Anne Bancroft er død
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-06-05 17:02

http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=367220/

Hvil i fred, og tak for mange dejlige filmoplevelser, og nogle rigtigt gode
grin.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Silver

Dato : 08-06-05 18:13

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=367220/
>
> Hvil i fred, og tak for mange dejlige filmoplevelser, og nogle rigtigt
gode
> grin.

Nej da!, og tænkte øjeblikkeligt på filmen The Graduate.....

Ja hun var sgu et ikon og en dejlig tøs.....hvil i fred.

Mvh
Silver.

Fra : digi

Dato : 09-06-05 19:59

R.I.P.

Fra : Per Vadmand

Dato : 09-06-05 19:22

"digi" <digi@mail.dk> wrote in message
> R.I.P.

Kan I huske inledningen til "To be or not to be", hvor hun og Mel Brooks
synger "Sweet Georgia Brown" på polsk?

En lignende gimmick kan i øvrigt findes i den anden Indiana Jones-film, hvor
heltinden synger "Anything Goes" på kinesisk.

Brooks' film er fra 83, den anden fra 84. Skal vi gætte på en vis
inspiration?
--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Martin T.

Dato : 09-06-05 23:34

> [...]
> hvor heltinden synger "Anything Goes" på kinesisk.
>
> Brooks' film er fra 83, den anden fra 84. Skal vi gætte på en vis
Det mener jeg nu faktisk ikke det er. Der er noget om det på Indy boxen, men
jeg har ikke lige min i nærheden. Kan være der er en anden der gider kigge
efter :)

Mvh
Martin T.

Fra : PerX ...

Dato : 11-06-05 23:13

In article <42a888b6$0$295$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> [...]
>
> En lignende gimmick kan i øvrigt findes i den anden Indiana Jones-film, hvor
> heltinden synger "Anything Goes" på kinesisk.

Hvorefter hun blev gift med Steven Spielberg og nu er deres datter en
hottie i 'The Practice' på TV2 - damn tiden flyver :-/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-06-05 09:38

Den 12-06-05 00.12 skrev PerX ... følgende:

> Hvorefter hun blev gift med Steven Spielberg og nu er deres datter en
> hottie i 'The Practice' på TV2 - damn tiden flyver :-/

Helt så meget flyver tiden ikke, det er ikke Spielbergs datter. Hun er
født 1976, og hendes far er Bob Capshaw, Kate Capshaws første mand.
Temple of Doom er fra 1984.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren med stemmen,

Fra : PerX ...

Dato : 12-06-05 19:44

In article <42abf4b5$0$178$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
usenet@kimludvigsen.dk says...

> Helt så meget flyver tiden ikke, det er ikke Spielbergs datter. Hun er
> født 1976, og hendes far er Bob Capshaw, Kate Capshaws første mand.
> Temple of Doom er fra 1984.

Phew! Jeg føler mig helt yngre *G*