Vejr barometer
Fra : Filip

Dato : 31-05-05 21:09

Hej

Jeg skal indstille mit nye elektroniske barometer, men til det kunne det
være rart at vide hvilket tryk DMI siger der er. Jeg kan ikke finde det på
dmi.dk, men hvor kan jeg så finde det?

Filip

Fra : Emil

Dato : 31-05-05 22:23

On Tue, 31 May 2005 22:08:35 +0200, Filip wrote:

>Jeg skal indstille mit nye elektroniske barometer, men til det kunne det
>være rart at vide hvilket tryk DMI siger der er. Jeg kan ikke finde det på
>dmi.dk, men hvor kan jeg så finde det?

Under 'Vejr lige nu*
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/vejrobservationer.htm

m.v.h. Emil

Fra : Filip

Dato : 01-06-05 06:13

> Under 'Vejr lige nu*
> http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/vejrobservationer.htm

Tak for det

Filip

Fra : Ole Pagh

Dato : 01-06-05 15:56

Emil wrote:

> Under 'Vejr lige nu*
> http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/vejrobservationer.htm

Du kan også bruge lokaludsigten.
Nederst på siden er der lokale observationer, der opdateres hver 15-30 min.
Vælg den station der er nærmest, en dag med stabil barometerstand.
Eks. for Kbhvn. / Nordsjælland:
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/kbhnsj.htm

--
hilsen Ole