siemens m 65
Fra : Kim Malmberg

Dato : 05-06-05 11:05

Hej NG
Jeg er den lykkelige ejer af ovennævente telefon.
Hvordan kan jeg synkronisere med outlook, kræves der speciel software ?

mvh kim

Fra : Rasmus O.

Dato : 05-06-05 14:54

> Jeg er den lykkelige ejer af ovennævente telefon.
> Hvordan kan jeg synkronisere med outlook, kræves der speciel software ?
>
> mvh kim

Hej Kim,

http://communications.siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,dk_da_0_35017_rArNrNrNrN_prodId%3A27443,00.html#PC%20Software%20og%20Drivers

er løsningen på dit problem, og det virker, der er mange andre gode ting til
din M65'er

Med venlig hilsen & god weekend
Rasmus O.

Fra : carstenwm

Dato : 06-06-05 18:44

> [...]
NrN_prodId%3A27443,00.html#PC%20Software%20og%20Drivers

> er løsningen på dit problem, og det virker, der er mange andre gode ting

TAK! Den ku' jeg ihvertfald bruge!

Mvh. Carstenwm
www.fanoe.info