Så må der krydses fingre
Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 07-06-05 21:38

for min lille Freja skal ned til Raiku i morgen og have svar på den helt
store blodprøve, og jeg er ret nervøs.

Raiku kunne ikke umiddelbart se noget ud over lidt bleghed i øjnene, derfor
den store prøve. Freja har tabt 25% af sin vægt siden februar. I marts var
der intet galt, og jeg havde gæster 18/5, hvor hun var den sædvanlige
selskabspapegøje. Lige pludselig stikker hendes hofteben ud, hun undviger de
andre og sover meget.

Jeg var egentlig ret glad, da jeg kom hjem fra Raiku, for Freja havde som
sædvanligt spundet så højt, at der ikke kunne lyttes til lunger. Hun spandt,
da forbenet blev barberet, og hun spandt da hun blev stukket, og stod bare
og æltede ud i luften med den pote, som blev tappet. Så wauw, hun er da vist
ikke så sløj.

Men da hun blev lukket ud af kassen, vaklede hun hen og lagde sig. Som om
hun havde brugt de sidste kræfter. Mig fluks i røret til Raiku, og i stedet
for et telefonisk svar på prøven i morgen tidlig møder vi begge op og ser,
hvordan det ser ud.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg skal psyke mig op til ikke at få
hende med hjem. Man kan jo så meget nutildags. Men det at hun ikke rigtig
spiser, bekymrer mig en hel del. Pyha, det bliver svært at gå i seng i
aften. Hun har dog opført sig lidt som sit gamle jeg her til aften. Sovet på
min mave i et par timer, og jeg var ved at omkomme af sult, men først ved
20.30 tiden flyttede hun sig, så jeg kunne få lidt mad. Hvad gør man dog
ikke for de små, når de er sløje

Nå, det blev en længere udredning, jeg er bare helt ved siden af mig selv og
hamrende nervøs.

Kryds alt hvad I kan, hvis I vil være så søde

Med venlig hilsen
Lise (og den skrantende Freja)

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-05 21:55

Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff wrote:
> [...]
> selv og hamrende nervøs.
>
> Kryds alt hvad I kan, hvis I vil være så søde

Kære Lise

Alt muligt held og lykke herfra !!!!!

Vi skal nok krydse alt, hvad krydses kan........

De bedste hilsener

Tina og alle de 4-benede

--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-06-05 22:07

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> wrote in message
-klip-
> Kryds alt hvad I kan, hvis I vil være så søde
>
> Med venlig hilsen
> Lise (og den skrantende Freja)

Også god bedring herfra til Freja, jeg skal nok krydse naller i morgen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 07-06-05 22:17

> [...]

og
> hamrende nervøs.
>
> Kryds alt hvad I kan, hvis I vil være så søde

Uh, jeg kan godt forstå, du ikke har det helt godt. Jeg krydser alt hvad
krydses kan, og får mine tre misser til at folde poterne.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia Nave

Dato : 07-06-05 22:24

Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff wrote:

> Kryds alt hvad I kan, hvis I vil være så søde

Sender positive tanker til dig og missen og sørger for at krydse alt
hvad der krydses kan i morgen!
Føler virkelig med jer og håber på det bedste!

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 07-06-05 22:36

Kære Lise

Jeg skal krydse alt som krydses kan .. jeg ved kun alt for godt hvordan du
har det !!!

Hilsen Pia

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Gainsbourg

Dato : 07-06-05 22:39

Alle de bedste ønsker herfra!!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : AEK

Dato : 07-06-05 22:47

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:42a6058e$0$73192$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Nå, det blev en længere udredning, jeg er bare helt ved siden af mig selv
> og hamrende nervøs.

Kender det alt for godt, fra da Fedeberg var syg i januar

> Kryds alt hvad I kan, hvis I vil være så søde

Vi krydser ALT, hvad krydses kan herfra

Tanker fra,
Anya, Oscar, Tilde & Soffi.

Fra : JR 2610

Dato : 07-06-05 22:48

Vi krydser fingre, poter og haler!
Og sender dig et stort kram...

Mvh Ann K

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 07-06-05 23:08

"JR 2610" <tsars (bingobongo) @os.dk> skrev i en meddelelse
> Vi krydser fingre, poter og haler!
> Og sender dig et stort kram...
>
> Mvh Ann K

1.000 tak hvor er I søde. Jeg skal nok lægge en update ind, når jeg er
kommet hjem. Forhåbentlig med kat og uden for mange tårer. Det kan jo være
så mange ting, men det kan de jo gøre noget ved. Desværre er jeg ekspert i
at male Fanden på væggen og prøver vist at psyke mig selv op til at tage
hjem med en tom kasse ved den værste udvej

Det bliver en underholdende nat, jeg er helt oppe at ringe, og 1½ sovepille
har ikke slået mig ud endnu. Freja ligger bare og sover, som hun har gjort i
mange dage nu. Virker dog lidt mere vågen. Jeg håber på en virus, forstår
bare ikke, hvorfor den skal gøre hende så tynd.

Nå, ikke flere spekulationer herfra nu, så lukker jeg da ikke et øje.

Jeg melder straks tilbage, når der er noget nyt.

Endnu en gang tak for jeres deltagelse.

Mange knus
Lise

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-05 06:20

> [...]
> Nå, ikke flere spekulationer herfra nu, så lukker jeg da ikke et øje.
>
> Jeg melder straks tilbage, når der er noget nyt.

Kære Lise

Tænker endnu mere på dig nu - ved godt, hvordan du må have det

Raiku er heldigvis en SUPER dygtig dyrlæge, og ved, hvad hun har med at
gøre, så lad os håbe, det *bare* er noget simpelt, der kan
kureres............
God bedring til den lille Freja, og trøstekram til dig, selvom jeg ikke
kender dig personligt, så må alle vi katteelskere stå sammen, når det
gælder.......................

STORT KNUS fra alle os i Heart & Soul

Tina

Fra : Denise

Dato : 08-06-05 08:17

Hej Lise

Skal nok krydse alt hvad jeg kan for stakkels Freja.
Heldigvis er hun i de bedste hænder.

--
Hilsen Denise

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 08-06-05 09:24

Jeg har fået Freja med hjem igen, og det er jo det bedste

Men hun er så tæt på leversvigt, som hun kan komme, hendes tal var grotesk
høje. Så nu hedder det diæt mad. Og det sværeste bliver godt nok at få det i
hende. Jeg har fået en pose med hjem, og vi er nu alvorligt uvenner, fordi
jeg tvangsfodrede hende.På den anden side er 3 flænger nok til at holde ud,
hvis det er det, der skal til. Og vi bliver nok gode venner igen.

Jeg er bare SÅ lettet *S*

Den næste hurdle bliver så, at jeg faktisk skal udenbys i morgen og først
kommer hjem lørdag. Men så må jeg efterlade udførlige instrukser til min
kattesitter.

Igen, 1.000 tak for jeres medfølende bemærkninger, og jeg skal nok holde jer
opdateret.

M.v.h.
Lise (og en sur Freja der ligger og skumler under sengen)

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 08-06-05 09:46

Kære Lise

Hurra for at du har fået Freja med hjem .. Leversvigt lyder ikke godt, men
det lyder som om det kan rettes op? Jeg skal fortsætte med at krydse fingre,
og så håber jeg at du har en god kattesitter så du kan tage afsted med
rimelig ro i sindet, selvom det nok bliver svært !

Hilsen Pia

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

"

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 08-06-05 10:19

"Pia Lihme Petersen" <PiaFJERN@lihme.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fingre, og så håber jeg at du har en god kattesitter så du kan tage afsted
> med rimelig ro i sindet, selvom det nok bliver svært !

Hej Pia

Det kan nemlig rettes op danser lige en krigsdans, og Raiku måtte også
lige finde lommetørklædet frem, da jeg begyndte at vræle hos hende.

Det lysner. Min samvittighed var ikke så god ved at skulle efterlade en syg
kat, men jeg har talt med Raiku og fået nummer til pensionen ved
dyrehospitalet i København. Der har jeg aftalt, at jeg kan komme ud med
Freja i morgen efter 10, hvis ikke hun har spist, og hvis hun har spist, kan
jeg ringe afbud fra kl. 8.

Og indtil videre tegner det faktisk ret godt. Jeg har blandet diætmaden med
det almindelige og stillet en separat skål med diætmad, og hun kastede sig
over den. Men træerne vokser jo ikke ind i himlen, så jeg blev lidt mat, da
hun fortrak til under sengen. Men dagen er ikke slut endnu, og på den anden
side tror jeg, at jeg vil have det bedst med, at hun er under observation
hele tiden. Der er nemlig den aftale, at hvis ikke hun spiser på pensionen,
ryger hun ind på dyrehospitalet.

Ulempen er så, at jeg ikke kan se, hvem der har spist, når jeg har 7 katte,
men Freja er under skarp observation. Hun SKAL klare det.

M.v.h.
Lise

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 08-06-05 11:12

Hej Lise

Lyder rigtig godt, at leversvigt kan rettes op .. jeg trode faktisk at den
slags var "fatalt" - men det kunne det selvfølgelig også være blevet hvis
ikke du havde fået hende afsted .. Det må være dejligt at have sådan en
dygtig dyrlæge inden for rækkevidde !

Det er dejligt at du har fået aftalen om pension evt. dyrehospital - jeg kan
godt forstå du er mere tryg ved at hun er under observation hele tiden ..
jeg krydser stadig fingre for at hun kommer på toppen igen !!

Hilsen Pia

--

meddelelse news:42a6b890$0$73230$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...