profeten og ufoer
Fra : Michael Knudsen

Dato : 02-06-05 14:02

Så lige denne udsendelse

http://www.filecabi.net/v.php?file=ufoondemand.wmv

hvad er det?

Michael

Fra : Steen

Dato : 02-06-05 15:53

Michael Knudsen wrote:

> hvad er det?

Jeg er ret nysgerrig mht. hvad (og om, og i så fald hvorfor) du forventer af
svar. En tilfældig læser af dk.videnskab, der pludselig udbryder "Heureka!
Jeg ved det"?

I morges hørte jeg en sjov lyd og fik en en underlig fornemmelse. Hvad var
DET?

/steen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 02-06-05 16:15

"Steen" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg er ret nysgerrig mht. hvad (og om, og i så fald hvorfor) du forventer
> af svar. En tilfældig læser af dk.videnskab, der pludselig udbryder
> "Heureka! Jeg ved det"?

okay, måske ikke lige til at gennemskue hvad jeg mente med det. Manden på
videoen tilkalder en ufo og det sker på tv, så er det jeg spørger, hvad er
det man kan se på videoen i luften, er det snyd eller noget helt andet?

> I morges hørte jeg en sjov lyd og fik en en underlig fornemmelse. Hvad var
> DET?

Ahr den er nem, det var da dine agurker i køkkenhaven som råbte på sol og
sommer, hvad ellers.

Michael

Fra : Anders K. Jacobsen

Dato : 06-06-05 01:14

> Så lige denne udsendelse
> http://www.filecabi.net/v.php?file=ufoondemand.wmv
> hvad er det?

Tjaa det er der vel ikke noget svar på. Mulige svar kunne være.

1. Tv udsendelsen virker amatøragtig hvilket kunne tyde på de selv har
fremstillet det.
2. Der er en "ikke synlig" person tilstede som styrre et fjernstyrret
minihelikopter evt. påført folie eller ligende reflektivt matereialle.
3. En UFO.

Anders