Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Min explore er helt død
Fra : Monty

Dato : 07-06-05 22:25

Når jeg går på nettet med explore 6.0 så sker der ikke en dyt. Den står bare
og søger men finder intet. Bruger jeg en anden browser er den på i løbet af
2 sek.

Hvad kan der være galt?

Jeg kører winxp pro

Monty

Fra : Benny Nissen

Dato : 07-06-05 22:46

Monty wrote:
> Når jeg går på nettet med explore 6.0 så sker der ikke en dyt. Den står bare
> og søger men finder intet. Bruger jeg en anden browser er den på i løbet af
> 2 sek.

Du er bare heldig

--
Benny Nissen

Fra : Monty

Dato : 08-06-05 15:59

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> skrev i en meddelelse

> Du er bare heldig

Hver dag!!!

I går prøvede jeg at gå ind under windows update men da IE havde stået og
ledt efter siden i 15 min gav jeg op. Prøvede med Slim Browser og var der
inde på 3 sek. men sjovt nok kam man ikke update med slimbrowser. Får bare
at vide at der er opstået en fejl og at jeg kan kontakte support.

Monty

Fra : gil

Dato : 08-06-05 19:16

Monty wrote:
> inde på 3 sek. men sjovt nok kam man ikke update med slimbrowser. Får bare
> at vide at der er opstået en fejl og at jeg kan kontakte support.

Prøv via 'Start - Hjælp & support - Windows Update', bruger ikke
iexplorer.exe

--
gil