MS Windows
briani 27239
Figursats på ikoner på skrivebordet?
Fra : Koeffe

Dato : 07-06-05 16:28

Findes der et lille program til WinXP hvor man kan få
ikonerne på skrivebordet til at justere sig rundt om et
objekt på baggrundsbilledet? Figursats hedder det i
fagsprog. Jeg forestiller mig at man i et lille program
groft kan tegne rundt om det objekt der skal være frit, og
så vælger man en minimum afstand, og så justerer ikonerne
sig rundt om det.

Det er nemlig så træls at have en fed/sjov baggrund når alle
ikonerne plasker det hele til. Jaja, ved godt det hedder
BAGgrund, men det er jo også snart længe siden det fik det
navn ;cp

--
Koeffe

Fra : Frank Schou

Dato : 07-06-05 17:09

Koeffe skrev:

> [...]
> ikonerne plasker det hele til. Jaja, ved godt det hedder
> BAGgrund, men det er jo også snart længe siden det fik det

Der findes et program som hedder: Icon Restore, som kan hentes
her: http://users.rcn.com/taylotr/icon_restore.html

Du skal godt nok selv placere iconerne på skærmen hvor du vil,og låse
dem fast,
men ellers kan du flytte rundt på dem, og med et tryk sætte dem tilbage.

Mvh. Frank

Fra : Koeffe

Dato : 07-06-05 17:57

"Frank Schou" <frankschouUD@msn.INVALID.com> skrev i en
meddelelse news:EDjpe.2495$d03.689@news.get2net.dk...

> [...]
vil,og låse
| dem fast,
| men ellers kan du flytte rundt på dem, og med et tryk

Det er vel det samme som Windows kan som standard? Jeg skal
bruge noget der gør det helt automatisk 8cp

--
Koeffe