Lænket SMS - Samsung X480
Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 07-06-05 19:56

Nogle gange, når jeg modtager lange SMS'er fra folk, er de delt op i
flere beskeder. Så starter beskeden f.eks. med "Lænket: 1/3".

Hvordan kan man se på en telefon om den automatisk kan finde ud af at
samle sådanne beskeder?

Jeg har specielt kigget på Samsung X480. Kan den det? (og kan den så
også sende sådanne lange beskeder?)

X480 er en "klaptelefon" uden ydre display. Hvordan kan man på sådan
en se om der f.eks. er kommet en besked eller der er et ubesvaret
opkald?
Jeg havde engang en telefon, som havde en lille diode, der kunne
blinke hhv. grønt og rødt. Har X480 noget lignende?

Hvor kan man evt. slå sådanne ting op?

På forhånd tak,
/Jarlskov

Fra : mwesth

Dato : 07-06-05 22:48

"Lasse Jarlskov" <lasse@jarlskov.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har specielt kigget på Samsung X480. Kan den det? (og kan den så
> også sende sådanne lange beskeder?)

Ja, min X480 samler selv automatisk; når jeg sender, meddeler den mig at nu
deler den sms'en

> Jeg havde engang en telefon, som havde en lille diode, der kunne
> blinke hhv. grønt og rødt. Har X480 noget lignende?
Ja... en 3-farvet diode.

Morten

Fra : Kjeld Borch Egevang

Dato : 07-06-05 23:41

mwesth wrote:
> "Lasse Jarlskov" <lasse@jarlskov.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, min X480 samler selv automatisk; når jeg sender, meddeler den mig at nu
> deler den sms'en

> Ja... en 3-farvet diode.

Ja, lysdioden blinker i en anden farve, når man har modtaget en SMS.
Vældig smart. Men den gør det kun i ½ minut. Tåbeligt.

/Kjeld