Nokia 6610i og sms
Fra : Jesper

Dato : 06-06-05 20:29

Min kone har anskaffet sig en 6610i

Det irriterer hende (og dermed også mig) at den sidst afsendte sms stadig
står i displayet når man vil skrive en ny sms. Man er altså nødt til at
slette hele teksten fra den forrige sms. Det kan vel ikke være rigtigt - kan
det? Jeg har i hvert fald aldrig haft en mobil der opførte sig på den
mådeHvad er der galt og hvordan kan vi rette det..... er der nogen der ved
det?

tak

/jesper

Fra : Thomas Jari

Dato : 07-06-05 06:51

On Mon, 6 Jun 2005 21:29:19 +0200, "Jesper" <1@2.3> wrote:

> [...]
>det? Jeg har i hvert fald aldrig haft en mobil der opførte sig på den
>mådeHvad er der galt og hvordan kan vi rette det..... er der nogen der ved

Jo den er god nok. Så vidt jeg ved kan det ikke ændres.

Man vænner sig hurtigt til at trykke vælg + 2 gange ned + vælg.

Jeg har heller aldrig forstået hvorfor det er sådan.

Thomas Jari