OT: Bo warming er sgu lidt sej
Fra : klaus nielsen

Dato : 07-06-05 23:06

taget fra andet indlæg:
I mit to-liter agurkeglas i mit soverum lægger jeg mine lorte i
hundepose(indtil jeg tømmer efter ca tyve), og det sikrer lugtfrihed,
For en måned siden begyndte jeg at skrue metallåget på med kun een hånd, for
at kunne gøre det hurtigere, dovnere, mens jeg læsr avis i sengen. Altså
ikke dreje HÅRDT i.
Det gav ikke lugt, men iforgårs så jeg maddiker i glasset og tørre flueæg
ved kanten. Dvs at fluer har lagt æg ved kanten og nogle æggene er næsten
levende små maddiker der kunne forcere den smalle sprække mellem metallåg og
glasgevind.
*** og her er klippet en masse***

med fare for at få lidt hug i tuden, jeg kan bare ikke lade være med at
skrive det her. jeg har læst en masse af det Bo warming skriver her. jeg
kender ikke manden og har intet med ham at gøre. men jeg synes seriøst at at
han er lidt sej. for han gør en masse iagtagelser som mange menesker næsten
vil brække sig over. som feks det med at skide i glasset og påvirkningerne
af naturens egen gang.. mider der tager lugten osv.. det kan man lære mere
af end man tror. selv simple ting man kan undres over. feks hvorfor vender
folk rullen med toiletpapir forkert ? enhver burde da vide at den del man
river i skal vende udaf. så er det nemmere at få fat i og rullen er delvist
selvlåsende så papiret ikke bare ruller af af sig selv.. det gør det nemt
hvis den sidder omvendt... jeg er selv tyben der iagtager en masse. som feks
hvis jeg har skidt ude i haven og kommer tilbage til lorten med 1 times
mellemrum for at se hvad fluerne og gødningsbillerne gør ved den.. det er
ganske facinerende at se. og alle burde gøre det så de kan se hvordan
naturen arbejder.. jeg ved at de fleste væmmes ved disse kendsgerninger og
at forfængelighed har en stor del af æren for det.. man skal jo være som
andre og se ud som dem og lugte som dem..
men jeg har set mange popdrenge og piger gå helt i selvsving over en lille
plet på bukserne.. men den er jo nærmest uskyldig.. og man kan jo så tænke
sit når man selv VED at de selvsamme bukser er fyldt med kryb, støvmider og
svampesporer og bakterier, selv om de er nyvaskede..
dette var blot en lille tanke.. jeg kunne skrive meget mere. men i kan selv
tænke..ik?
dette er ikke for at støde nogen... det er bare endnu en iagtagelse

mvh
klaus nielsen

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 07-06-05 23:17

klaus nielsen wrote:
> med fare for at få lidt hug i tuden, jeg kan bare ikke lade være med at
> skrive det her. jeg har læst en masse af det Bo warming skriver her.

Jeg bruger et filter, og ser derfor intet af det han skriver, eller folk
der svarer i tråde han har startet. Med mindre folk vælger at kommenterer
disse i en ny tråd, og gør de det for mange gange ender de også i
filtret. :^(

--
Mvh. Carsten Svaneborg
http://gauss.ffii.org

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-06-05 23:25

klaus nielsen skrev den 08-06-2005 00:06:
> feks hvorfor vender
> folk rullen med toiletpapir forkert ?

Forkert?

Jeg tror nu mere, at det på niveau som de skænderier ægtepar har om
toiletsædets opretstående position efter manden har tilladt sig at
urinere i stående stilling (selvfølgelig har ramt vandet i toilettet).

> enhver burde da vide at den del man
> river i skal vende udaf. så er det nemmere at få fat i og rullen er delvist
> selvlåsende så papiret ikke bare ruller af af sig selv..

selvlåsende?

> det gør det nemt
> hvis den sidder omvendt...

Øhhh, hvad mener du?

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : klaus nielsen

Dato : 07-06-05 23:49

> [...]
> toiletsædets opretstående position efter manden har tilladt sig at urinere
> i stående stilling (selvfølgelig har ramt vandet i toilettet).

forestil dig at rullen hænger i en krog op ad vægen. hvis flappen du hiver i
(altså den lap du skal tørre numsen i omlidt ) hænger væk fra vægen. når du
så hiver ned i den, så vil den blive pressen ind mod vægen som så låser dens
bevægelse. men vender rullen forkert, altså med flappen inde ved vægen, så
hiver man rullen lidt ud fra vægen så rullen snurrer frit.
dette er lukums teori iden nogen større praktisk betydning. men jeg håber
ikke at man skal være ingenør for at se det *smiler*
tiden skal jo gå med nogen mens man sidder og trykker

jeg ved intet om bo warming. og jeg er bare blevet lidt nysgerrig. og at
folk plonker en pga det man skriver det kan jeg ikke forstå når det ikke er
noget personligt mod nogen. og med bredbånd og nutidens harddiske kan jeg
ikke se noget problem. det tager jo under et sek at hente dagens indlæg. og
ens øje skimmer hurtigt hvad man gider læse.. (det virker for mig )

mvh
klaus nielsen

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-06-05 09:47

klaus nielsen skrev den 08-06-2005 00:48:

> [...]
> bevægelse. men vender rullen forkert, altså med flappen inde ved vægen, så
> hiver man rullen lidt ud fra vægen så rullen snurrer frit.

Det har jeg godt ikke oplevet. Som du selv siger, så er rullens vægt
med at låse rullen.

> dette er lukums teori iden nogen større praktisk betydning. men jeg håber
> ikke at man skal være ingenør for at se det *smiler*
> tiden skal jo gå med nogen mens man sidder og trykker

Derudover er jeg selv tilhænger af, at toiletrullen hænger med "flappen"
i det fri (så at sige).

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 08-06-05 20:30

Carsten Riis <.@.> wrote in

> Derudover er jeg selv tilhænger af, at toiletrullen hænger med
> "flappen" i det fri (så at sige).

Fagbledet "Ingeniøren" bragte en længere undersøgelse
og diskussion om netop dette emne for en del år siden.
Det var ganske underholdende "lokumslæsning" og der
var konklusionen vist også at der er rigtig mange
fordele ved at hænge rullen med papiret udad. Både
nemhedsmæssigt og hygiejnemæssigt :)

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-06-05 23:33

klaus nielsen skrev:

>taget fra andet indlæg:

Hvorfor bryder du det filter som adskillige af os har sat på
mandens udgydelser?

Xfut dk.admin.netikette
(svar på dette indlæg havner i den gruppe hvis det ikke aktivt
forhindres)

--
Bertel   http://bertel.lundhansen.dk/

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 08-06-05 08:12

<snipalot>

> dette er ikke for at støde nogen... det er bare endnu en iagtagelse

Da mange andre åbenbart sidder fast på deres høje heste, så lad mig kravle
frem fra den sten, jeg selv gemmer mig under, og støtte dine udtalelser. BW
er i mine øjne en ret underlig fyr, som enten laver "sjov" med folk i
grupperne, eller er en ganske paranoid, men det er tydeligt nok (for mig) at
visse af de ting, som hidser folk op, netop er udtryk for at han vil
undersøge det der er tabu-belagt og som man endelig ikke må tale højt om.
Der er bare for meget med x lyver om y og andre tåbeligheder.

Problemet med ham er bare at han skriver rigtig mange lange ligegyldige
indlæg, og det kan være trættende at se dem vælte ind. At filtrere ved bare
at springe hans indlæg over, det kræver at man ser hans indlæg, og det er
altså mere end hvad folk kan klare... mig selv inklusiv, da jeg også har
filtreret ham og derfor ikke var begunstiget med historien om miderne, før
du citerede den. 100% af hvad han skriver, går tilsyneladende mod den fine
"rigtige" smag, men 5% kan jeg nu godt se fornuften i. Hvis jeg var
sengeliggende, så ville jeg eksempelvis hellere have en hygiejnisk måde at
ordne "toiletbesøget" i min seng end at skulle ligge og gøre det i en ble
som først bliver skiftet næste formiddag.

Bemærk at dette ikke er gruppen til snak om BW, så vores indlæg er OT. Nu
har andre dog svaret på hver deres måde, så jeg hopper ind og surfer lidt
med på ot-bølgen.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 08-06-05 15:21

klaus nielsen wrote:
> [...]
> at kunne gøre det hurtigere, dovnere, mens jeg læsr avis i sengen. Altså
-snip-

LOL... Ja, det kan kun stamme fra BW. Men du bliver klogere efterhånden
og efterhånden som du bliver mere erfaren med usenet, er jeg vis på at
du også putter BW i dit filter ligesom os andre.

Jeg gav ham også en god chance i starten og havde samme indstilling som
dig. Men det med BW i filteret, kommer helt af sig selv...

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Peter Weis

Dato : 08-06-05 18:00

klaus nielsen wrote:

> enhver burde da vide at den del man
> river i skal vende udaf. så er det nemmere at få fat i og rullen er delvist
> selvlåsende så papiret ikke bare ruller af af sig selv..

Og hvis katten begynder et lege med rullen, ender det hele på gulvet.
Det sker ikke, hvis den hænger indad.

mvh
Peter

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 08-06-05 20:33

Peter Weis <p.weis@email.dk.slet> wrote in

> Og hvis katten begynder et lege med rullen, ender det hele på gulvet.
> Det sker ikke, hvis den hænger indad.

ok - og hvis lamaen leger med parasollen må man hellere
sætte den et andet sted... nu er det jo ikke alle der
har kat vel ;) og jeg har i øvrigt haft kat i 25 af
mine 29 år - og aldrig en eneste gang oplevet det du
skriver (jeg skal dog ikke kunne svare for de første 6-
7 år...) - og jeg hænger altid rullen "rigtigt".

/hilsner

Fra : Peter Weis

Dato : 08-06-05 20:57

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:

> [...]
> skriver (jeg skal dog ikke kunne svare for de første 6-
> 7 år...) - og jeg hænger altid rullen "rigtigt".

Jeg har oplevet det, og er derefter begyndt at vende rullen rigtigt.
I øvrigt hænger du rullen forkert, både ud fra æstetiske og praktiske
hensyn.

mvh
Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-05 22:58

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> wrote in message

> Jeg har oplevet det, og er derefter begyndt at vende rullen rigtigt.
> I øvrigt hænger du rullen forkert, både ud fra æstetiske og praktiske
> hensyn.

Engang løj en af mine lærere, at porøst toiletpapir tillader bakterier at
passere igennem, og DERFOR skal man vaske hænderne.!
Jeg tror ikke man kan blive syg af bakterier fra egen lort, og lokumslekture
er for mig bl.a. annonceaviser, hvoraf jeg flår passende trekanter til brug
til røvhulaftørring. Eller jeg bruger fingrene til at aftørre og skyller
fingrene i toiletvandet mens der skylles ud.
Hysteri om at kun den dyre, moderigtige metode med blødt toiletpapir dur, er
ikke mig.
I min barndom var der billigt, tyndt ikkeporøst toiletpapir - det var
faktisk godt, bl.a. stærkt - og plastikposer kan også bruges, hvis man ikke
skal skylle ud, men bærer lort + det man lortede på + det som man tørrede
sig med, samlet til affaldskontaineren på kølige dage
Dovenskab er min drivkraft - og lyst til afveksling, og at gøre livet til
konstant forskning - hvad er mest effektivt/billigt/ufarligt/bedst betyder
mindre kedsomhed. Man har kun det sjov man selv laver.

Iøvrigt forståe jeg ikke at dk.videnskab.skribenter ser problem i at jeg en
sjælden gang associerer til noget med indvandring - hvis noget keder så
springer man det over.

Jeg "forlanger" ikke extreme beviser, når ikke der straffes . Og man har lov
at brainstorme uden at kunne bevise. Tit for tat er ikke gældende i
usenetdebat.

Fra : morten sorensen

Dato : 09-06-05 07:39

Bo Warming wrote:
> "Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> wrote in message

> Engang løj en af mine lærere, at porøst toiletpapir tillader bakterier
> at passere igennem, og DERFOR skal man vaske hænderne.!

Hører ikke hjemme i dk.politik

FUT dk.videnskab

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-05 08:00

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> Hører ikke hjemme i dk.politik
>
> FUT dk.videnskab

Når man ikke har argumenter, ævler man om OT - selvom halvdelen af
usenettere associerer frit og mudderkaster uden at bruge rette ng osv
Din fascistiske lyven mig netuetisk svarer til terror - du foragter
demokrati.

Aparte kanøfles og fjer blir 5 høns, og mod min racistiske medkæmper
Hvilshøj bruger muslimterroristerne VOLD og mod mig LØGN, frit opfundet
uundskyldelig falsk anmeldelse for anmasende nudisme -
- og de griber til udsmidning af folkekirken. Min dåbsgave har man stjålet
alene udfra rygter. Islam har kun løgn og eksplosiver som våben, ikke
civiliseret dialog.

Alene det at blande politik ind i angreb på mine videnskabelige indlæg på
denne ng, er OT -altid overgår mine modstandere mig i lovbrud. Hvis Morten
Sørensen havde problem med netikette og ikke kun politisk uenighed med mig,
så ville han sende privat mail

Naturligvis hører indlæg om hygiejne dvs sundhedspolitik hjemme i dk.politik
og du kan lade vær at åbne og læse, hvis du har aversioner mod mit navn.