firmware ver. i 6230i... ?
Fra : Dennis [9440]

Dato : 06-06-05 14:00

Hej i gruppen...

ville bare være nysgerrig og høre hvad i har af firmware i jeres
terminaler... ??

Min har ver. 3.30 fra den 21 / 4 - 05

*#0000#

Dennis

Fra : og

Dato : 06-06-05 18:22

Min er version 03.23 fra den 15/03 - 05, og den er ikke særlig god, har
forgæves ledt efter en der kan opgradere her i nærheden af hvor jeg bor. Mvh
Ove

Fra : Dennis [9440]

Dato : 06-06-05 18:36

SNIP

"og" <og@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Min er version 03.23 fra den 15/03 - 05, og den er ikke særlig god, har
> forgæves ledt efter en der kan opgradere her i nærheden af hvor jeg bor.
> Mvh Ove
SNIP

Jeg ved Telecare kan, men der er vist ikke kommet nogen nyere end 3.30...
Men jeg ville rigtig gerrne have en opdatering der gav distributionsliste af
sms... ! Er der nogen der har hørt noget om denne finesse... ???

Dennis

Fra : N. Christensen

Dato : 07-06-05 15:22

Jeg har ligeledes v03.30. Den fungere faktisk ok. Det eneste man
lige skal vænne sig til er ordbogen opfører sig ikke ligesom på
andre Nokiaer. Ove, hvor bor du henne?

[..]

> Men jeg ville rigtig gerrne have en opdatering der gav
> distributionsliste af sms... ! Er der nogen der har hørt noget

DET savner jeg også. Hvordan kan man 'glemme' den funktion? Det
er meget en gåde.

--
N. Christensen

Fra : og

Dato : 09-06-05 21:02

Jeg bor i Ribe...mangler i aller højeste grad også sms distributionsliste,
hvis jeg havde vidst den ikke var i 6230i havde jeg nok ikke købt den *s*