Unotel, forslag....
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 05-06-05 21:21

Her er en kopi af hvad jeg sendte til Unotel

_________________________________

Hej Unotel

Jeg har et forslag til jer.

I stedet for at sætte det interne opkaldsgebyr op til 1.00 Kr

(Det bliver en DYR forretning i tabte kunder, pga tabt troværdighed etc.)

I stedet kunne i sætte det til 0.25 Kr de første eks. 120 minutter pr.
nummer pr. måned,
og DEREFTER tage 1.00 Kr...

Det ville gøre "misbrug" til en rigtig dårlig forretning...

+ At det ville straffe dem der nu er skyld i at i mener at der skal SÅ
drastiske tiltag til som
at sætte prisen op til 400% af hvad den var før....

Og lade os andre fortsætte med at anbefale Unotel....

Mvh Henrik

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 05-06-05 21:43

Henrik (Silkeborg) wrote:
> [...]
> drastiske tiltag til som
> at sætte prisen op til 400% af hvad den var før....
>
> Og lade os andre fortsætte med at anbefale Unotel....

Interessant! Fordi hvad vil være en god løsning? Andre bud? Kedeligt at
skulle smutte fra UnoTel nu pga dårlig udformning af deres koncept...
Kedeligt at firmaet kalder det 'misbrug' fra kunderne, det handler altid om
deres (evt- dårlige) udforming af deres løsning.

/ Thomas

Fra : Kim Kristensen

Dato : 05-06-05 22:06

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
om
> deres (evt- dårlige) udforming af deres løsning.

Jeg sendte nedenstående med i min mail til UnoTel tidligere i dag:

"Jeg kender ikke spor til regler og love på dette område, men ser det
absolut som en smartere løsning at sætte et maks. på fire, fem eller seks
telefoner under samme login. Uanset mængden vil der altid være
grænsetilfælde med en familie som rent faktisk ER større, eventuelt afkræve
navn og adresse på de tilmeldte.

En anden mulighed var at differencer prisen på "Gratis samtale" over/under
et bestemt antal tilmeldte, så er det det de også de rigtige der bliver
ramt. Som i fem eller færre 0,25 kr. pr. samtale, seks eller flere 1,00 kr.
pr. samtale.

Måske sætte et maks. på de minutter en "Gratis samtale" må være, inden den
går over på normal minuttakst. Som i de første tre minutter 0,25 kr. og fra
det påbegyndte fjerde minut normal minuttakst på 0,63 kr.

Et begrænset antal "Gratis samtaler" pr. nummer pr. måned og derefter normal
takst kunne også være en løsning, som i de første 20 "Gratis samtaler" pr.
måned 0,25 kr. der efter normal takst eller måske 1,00 kr. pr. "Gratis
samtale" over de 20.

Ovenstående er bare forslag og eksempler, men i skal da være velkommen til
at gøre brug af dem."

De tal jeg har brugt er naturligvis bare eksempler, jeg jo padler rundt i
min egen andedam og derfor ikke kan se det overordnede billede.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 05-06-05 22:32

> Og lade os andre fortsætte med at anbefale Unotel....
>
> Mvh Henrik

Her fortsætter snakken omkring UnoTels nye løsning:
http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=54451

/ Thomas

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 05-06-05 22:37

sø 05 jun 2005 10:20:47p satte Henrik (Silkeborg) sig på en taburet og
skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Her er en kopi af hvad jeg sendte til Unotel

Du poster lige ders svar når de giver lyd ikke også?

Sidder på kanten af stolen for at se hvad de siger.

Steven

Er nu stadig glad for mit Telmoreabbonement.