Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Minolta Dimage Z10 - Erfaring
Fra : Erik

Dato : 08-06-05 13:57

Hejsa

Er der nogle der har erfaring med Minolta Dimage Z10, som Netto har på
tilbud til 1499Kr? Er det et godt køb? God billeder i lys/mørke? Osv....

På forhånd tak
Erik

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-06-05 15:28

Erik wrote:
> Hejsa
> Er der nogle der har erfaring med Minolta Dimage Z10, som Netto har på
> tilbud til 1499Kr? Er det et godt køb? God billeder i lys/mørke?
> Osv....

Jeg kender ikke noget til det, men det er ikke så meget sparet i forhold til
laveste pris ifølge www.edbpriser.dk - men nogle kroner er der da sparet.

Du kan se de ekniske data på dette link:

Jan
Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Brian Lænø

Dato : 08-06-05 15:35

"Erik" skrev
> [...]
>
> Er der nogle der har erfaring med Minolta Dimage Z10, som Netto har på
> tilbud til 1499Kr? Er det et godt køb? God billeder i lys/mørke? Osv....

Jeg kender ikke kameraet, men til ca. samme pris kan du få et Z1 med større
zoom, der også har et mere lysstærkt objektiv.

Brian