OT: Ja, Bo Warming er sgu sej nok
Fra : Joe

Dato : 08-06-05 18:20

Ja...jeg synes sgu også Bo Warming skriver nogen interessante indlæg...Men
jeg bryder mig ikke om hans fremmedfjendske holdninger...At BW lægges for
had her i gruppen er ikke sært...det er ganske naturligt for folk som har
ophøjet sig selv til ypperstepræster i naturvidenskabens tjeneste...

Fra : pm

Dato : 08-06-05 18:28

"Joe" <JoeNOSPAM@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> had her i gruppen er ikke sært...det er ganske naturligt for folk som har
> ophøjet sig selv til ypperstepræster i naturvidenskabens tjeneste...

Øhh Fremmedhad ??

PM

Fra : Joe

Dato : 08-06-05 19:00

Øhh..Nietzsche ....æhhhh Darwin.....ummm...Heidegger...

Fra : Peter Weis

Dato : 08-06-05 21:00

Joe wrote:

> det er ganske naturligt for folk som har
> ophøjet sig selv til ypperstepræster i naturvidenskabens tjeneste...

Pjat, der er bare folk der er blevet trætte af ham. Det er jo ikke kun i
dk.videnskab.
Han er totalt umulig at diskutere med, for han kræver dokumentation og
argumentation af andre i en grad, som han end ikke gider forsøge selv at
leve op til.

mvh
Peter

Fra : Michael Berg

Dato : 12-06-05 23:37

> Ja...jeg synes sgu også Bo Warming skriver nogen interessante indlæg...Men

Som så mange andre har jeg blokeret for Warming for længe, længe siden. Der
er intet som helst interessant ved det han skriver, og det har intet med
videnskab at gøre. Det eneste jeg har set er en lang række politiske
budskaber og noget der nærmest minder om en autistisk fascination for gamle
menneskers afføring.

> jeg bryder mig ikke om hans fremmedfjendske holdninger...At BW lægges for
> had her i gruppen er ikke sært...det er ganske naturligt for folk som har
> ophøjet sig selv til ypperstepræster i naturvidenskabens tjeneste...

Jeg tror ikke der er nogen der hader Bo, men hvis der er sne på skærmen så
gør man hvad man kan for at filtrere det fra, ikke?

/Michael

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-05 00:42

"Michael Berg" <michael.berg@bergconsult.dot.com (figure it out)> wrote in
message news:42acb90c$0$306$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
>
> Jeg tror ikke der er nogen der hader Bo, men hvis der er sne på skærmen så
> gør man hvad man kan for at filtrere det fra, ikke?

Opfindsomheden er stor mht søforklaringer om hvorfor ingen evner at modsige
de videnskabelige pointer med facts eller logik