er telmore nede... =??
Fra : Dennis [9440]

Dato : 06-06-05 18:56

Har forsøgt siden 1500 at logge på siden, men den er BARE rigtig rigtig
langsom... ! ! !

Nogen der oplever det samme som mig... ???

Dennis

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-06-05 19:09

"Dennis [9440]" <Denner[REMOVE]@webspeed.dk> skrev:

>Har forsøgt siden 1500 at logge på siden, men den er BARE rigtig rigtig
>langsom... ! ! !

>Nogen der oplever det samme som mig... ?

Je, jeg prøver lige nu fordi du spørger, og min browser venter og
viser 0 B/s.

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-06-05 19:12

Bertel Lund Hansen skrev:

>Je, jeg prøver lige nu fordi du spørger, og min browser venter og
>viser 0 B/s.

Nu er der en del af tingene på pklads, men den er ikke færdig.
Det går altså ekstremt langsomt.

--
Bertel

Fra : Lars Linde

Dato : 06-06-05 19:06

Sidder og har samme problem.

Damn!!!

Lars

Fra : Dennis [9440]

Dato : 06-06-05 19:15

Hmm...

Irriterende når man lige har tid til at sætte penge ind... - Vel og
mærket efter man har fået diverse trusler fra dem de sidste i 3 dage...

Dennis

Fra : A

Dato : 07-06-05 06:06

Det var vel ikke sådan, at du har overvejet automatisk optankning......

/A

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Dennis [9440]

Dato : 07-06-05 07:48

LOL... Nej det koster jo 2 ,-...

og det kjoster ikke noget at "skylde" i et par dage,.,.. !?!?!

Dennis

Fra : A

Dato : 07-06-05 08:17

Det koster jo også lidt at være på nettet. Det behøver du ikke at være, når
du har 'Automatisk Optankning'.

PS: Telmore kan godt finde på at lukke din konto, hvis du ikke tanker op. Og
det koster et større gebyr, for at få den åbnet igen...

/A

Fra : Dennis [9440]

Dato : 07-06-05 09:50

SNIP
> [...]
>
> PS: Telmore kan godt finde på at lukke din konto, hvis du ikke tanker op.
> Og det koster et større gebyr, for at få den åbnet igen...

SNIP

Ja ja rolig nu... det koster at være på nettet ja, men alle har vel mere
eller mindre flatrate alligevel, så man kan være på 24/7 for samme pris... !
! ! - Har aldrig hørt om at Telmore har lukket et kort, jeg mener det er 6
eller 7 dage din konto må stå i minus, dog maks med 200,- - Men så skulle
den vist også blive lukket...

Dennis

Fra : A

Dato : 07-06-05 10:03

Før jeg fik automatisk optankning, truede de mig faktisk med at lukke min
konto indenfor 24 timer. På trods af at min saldo stod på. - 5,-.....

/A

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 07-06-05 21:03

ti 07 jun 2005 11:02:52a satte A sig på en taburet og skrev følgende på et
stykke vådt franskbrød:

> Før jeg fik automatisk optankning, truede de mig faktisk med at lukke min
> konto indenfor 24 timer. På trods af at min saldo stod på. - 5,-.....

Tror at du har været uheldig. Min har flere gange værfet i overtræk i en
uge og ingen problemer

Steven

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 07-06-05 21:01

ti 07 jun 2005 10:50:23a satte Dennis [9440] sig på en taburet og skrev
> [...]

> kort, jeg mener det er 6 eller 7 dage din konto må stå i minus, dog
> maks med 200,- - Men så skulle den vist også blive lukket...

Min erfaring er at den kan køre i helt op til en ugen uden problemer med
overtræk. Og nej jeg er heller ikke tilhænger af automatisk optankning. Det
er nemmere at styre forbruget når man skal gøre noget aktivt for at få
penge på og jeg vil heller ikke betale gebyret.

Steven

Fra : A

Dato : 07-06-05 21:05

Den 1,- ekstra du giver i forhold til manual optankning er ikke meget.

Hvad nu hvis din internet forbindelse er nede i en længere periode, så har
du problemet....

/ A

Fra : John

Dato : 08-06-05 09:36

A skrev:
> Den 1,- ekstra du giver i forhold til manual optankning er ikke meget.

Næh, men som Steven også skriver, er det nemmere at have styr på sit
forbrug hvis man skal gøre noget aktivt.

> Hvad nu hvis din internet forbindelse er nede i en længere periode, så har
> du problemet....

Vær nu lidt realistisk ik'.

Hvornår har du sidst oplevet at din internetforbindelse er nede i en
længere periode (flere dage)?
Jeg kan ikke mindes at have været uden net i mere end maks et døgn - og
det var da en antenneforening havde startet internet op, og havde nogle
indkøringsproblemer.

Min nuværende forbindelse hos CyberCity har ikke haft et eneste nedbrud
i de 1½ år jeg har haft dem som udbyder.

Læg så dertil chancen for at nedbruddet sker lige præcis den dag hvor du
skal indbetale til Telmore. Jeg vil mene sandsynligheden er så lille at
det ikke begrunder tilmelding til automatisk optankning.

Mvh

John

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 08-06-05 21:43

ti 07 jun 2005 10:05:17p satte A sig på en taburet og skrev følgende på
et stykke vådt franskbrød:

> Den 1,- ekstra du giver i forhold til manual optankning er ikke meget.
>
> Hvad nu hvis din internet forbindelse er nede i en længere periode, så
> har du problemet....

Så tanker jeg bare op fra Arbejdet eller går på nettet med et modem.
Jeg har både en bredbåndsforbindelse og et abbonement til modembrug så jeg
skal nok komme på.

Og hvis Telmores side er nede så ringer jeg til dem istedet og laver en
aftale med dem. Det ville de sikker være villige til i sådan en situation.
Telmore er jo som bekendt lig med god service i topklasse.

Steven

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-06-05 10:01

A skrev:

>Det koster jo også lidt at være på nettet.

Med min aftale koster det ingenting i den forstand at der ikke er
forskel på min regning uanset hvor tit jeg åbner Telmores sider.

Og jeg bryder mig ikke om automatisk optankning fordi hvis jeg
taber telefonen og opdager det sent, så er der ubegrænset snabel
ned i min bankkonto for den der eventuelt samler mobilen op og
bruger den.

--
Bertel

Fra : A

Dato : 07-06-05 10:10

Har selv haft mobil i snart 15 år, og jeg har aldrig tabt en eneste endnu.

Det er jo tilladt at passe på sin telefon, og lade være med at have den
hængende i en bæltetaske.

Skulle du være så uheldig at tabe den, så kontakter man bare Telmore og
beder dem om at spærre dit simkort.

/A

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-06-05 10:41

A skrev:

>Har selv haft mobil i snart 15 år, og jeg har aldrig tabt en eneste endnu.

Jeg forklarede hvorfor jeg ikke vil have automatisk optankning.
Jeg skrev ikke at jeg ikke kunne forestille mig en million andre
måder at forholde sig til det på.

--
Bertel

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 07-06-05 21:04

ti 07 jun 2005 11:00:53a satte Bertel Lund Hansen sig på en taburet og
> [...]

> taber telefonen og opdager det sent, så er der ubegrænset snabel
> ned i min bankkonto for den der eventuelt samler mobilen op og

JA jeg har det på samme måde. Det er rart at have lidt hånd om tingene.

Steven

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 06-06-05 22:05

Dennis [9440] wrote:
> Har forsøgt siden 1500 at logge på siden, men den er BARE rigtig rigtig
> langsom... ! ! !
>
> Nogen der oplever det samme som mig... ???

Ingen problemer her med digital signatur...

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://drik-øl.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-06-05 23:42

Bjarke Ravn-Jonsen skrev:

>Ingen problemer her med digital signatur...

Goddag mand. Økseskaft.

--
Bertel

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 07-06-05 00:41

ti 07 jun 2005 12:42:14a satte Bertel Lund Hansen sig på en taburet og
skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Goddag mand. Økseskaft.

Ja for i mellemtiden er siden kommet op igen og er nu fremme på min skærm
med det samme.

Steven