg har nu sendt en mail til de øvrige fra kattehandel med
Signes første indlæg og mine "erfaringer" med "bagmændene"

Og jeg kan da kun opfordre alle der har været i kontakt med eller har
erfaring med dem om at sige til, jo mere vi har jo bedre, hvis det er et
fupforetagende.

Fra : ayse ozdemir

Dato : 09-06-05 11:28

Godt, jeg har skrevet en mail til den pågældende mand, om at jeg gerne
vil se den polititilladelse han påstår at han har. Venter blot på svar...

Fra : Morten Skjershede

Dato : 09-06-05 15:05

Jeg har haft kontakt med 123 hjemmeside i anden forbindelse om lukning af en
side.
De var meget forbeholdne og krævede konkret beviser
De var dog IKKE uvildige for dialog.
Jeg vil også med denne sag prøve at kontakte dem.
Jeg sætter straks advarsel ud på RexKatten.DK's hjemmeside.
Det Kunne være interresant at kontakte Told & Skat og se om han betaler
skat af indkomsten, næppe. Derfor hvis nogen kan olyse om de har fået
faktura/ kvittering ville det være fint, sp skal jeg gerne prøve at kontate
T & S. Vil endvidere prøve at kontate politiet og få bekræftet nævnte
tilladelse.

Mange hilsener
Morten
Best.med.
RexKatten.DK
www.rexkatten.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-06-05 18:43

> Dette får hende til at kontakte Inges kattehjem og der fik hun beskeden:
> "Han henter kattene fra deres hjem, tager dem ud i skoven og skyder dem
> med en boldpistol (?)"

Jeg har talt med Inges Kattehjem idag. Der findes mange historier om manden
og hans forretning. Een af historierne er muligvis som ovenfor, men Inges
siger ikke at han *gør* det. Hvis de vidste og kunne bevise, at det var
sandt, var han politianmeldt for længst

Men de fraråder bestemt, at man benytter sig af hans formidlings-service.

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Jane :o)

Dato : 09-06-05 19:33

Man burde kontakte ham I TV der går "undercover" og afslører ting..

Hvad er det nu det program hedder???

Det må sgu være på tide han afslører folk der slår katte ihjel...!!!

Mvh Jane

Der selv indenfor 3 mdr. Har mistet begge vores ubeskrivelig dejlige katte
p.g.a. Kattehadere I vores kvarter...!!!!

---
http://www.125.dk

Fra : RC

Dato : 10-06-05 10:41

"Jane " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Man burde kontakte ham I TV der går "undercover" og afslører ting..
> Hvad er det nu det program hedder???

Det borende x . Et program på tv2.

/ Anya

Fra : RC

Dato : 10-06-05 11:00

"RC" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Det borende x . Et program på tv2.

Ups...det hedder " Operation X " . Værten er Morten Spiegelhauer.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-06-05 11:44

"RC" <2468@jubiimail.dk> wrote in message
> "Jane " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det borende x . Et program på tv2.
>
> / Anya

Nah, Det Borende X var den lille grønthandler Julius Framlev, der rendte
rundt og åbnede pengeskabe ganske ulovligt.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Alexia

Dato : 12-06-05 18:03

"Jane " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Man burde kontakte ham I TV der går "undercover" og afslører ting..
>
> Hvad er det nu det program hedder???

Kontant på DR1 evt. :)? .. har fået dem til at tage een sag op, hvis der
bare er nok der kontakter kontant tager de sagen op, og dette bør HELT klart
tages op.
http://www.dr.dk/nyheder/tv/Kontant/

Det gør mig ondt dybt inde i sjælen at høre at sådan et menneske kan finde
på at slå katte ihjel, bliver så enormt sur over det.

Håber inderligt at der bliver gjort noget ved sagen.

Fra : ayse ozdemir

Dato : 09-06-05 20:06

JA, og selv om han ser meget meget skyldig ud, så kan den påstand ikke
bruges før det er bevist. Så det gældre bare om at finde en masse på
ham. Nu har jeg jo skrevet til ham at jeg vil se hans tilladelse, han
svarede at han gerneville vide hvem jeg var. Jeg forklarede derefter
situationen som den er, og har (sjovt nok) ikke fået svar endnu.

Med venlig hilsen
ayse ozdemir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lene

Dato : 10-06-05 10:14

Sig mig, hvor bor den idiot henne?
Jeg sidder her og får nogle forbudte ideer til selvtægt!!!!
MVH Lene, Mollie og alle de andre havnem(b)isser

Fra : Inge

Dato : 10-06-05 14:41

"Lene" <noone@noone.com> skrev i en meddelelse

> Sig mig, hvor bor den idiot henne?
> Jeg sidder her og får nogle forbudte ideer til selvtægt!!!!
> MVH Lene, Mollie og alle de andre havnem(b)isser
iflg. Krak og cvr-registret er det Nordengen 47, Kokkedal, og der er flere
forskellige tlf.nr. 2424 3158, 9717 5171, 2834 5171, 4914 5191, altsammen
frit tilgængeligt på nettet. Det er noget der hedder Barde Sanitør og
Reparationsforretning, og måske er denne Jørgen Madsen et rart og venligt
menneske som bare vil hjælpe, men det virker lidt underligt at han sådan kan
trylle nye familier frem, når der er katte der venter længe på at blive
formidlet fra andre og mere officielle steder.

Hvad er mon dette politi-tilladelses-nummer han har på sin hjemmeside?
Aldrig set før af mig, men det er måske for at virke troværdig, - måske man
skulle spørge politiet eller i juragruppen.

mvh
Inge

Fra : ayse ozdemir

Dato : 11-06-05 13:58

Hej alle,

Jeg har mailet lidt frem og tilbage med ham (idioten), værs´go:

I min første mail skrev jeg, at jeg gerne vil se den politirapport.

Hej Ayse.

Du må gerne idetificerer dig selv lidt mere og lige kalde til orden her.
Vi udlevere ikke offenlige dokumenter fordi du godt kunne tænke dig at se
noget,men hvad er dit ærinde egentlig?

mvh Akut katte og hundeformidling.

Hej igen Jørgen,

Du fik min kat Figo d. 10. december 2004 om aftenen, med det løfte om at
du havde fundet en sød familie til ham. På aftale papiret står der, at
du ikke må udleve adresse, hvilket er forståeligt, men der står IKKE
noget om at du ikke må oplyse navn, så teknisk set har jeg faktisk ret
til at få navnet på modtageren.
Den ydelse, som jeg troede, jeg købte, var en katteformidling med den
sikkerhed,der ligger i at se et dokument med modtagerens underskrift. Da
jeg fik lappen og afleverede min kat, var i min gode ret til at antage,
at jeg senere ville få et eksemplar med modtagerens underskrift, og at
det stemmer med, at kun adresse, men ikke navn er fortroligt.

   Jeg har undersøgt dig en lille smule:

-Dit CVR nummer siger INGENTING om katteformidlingen,
-Du driver IKKE "forretning" fra Kokkedal, den adresse du har opgivet på
hjemmesiden. Rent ud sagt, så ved jeg jo ikke hvad det lige præcis er du
har fået tilladelse til, og da jeg står i min fulde ret til at kræve at
se journalen, så gør jeg det.

Jeg er nervøs og bekymret om at min Figo er kommet ud til en sød familie,

Ayse Özdemir

Hej Ayse.

Det var et yderst interessant indlæg du her lægger ud med,
det vækker stadig undren hvor interessen ligger her?Jeg kan godt huske jeg
var på lyøvej og hente din kat,den voldte nogle problemer at få ind i
kassen,
men en utrolig flot kat som du havde!!
Vi skal lige havde slået fast engang for alle at "Figo" ikke er din kat
mere,den er I andet ejerskab nu og ude af din juridiske verden og jeg har
ingen ret til at blande mig i den,deres liv uanset hvor meget du har lyst
til at blande dine føelser og utidigt indblanding på lige dette felt, din
juridiske opfattelse deler jeg ikke med dig på nogen måde!

Men har du lyst til at forske videre så kan du gå online til Helsingør
politi
hjemmeside og sende en mail til dem om dine bekymringer, der kan du så
opgive
vores tilladelses nummer og se om de vil svare dig på mail eller om de
ønsker
det skriftligt fra dig.
Jeg mangler stadig at høre, hvorfor denne pludselige interesse fra dig,
7 mdr. efter du har sagt farvel til din kat??

Jeg tror din fader havde ret i at flytte til tyrkiet,jeg er selv vokset
op med en tyrkisk fader,det er et fantastisk land og måske skulle du
koncentrere
dig om dit nye liv og ikke bruge dit krudt på dette her!! At du ikke kan
leve med dine egene beslutninger er ikke mit problem!

Hvis ikke jeg bor i kokkedal, hvor bor jeg så? jeg kender ikke andre
steder!
Mit cvr. er til mit brug og ikke andres, så hvis du mener du kan læse alt
ud af det så er du galt afmacheret.

Jeg har ingen pligt til at tilfredsstille dig om dine ønsker af denne
type,
hvis du bilder dig det ind, så må du betragtes som naiv,men jeg mangler
med hvilken motivation du pludselig skriver til os,dit pludselige vågnen
op virker
yderst besynderlig,for ikke at sige" malplaceret"

Men en anden ting, jeg kontakter ikke folk som har modtaget dyr her fra,
6-7 mdr. efter for at kontrollere dem,
det er et frit land som vi lever i og det respektere jeg til en hver tid!
Når de har underskrevet eller fået et dyr overdraget så er der det den
pågældendes
ansvar og så er vi ikke mere indvoldveret i deres færden, og det ligger
fast, så dine krav er afvist her fra, som grundløse og absurde.

venlig hilsen Jørgen Madsen

Hej Jørgen,

Ja, jeg kan forstå at du er yderst utilfreds med mit ønske, det ville
jeg også være hvis jeg var dig, for du sidder bestemt ikke godt som det
ser ud herfra.

Prøv lige at læse de ting jeg skriver til dig ordentligt. Hvorfor jeg
spørger dig om oplysninger jeg har krav på (ja Jørgen, KRAV på, ifølge
diverse jurister) og hvornår, kommer desværre ikke dig ved. Grunden til
at jeg spørger DIG om polititilladelses dokumentet, er jo fordi, som de
fleste ved, at politiet ikke udleverer sådanne dokumenter, medmindre
personen har nægtet at vise den. Og du må da indrømme, at det virker
lidt pudsigt at en person, som påstår han driver en ærlig forretning,
ikke har tilladelsen ved hånden? Så Jørgen, det er ikke min opgave at
finde den tilladelse og vise den frem, det er din!

Du siger at Figo er ude af min verden, ja det er han i hvert fald. Jeg
påstår heller ikke, at jeg vil have ham tilbage igen, men at jeg har min
gode ret til at få oplyst om navn, for hvis du læser aftalen én gang til
vil du se, at der IKKE står noget om oplysning af navn.

Jeg har ikke sagt at du ikke bor i Kokkedal, Jeg har sagt at du ikke
driver FORRETNING fra Kokkedal, men at har knytning til Haslev. MHT til
dit CVR nr, hvorfor er det lige der ikke står noget so helst om din
formidling?

Jeg er ked af det Jørgen, men du KAN faktisk ikke afvise mine krav.

Ayse Özdemir

Her lugter SÅ meget af fusk! Det er 2 dage siden jeg sendte den mail,
har stadig ikke fået svar...

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 11-06-05 14:20

---------- snip ---- snip --- brev-veksling af værste karakter -------
snip ------------ snip ----------

Hejsa Ayse

Det var dog et ualmindeligt utiltalende brev du har fået retur fra denne
mandsperson... Skal love for at han har paraderne oppe fra første øjeblik --
uden at være den store menneskekender virker han meget som om han har noget
at skjule - hvorfor ellers alle disse krumspring og væmmelige udtalelser (og
de der fuldstændig
ude-af-proportion-nærmende-sig-racistiske-eller-hvad-det-nu-er-udtalelser)
.... føj !

Jeg ville ønske at vi kunne finde nogle flere som har været involveret i
denne formidling -- kunne jo være helt fantastisk hvis man kunne finde et
par stykker som HAR fået en kat --- eller evt. nogen som har udleveret en
kat og stadig har forbindelse /ved hvor den er ...

Hvis landet virkelig ligger som vi har en fornemmelse af, så må det da
stoppes ... Der må da virkelig gøres noget -- jeg mener .. dette her er da
så meget større end de ting vi (kattefolkene) kæmper med / mod til dagligt
... Hvis denne mand henter katte for penge under påskud af at give dem nye
hjem, for derefter at aflive dem (og her vil jeg `SLET ikke gå i detaljer
med hvordan de aflives eller på anden vis bortskaffes .. uff .. ) -- så må
der da gøres noget ... ih, jeg bliver så gal og ked af det når jeg tænker på
det ...

Hilsen Pia

--

Fra : Jane :o)

Dato : 11-06-05 22:26

Sikke en manipulerende mand du har fået svar fra...

Han skyder jo med "personlige" skyts imod dig - og appelere til din dårlige
samvittighed.

Dybt manipulerende svar han kommer med, hvor han glat som en ål sniger sig
uden om det konkrete spørgsmål = Hvor er min kat...!!!

Sådanne slags mennesker er ganske usympatiske efter min mening...

Mvh Jane