/ Forside / Interesser / Rejser / Camping / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Camping
#NavnPoint
Nordsted1 8094
katekismus 1655
piaskov 1410
dova 1350
henrikkre.. 1330
alka 1272
refi 1024
transor 1015
Benjamin... 850
10  ans 800
WLAN på campingpladser ?
Fra : Brian S Jensen


Dato : 07-06-05 11:48

Hej

Hvordan ser det efterhånden ud med muligheden for trådløs
internet på campingpladserne ?

Er det noget der virker, eller skal man ligge klods op og ned af
access-points'ne ?

Hvordan afregnes der - man skal vel forhåbentlig ikke ha' TDC-
Hotspot abonnement eller lign. ?

Mvh.
Brian S Jensen



 
 
Jørgen Nielsen (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Jørgen Nielsen


Dato : 07-06-05 12:06

Hej Brian
Der hvor vi ligger (vil ikke lige nu sige hvor, dog at det er på Fyn)) er
der mulighed for opkobling i fællesstuen, men men det kræver ganske rigtigt
Hotspot hos TDC som efter hvad jeg kan finde ud kræver at man tegner en form
for abonnement hos TDC så for mig, er det ikke rigtigt noget værd.(ikke
fordi, man er på camping for at surfe på internet men alligevel)

MVH
Jørgen
"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42a57b96$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Hej
>
> Hvordan ser det efterhånden ud med muligheden for trådløs
> internet på campingpladserne ?
>
> Er det noget der virker, eller skal man ligge klods op og ned af
> access-points'ne ?
>
> Hvordan afregnes der - man skal vel forhåbentlig ikke ha' TDC-
> Hotspot abonnement eller lign. ?
>
> Mvh.
> Brian S Jensen
>



Brian S Jensen (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 07-06-05 12:14


"Jørgen Nielsen" <jan@vindeby.com> skrev i en meddelelse
news:42a57f8d$0$18646$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej Brian
> Der hvor vi ligger (vil ikke lige nu sige hvor, dog at det er på Fyn)) er
> der mulighed for opkobling i fællesstuen, men men det kræver ganske
> rigtigt Hotspot hos TDC som efter hvad jeg kan finde ud kræver at man
> tegner en form for abonnement hos TDC så for mig, er det ikke rigtigt
> noget værd.(ikke fordi, man er på camping for at surfe på internet men
> alligevel)
>
> MVH
> Jørgen

Hej Jørgen

Hotspot abonnement gider jeg ikke - da det kun vil være på campingferien
at jeg har brug for det - så hellere betale ét eller andet beløb pr. dag/uge
til campingfatter, ellers er det ikke en løsning som kan bruges til ret
meget

Mvh.
Brian S Jensen



phk (07-06-2005)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 07-06-05 12:49


"Jørgen Nielsen" <jan@vindeby.com> skrev i en meddelelse
news:42a57f8d$0$18646$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej Brian

> Der hvor vi ligger (vil ikke lige nu sige hvor, dog at det er på Fyn)) er

Det havde været bedre hvis du havde skrevet hvor det var og så ladet være
med at skrive at du ligger der - hvis det skal være en hemmelighed.


--
Per, Esbjerg
Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er
Søg på www.conrad.de varenr. 849863 - U4
300 kr. - ikke brugt. Fejlkøb.



Brian S Jensen (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 07-06-05 12:51


"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:42a589c0$0$63642$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Jørgen Nielsen" <jan@vindeby.com> skrev i en meddelelse
> news:42a57f8d$0$18646$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hej Brian
>
>> Der hvor vi ligger (vil ikke lige nu sige hvor, dog at det er på Fyn)) er
>
> Det havde været bedre hvis du havde skrevet hvor det var og så ladet være
> med at skrive at du ligger der - hvis det skal være en hemmelighed.
>
>
> --
> Per, Esbjerg

Ja, jeg tænkte præcis det samme - hvad skulle der egentlig også
være galt i at sige hvor du (Jørgen) ligger ???

Mvh.
Brian S Jensen



Preben Andersen (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Preben Andersen


Dato : 07-06-05 12:06


"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote in message
news:42a57b96$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Hej
>
> Hvordan ser det efterhånden ud med muligheden for trådløs
> internet på campingpladserne ?

Hold dog ferie i stedet for

mvh
Preben



Brian S Jensen (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 07-06-05 12:13


"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:42a57f94$0$63604$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote in message
> news:42a57b96$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Hej
>>
>> Hvordan ser det efterhånden ud med muligheden for trådløs
>> internet på campingpladserne ?
>
> Hold dog ferie i stedet for
>
> mvh
> Preben
>

Ja, det burde jeg selvfølgelig ha' regnet ud - at der ville komme
sådan en kommentar.

Læser du aviser når du er på ferie ?? - hører du radio ?? - læser du
brochurer om omkringliggende attraktioner ?? Har du TV i campingvognen ??

- hold dog ferie i stedet for !

Mvh.
Brian S Jensen



Jørgen Nielsen (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Jørgen Nielsen


Dato : 07-06-05 13:27

Ja, jeg tænkte præcis det samme - hvad skulle der egentlig også
være galt i at sige hvor du (Jørgen) ligger ???

Okay var ikke klar over det blev opfattet sådan, det var ikke for at skjule
noget.
Jeg/vi ligger fast på Knarreborg Mølle Camping som jeg kun kan anbefale (så
jeg var bange for, at det skulle blive opfattet som kritik af pladsen)
hvilket det ikke er

MVH og undskyld

Jørgen

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42a5813a$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> "Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> news:42a57f94$0$63604$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>
>> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote in message
>> news:42a57b96$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>> Hej
>>>
>>> Hvordan ser det efterhånden ud med muligheden for trådløs
>>> internet på campingpladserne ?
>>
>> Hold dog ferie i stedet for
>>
>> mvh
>> Preben
>>
>
> Ja, det burde jeg selvfølgelig ha' regnet ud - at der ville komme
> sådan en kommentar.
>
> Læser du aviser når du er på ferie ?? - hører du radio ?? - læser du
> brochurer om omkringliggende attraktioner ?? Har du TV i campingvognen ??
>
> - hold dog ferie i stedet for !
>
> Mvh.
> Brian S Jensen
>



Brian S Jensen (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 07-06-05 13:37


"Jørgen Nielsen" <jan@vindeby.com> skrev i en meddelelse
news:42a59288$0$18642$14726298@news.sunsite.dk...
> Ja, jeg tænkte præcis det samme - hvad skulle der egentlig også
> være galt i at sige hvor du (Jørgen) ligger ???
>
> Okay var ikke klar over det blev opfattet sådan, det var ikke for at
> skjule noget.
> Jeg/vi ligger fast på Knarreborg Mølle Camping som jeg kun kan anbefale
> (så jeg var bange for, at det skulle blive opfattet som kritik af pladsen)
> hvilket det ikke er
>
> MVH og undskyld
>
> Jørgen
>

Hej Jørgen

Ingen grund til at undskylde

Knarreborg Mølle er jo "lige ved siden af" - vi bor i Hesselager og
kender fint området ved Knarreborg - flot natur

Mvh.
Brian S Jensen



phk (07-06-2005)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 07-06-05 14:34


"Jørgen Nielsen" <jan@vindeby.com> skrev i en meddelelse
news:42a59288$0$18642$14726298@news.sunsite.dk...

> Okay var ikke klar over det blev opfattet sådan, det var ikke for at
> skjule noget.
> Jeg/vi ligger fast på Knarreborg Mølle Camping som jeg kun kan anbefale
> (så jeg var bange for, at det skulle blive opfattet som kritik af pladsen)
> hvilket det ikke er

Hvis du læser tilbage i gruppen her er der ikke noget at prale af for
campingpladser som har TDC forbindelser.

Så hvis du ikke vil, så vil jeg kritisere Knarreborg for at vælge TDC. Deres
service er for ringe.


--
Per, Esbjerg
Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er
Søg på www.conrad.de varenr. 849863 - U4
300 kr. - ikke brugt. Fejlkøb.



Jan Bøgh (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Jan Bøgh


Dato : 07-06-05 13:48

Preben Andersen wrote:

>> Hvordan ser det efterhånden ud med muligheden for trådløs
>> internet på campingpladserne ?
>
> Hold dog ferie i stedet for

Måske er det netop det, der gør at man /kan/ campere!

Hver er det dog herligt, at der altid er en og anden, der ved hvordan alle
andre skal leve. Hvad ville der blive af os uden alle disse gode
formaninger?

vh
Jan



Brian S Jensen (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 07-06-05 13:58


"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> skrev i en meddelelse
news:42a59771$0$73178$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Preben Andersen wrote:
>
>>> Hvordan ser det efterhånden ud med muligheden for trådløs
>>> internet på campingpladserne ?
>>
>> Hold dog ferie i stedet for
>
> Måske er det netop det, der gør at man /kan/ campere!
>
> Hver er det dog herligt, at der altid er en og anden, der ved hvordan alle
> andre skal leve. Hvad ville der blive af os uden alle disse gode
> formaninger?
>
> vh
> Jan
>
>

Vi ville forfalde til druk, hor og trådløst internet

....og så på en campingplads - nej, det ville da slet ikke gå


Mvh.
Brian S Jensen



phk (07-06-2005)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 07-06-05 14:35


"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42a599d2$0$63624$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Vi ville forfalde til druk, hor og trådløst internet

Hvor er det du siger vi skal på ferie til sommer?

:)


--
Per, Esbjerg
Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er
Søg på www.conrad.de varenr. 849863 - U4
300 kr. - ikke brugt. Fejlkøb.



Jørgen Nielsen (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Jørgen Nielsen


Dato : 07-06-05 14:40


Så hvis du ikke vil, så vil jeg kritisere Knarreborg for at vælge TDC. Deres
service er for ringe.


Per

Det var netop det her jeg ville undgå, at det blev en "hetz" mod pladsen.

Jørgen



phk (07-06-2005)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 07-06-05 15:01


"Jørgen Nielsen" <jan@vindeby.com> skrev i en meddelelse
news:42a5a3d0$0$18644$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Så hvis du ikke vil, så vil jeg kritisere Knarreborg for at vælge TDC.
> Deres
> service er for ringe.

> Det var netop det her jeg ville undgå, at det blev en "hetz" mod pladsen.

Hvordan vil du så forbedre forholdene for campisterne der?


--
Per, Esbjerg
Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er
Søg på www.conrad.de varenr. 849863 - U4
300 kr. - ikke brugt. Fejlkøb.



Jørgen Nielsen (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Jørgen Nielsen


Dato : 07-06-05 15:08

Jamen det ved jeg ikke Per, jeg har ikke prøvet TDC's Hotspot (skal dog lige
sige at jeg har alle andre produkter fra TDC) men jeg har lige surfet lift
på deres side og fundet ud af, at de vil have 24 kr. for en halv time o.s.v.
men jeg har ingen ide' om, hvad andre tager for det
Og det her med Wlan på Campingpladser er vel så nyt, at de enkelte pladser
skal have en chance???????? jeg mener hvis det ultimative var til stede
havde alle det jo ???
Det var jo netop derfor jeg ikke ville ud med, hvad for en plads jeg var på,
det eneste ene findes jo ikke vel??

Jørgen

God sommer forøvrigt


"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:42a5a8a2$0$63645$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Jørgen Nielsen" <jan@vindeby.com> skrev i en meddelelse
> news:42a5a3d0$0$18644$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> Så hvis du ikke vil, så vil jeg kritisere Knarreborg for at vælge TDC.
>> Deres
>> service er for ringe.
>
>> Det var netop det her jeg ville undgå, at det blev en "hetz" mod pladsen.
>
> Hvordan vil du så forbedre forholdene for campisterne der?
>
>
> --
> Per, Esbjerg
> Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er
> Søg på www.conrad.de varenr. 849863 - U4
> 300 kr. - ikke brugt. Fejlkøb.
>



Brian S Jensen (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 07-06-05 15:13


"Jørgen Nielsen" <jan@vindeby.com> skrev i en meddelelse
news:42a5a3d0$0$18644$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Så hvis du ikke vil, så vil jeg kritisere Knarreborg for at vælge TDC.
> Deres
> service er for ringe.
>
>
> Per
>
> Det var netop det her jeg ville undgå, at det blev en "hetz" mod pladsen.
>
> Jørgen
>

Arhh - nu er det her vel ingen "hetz" mod pladsen, men derimod en
"kommentar" om at TDC ikke er det bedste valg - pladsen kan jo
være udemærket alligevel - hvilket den også er

Lidt kritik kan alle tåle - både personer og pladser

Det kan jo ligefrem vendes til "positiv kritik" - hvis dette kommer
indehaveren af pladsen for øre, så vil han/hun måske re-vurdere
om de skal fortsætte med TDC, eller finde en anden og bedre løsning

Hvis jeg i mit firma gør noget forkert, så hører jeg ihvertfald gerne om det
- ellers har jeg jo ingen mulighed for at gøre det bedre næste gang

Mvh.
Brian S Jensen



Sparvath [8210] (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Sparvath [8210]


Dato : 07-06-05 16:10

"Jørgen Nielsen" <jan@vindeby.com> skrev i en meddelelse
news:42a5a3d0$0$18644$14726298@news.sunsite.dk...
[klip]
> Det var netop det her jeg ville undgå, at det blev en "hetz" mod pladsen.
>
> Jørgen

Hej Jørgen, det er ikke en hetz mod pladsen.
Det er en kommentar til, at de fleste pladser lader sig bondefange af TDC.
Hvis vi nu ved enhver given lejlighed gør Campingfatter og -mutter opmærksom
på, at DET, som ville trække kunder i butikken, var et internet med
klippekort.
Altså et system, hvor vi betalte efter forbrug/tid/whatever ... ikke et
måneds-abonnement.

ivan, århus



Campingstuff (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Campingstuff


Dato : 07-06-05 18:39


Hej

> Hvis vi nu ved enhver given lejlighed gør Campingfatter og -mutter
opmærksom
> på, at DET, som ville trække kunder i butikken, var et internet med
> klippekort.

De fleste steder betaler man efter et "klippekort" system, problemet er blot
prisen for dette klippekort.
TDC er dyr, ingen tvivl om det, tager man YesiHotspot er det betydelig
billigere.
Det betyder at hvis du på en campingplads køber adgang for eks en uge så kan
du (iflg tdc selv) kun købe adgang i 3 dage for 240 kroner, så er det da
betalt!
Sammenligner man med YesiHotspot koster 1 måned 149.-

Problemet er desværre nok at den enkelte pladsejer ved for lidt, og af en
eller anden grund vælger TDC, som man efter min mening burde holde sig fra
hvad Hotspot angår.

Jeg selv har oplevet priser fra 100.- ca for en uge ned til. ... ja ingen
ting, nemlig gratis på Jambo Vesterhavs Camping
Så jeg er enig i at TDC enten bør revidere sin prispolitik, eller også må
campingpladserne lære at der er grænser for hvad man som bruger vil betale.

De to mest brugte "kendte" udbydere på campingpladser er TDC samt
YesIhotspot, du kan se en sammenligning af priser her:
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=182
du kan på samme side finde ca 80 campingpladser med hotspot samt se hvilken
udbyder de bruger, hvis det har været muligt at finde det
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=186
Derudover er der formentlig en del private netværk hvor prisen helt sættes
af campingpladsen.

Dem der kender mig ved at det smerter mig at genere TDC, men her er det
altså nødvendigt.....

vh
Hans Jørgen




Jesper Hedegaard (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Jesper Hedegaard


Dato : 07-06-05 20:54

Jeg må sige at jeg er helt enig i jeres kritik af de pladserm, der har valgt
TDC HotSpot som udbyder.
I det sene efterår indgik jeg en "gratis" 3 måneders aftale med TDC HotSpot.
Fik aldrig taget PDA'en med i byen for at lege med det som tanken var, men
det ku vel ligge til det blev sommer....

Men så kom der en regning fra TDC - på mit "nye" abonnement på TDC HotSpot.
Men prisen var knap 3.000 kr om året !
Det blev jo så kun 1.000 kr pr uge, når vi ikke kan holde mere end 3 ugers
sommerferie.....
Efter kun at have diskuteret det md TDC i et kvarters tid fik jeg afmeldt
abonnementet og krediteret regningen for det 1. kvartal.

Jeg er egentligt glad for denne oplevelse - den fik mig til i detaljer at
huske hvorfor jeg har frigjort mig af TDC på alle fronter.

Men TDC er forresten langt fra ene på min personlige blacklist - her er et
kort udpluk baseret på egne erfaringer:

Telia: kors for et rod !
Debitel: tjah - vel egentligt OK hvis du vil betale så meget for varen andre
vil levere mindst ligeså godt til lavere pris.
Tele2: indgå ikke fastnet aftaler med dem - de afgår ikke fordi du får
nedlagt din linie hos TDC. Mine forældre har i det sidste ½ år fået
regninger vedr. et sommerhusnummer, de afmeldte for 5 år side - pludselig
begyndte der at komme regninger da TDC har genbrugt nummeret til en anden
kunde, der åbenbart har fået en Tele2-CD med "billig" internetopkobling. Men
når han bruge deres 1010-forvalg sendes regningen til - mine forældre.
Slagsmålet er stadig i gang med Tele2 !
Sonofon: i sin tid, da jeg var kunde var de klart foran TDC mht service, men
desværre ændrede de på den sender, der dækkede vort sommerhus.

Min + liste skal da osse lige med:
Telelet: betjener os her i blokken på vort eget telefonnet (de har altså kun
vor externe linier - alt internt ejer og driver vi selv).
TDC: på internet-siden har de vor externe forbindelse, en 8 Mbit linie der
kører fortræffeligt med vores ca 200 brugere.
Telmore: trods salg til TDC sidste år virker alt som det plejer. Dog
kritiseres de for at være for langsomme til at sænke priserne i takt med
konkurrenterne. Men priserne er helt OK og dækningen fås vel ikke bedre i
DK. Og GPRS-priserne afholder ikke mig fra at tjekke lidt mail fra cv'en

Puh - måske en del OT men netop telemarkedet kræver efterhånden at vi deler
vores erfaringen - både gode og dårlige.

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Volvo når det spilder



flander60 (09-06-2005)
Kommentar
Fra : flander60


Dato : 09-06-05 21:05

Så kommer dagens tip - det virker og så garantere de 10/25% under TDC priser
på hhv.
abonnement og samtale. Herudover tilbyder de mobil til næsten samme pris som
Telmore -
ungerne har DLG og jeg selv Telmore , fastnet DLG.
Så har de selvfølelig også 1 og 2 Mbit bredbånd til f.eks. 1024/128 @ kr.
359,00 / md.
Har selv Esenet da jeg bor i Esbjerg, men deres telefonservices er fine.

Flemming/Esbjerg

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> skrev i en meddelelse
news:42a5fb6e$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg må sige at jeg er helt enig i jeres kritik af de pladserm, der har
> valgt TDC HotSpot som udbyder.
> I det sene efterår indgik jeg en "gratis" 3 måneders aftale med TDC
> HotSpot. Fik aldrig taget PDA'en med i byen for at lege med det som tanken
> var, men det ku vel ligge til det blev sommer....
>
> Men så kom der en regning fra TDC - på mit "nye" abonnement på TDC
> HotSpot. Men prisen var knap 3.000 kr om året !
> Det blev jo så kun 1.000 kr pr uge, når vi ikke kan holde mere end 3 ugers
> sommerferie.....
> Efter kun at have diskuteret det md TDC i et kvarters tid fik jeg afmeldt
> abonnementet og krediteret regningen for det 1. kvartal.
>
> Jeg er egentligt glad for denne oplevelse - den fik mig til i detaljer at
> huske hvorfor jeg har frigjort mig af TDC på alle fronter.
>
> Men TDC er forresten langt fra ene på min personlige blacklist - her er et
> kort udpluk baseret på egne erfaringer:
>
> Telia: kors for et rod !
> Debitel: tjah - vel egentligt OK hvis du vil betale så meget for varen
> andre vil levere mindst ligeså godt til lavere pris.
> Tele2: indgå ikke fastnet aftaler med dem - de afgår ikke fordi du får
> nedlagt din linie hos TDC. Mine forældre har i det sidste ½ år fået
> regninger vedr. et sommerhusnummer, de afmeldte for 5 år side - pludselig
> begyndte der at komme regninger da TDC har genbrugt nummeret til en anden
> kunde, der åbenbart har fået en Tele2-CD med "billig" internetopkobling.
> Men når han bruge deres 1010-forvalg sendes regningen til - mine forældre.
> Slagsmålet er stadig i gang med Tele2 !
> Sonofon: i sin tid, da jeg var kunde var de klart foran TDC mht service,
> men desværre ændrede de på den sender, der dækkede vort sommerhus.
>
> Min + liste skal da osse lige med:
> Telelet: betjener os her i blokken på vort eget telefonnet (de har altså
> kun vor externe linier - alt internt ejer og driver vi selv).
> TDC: på internet-siden har de vor externe forbindelse, en 8 Mbit linie der
> kører fortræffeligt med vores ca 200 brugere.
> Telmore: trods salg til TDC sidste år virker alt som det plejer. Dog
> kritiseres de for at være for langsomme til at sænke priserne i takt med
> konkurrenterne. Men priserne er helt OK og dækningen fås vel ikke bedre i
> DK. Og GPRS-priserne afholder ikke mig fra at tjekke lidt mail fra cv'en
>
>
> Puh - måske en del OT men netop telemarkedet kræver efterhånden at vi
> deler vores erfaringen - både gode og dårlige.
>
> --
> Jesper Hedegaard
> GS500E når vejret spiller
> Volvo når det spilder
>



Brian S Jensen (10-06-2005)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 10-06-05 05:12


"flander60" <flander60@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:42a8a0e0$0$63664$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Så kommer dagens tip - det virker og så garantere de 10/25% under TDC
> priser på hhv.
> abonnement og samtale. Herudover tilbyder de mobil til næsten samme pris
> som Telmore -
> ungerne har DLG og jeg selv Telmore , fastnet DLG.
> Så har de selvfølelig også 1 og 2 Mbit bredbånd til f.eks. 1024/128 @ kr.
> 359,00 / md.
> Har selv Esenet da jeg bor i Esbjerg, men deres telefonservices er fine.
>
> Flemming/Esbjerg

Hej

Det er vel ikke DLG du sidder og anbefaler ?? - de skulle efter min
mening holde sig til at sælge fodderstoffer og lade væ'r med at genere
folk med deres såkaldte "tele-super-duper-tilbud"

Mvh.
Brian S Jensen



Gamle (10-06-2005)
Kommentar
Fra : Gamle


Dato : 10-06-05 15:01


"flander60" <flander60@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:42a8a0e0$0$63664$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Så har de selvfølelig også 1 og 2 Mbit bredbånd til f.eks. 1024/128 @ kr.
> 359,00 / md.

Hej.
1024/128 hos TDC med fri trafik = kr. 359,00 pr. md.
Får det selv på mandag.

Mvh.
Torben



Carl Larsen (07-06-2005)
Kommentar
Fra : Carl Larsen


Dato : 07-06-05 20:10

Hvis man nu bruger sin mobil som modem til PC'en så kan
man komme op på 38.8kbps til egen mobiltakst.
Det er ikke videre hurtigt, men så er der lidt tid til forfriskning
mellem websiderne og det haster vel ikke.
Alt efter din mobiltakst, så kan du jo regne en timepris ud.
Hos telmore er det så 75 * 60 = kr. 45.
Men det er vel også kun lige for at checke banken og betale lidt
regninger man er på nettet. Mon ikke det kan gøres på 15 min.

--
Hilsen Carl



Ukendt (08-06-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-06-05 21:17


"Carl Larsen" <cl_news@wingmargin.com> skrev i en meddelelse
news:42a5f0f7$0$187$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Hvis man nu bruger sin mobil som modem til PC'en så kan
> man komme op på 38.8kbps til egen mobiltakst.
> Det er ikke videre hurtigt, men så er der lidt tid til forfriskning
> mellem websiderne og det haster vel ikke.
> Alt efter din mobiltakst, så kan du jo regne en timepris ud.
> Hos telmore er det så 75 * 60 = kr. 45.
> Men det er vel også kun lige for at checke banken og betale lidt
> regninger man er på nettet. Mon ikke det kan gøres på 15 min.


Bruger man sin mobil som modem, så bruger man gprs = kr. 10,- pr. Mbyte hos
Telmore, der kan hentes en del alm. mails på en Mbyte, jeg bruger selv
metoden på min Qtek 2020, kontrollerer min mail ca. 2 gange om dagen, og
bruger ca. kr. 50,- om måneden.

--
Mvh.
Dannie
http://www.zx-r.dk
http://www.dfmc.dk/?id=75




Carl Larsen (08-06-2005)
Kommentar
Fra : Carl Larsen


Dato : 08-06-05 21:57

Med GPRS afregnes efter downloadede data kr. 10 pr. mb og
endnu mere i udlandet. I tyskland vist helt op til kr. 70 pr. mb.
Derfor bruger jeg GSM som afregnes efter minutter og ikke
efter mb. Til mit brug er GPRS for dyrt.

--
Hilsen Carl





Hans Duggen (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Hans Duggen


Dato : 20-06-05 18:45

Brian S Jensen <m3m5@hotmail.com> skrev:
>Hej
>
>Hvordan ser det efterhånden ud med muligheden for trådløs
>internet på campingpladserne ?
>
>Er det noget der virker, eller skal man ligge klods op og ned af
>access-points'ne ?
>
>Hvordan afregnes der - man skal vel forhåbentlig ikke ha' TDC-
>Hotspot abonnement eller lign. ?
>
>Mvh.
>Brian S Jensen

--
Din lejrchef kan fortælle dig rækkevidden på det aktuelle hotspot.
Prisen er sædvanligvis 50 kr. pr.døgn. Du skal så ikke have
særligt abonnement. http//:www.campingstuff.dk har landets bedste
oversigt over campingpladser med hotspots.

God rejse - og campinginfo fra www.hanses-campingsider.dk


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408520
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste