Halalhippiernes drømmesamfund ?
Fra : NoTrabajo

Dato : 08-06-05 07:14

Dette er formodentligt også halalhippiernes (indirekte) værk:

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=257979

Halalhippier, I må snart se at vågne op og samarbejde med os andre om at få
ryddet op i det muhamedanerhelvede, I har påført vores samfund. De ansvarlige
for den udlændingelov, der åbnede Danmark for alverdens muhamedanere, bør snart
stilles til regnskab for deres landsforræderi.
--
NoTrabajo

Fra : NoTrabajo

Dato : 08-06-05 07:51

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
snart
> stilles til regnskab for deres landsforræderi.

Og alle jer, der har stemt på de partier, der ønskede muhamedanere til landet op
gennem 80'erne og 90'erne, begynder I ikke snart at få en dårlig smag i munden,
når I ser hvad I har påført vores land? Jeg ved godt at nogle af jer har set
lyset og er blevet omvendt.

Kun os, der har stemt på Frp. og/eller DF op gennem 80'erne og 90'erne er uden
ansvar for det helvede Danmark er ved at udvikle sig til. Hvorfor helvede har I
været så dumme? - I blev ellers advaret i tide af bl.a. Mogens Glistrup og DDF
(www.dendanskeforening.dk).

I skulle skamme jer over den dumhed og manglende indsigt I besidder og se at
komme til fornuft.
--
NoTrabajo

Fra : morten sorensen

Dato : 08-06-05 09:24

NoTrabajo wrote:

> Kun os, der har stemt på Frp. og/eller DF op gennem 80'erne og 90'erne er uden
> ansvar for det helvede Danmark er ved at udvikle sig til.

Det er ellers det 'helvede' der tillader at du fiser den af på andres
regning.

--

morten sorensen

Fra : Steen Jensen

Dato : 09-06-05 16:08

morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> wrote:

> Det er ellers det 'helvede' der tillader at du fiser den af på andres
> regning.

He he
--
Bedste hilsener

Steen Jensen
Der osse fiser den af på dagpenge

Fra : Peter Bang

Dato : 08-06-05 11:29

NoTrabajo <trabajono@hotmail.com> skrev:

>"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com>
>skrev i en meddelelse
>news:42a68cc3$0$18637$14726298@news.sun site.dk...

>snart

Hvem er 'os andre'? Hvis det er V, K og DF så er der vel ikke rigtigt
behov for mere hjælp. Er det ikke bare at gå i gang?

> [...]
>partier, der ønskede muhamedanere til landet op
>gennem 80'erne og 90'erne, begynder I
>ikke snart at få en dårlig smag i munden,

Hvem er 'I' og hvor ligger 'vores land' !?!

> [...]
>DF op gennem 80'erne og 90'erne er uden
>ansvar for det helvede Danmark er ved
>at udvikle sig til. Hvorfor helvede har I

Både Glistrup og DDF er jo to rigtigt gode grunde til at påtage sig et
ansvar andet steds.
Men rigtigt ... 'Jer' der har stemt Frp og DF er frelste og uden skyld
!?!

>I skulle skamme jer over den dumhed og
>manglende indsigt I besidder og se at
>komme til fornuft.
>--
>NoTrabajo

ved ikke helt hvem 'I' er. Men personligt sætter jeg sådan set en ære
i, ikke at tilhøre Kloge-Ågerne hos Frp., DF og DDF.