SE K750i ?
Fra : Jakob

Dato : 05-06-05 10:31

Hej igen!

Jeg må hellere lige starte en ny tråd.
Jeg kiggede egentlig på en N6230i, og fik følgende link:

http://www.mobile-review.com/search.php?language=en&brand=24&model=6230&submit.x=31&submit.y=15

Der stod der bl.a. "Rivals: SonyEricsson K750i"

Den kiggede jeg så lidt nærmere på, og den ser unægtelig også interessant
ud!
Jeg har hidtil altid haft Nokia-telefoner, men den flotte omtale af
kameradelen trækker lidt i mig. Til daglig har jeg nemlig et
spejlrefleks-kamera og det gider jeg ikke slæbe rundt på mig hele tiden, så
et lille alternativ til lommen ville være fedt.
Men radio (stereo!) og MP3 skal den også kunne klare, så K750i er vel også
et bud, ligesom N6230i.

Nogen der har anskaffet sig en K750i?

--
Hilsen Jakob

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 05-06-05 10:36

> Nogen der har anskaffet sig en K750i?

Jeg har prøvet en det meste af weekenden - hvad vil du gerne vide da?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jakob

Dato : 05-06-05 11:12

> Jeg har prøvet en det meste af weekenden - hvad vil du gerne vide da?

Er den fed...? Arj - det var lidt plat spurgt...

Jeg har fundet et laaangt review på
http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-k750-en.shtml
og den ser jo ud til at tage flotte billeder. Ligesom N6230i i øvrigt...

Så det er vel mere det generelle indtryk jeg er ude efter hvis du forstår,
så måske alligevel: Er den fed?

--
Hilsen Jakob

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 05-06-05 16:00

> Er den fed...? Arj - det var lidt plat spurgt...

Den er generelt fed. Tasterne er gode. Displayet er lidt mindre end man
umiddelbart tror. Menuerne er meget anderledes fra K700i/S700i - efter min
mening til den dårlige side.

Jeg har ikke så meget tid lige nu, men der findes enormt meget info omkring
telefonen på www.mobildebat.dk.

Fra : HBS

Dato : 05-06-05 11:55

Lytter lige med, da jeg har bestilt et )

hbs

Fra : Peter Caspersen

Dato : 05-06-05 15:08

> Jeg har prøvet en det meste af weekenden - hvad vil du gerne vide da?
>
> --
> Mvh.
> Jeppe Vestergaard, Aalborg

Er der noget software med, jeg tænker feks. på kalanderprogram ?

Har selv en T630 der iretere det mig at den ikke kan ringe med fuldstryke
fra starte kan 750 det. ?

Kan man bruge hvilken som helst mp3 fil til ringe tone og sms tone ?

Skal man have headset på for at høre Radio ? jeg tænker på om der er en
lille højtaler iden så det ikke kræves headset

Hvad syndes du er nogle af de fede ting i 750 ?

Med Venlig Hilsen

Peter Caspersen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-06-05 15:40

Peter Caspersen skrev:

>Skal man have headset på for at høre Radio ? jeg tænker på om der er en
>lille højtaler iden så det ikke kræves headset

En mobil uden højttaler? Det findes vist ikke.

Hovedsættet skal fungere som antenne - i hvert fald i min K700,
så det er nok det samme med K750.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-05 12:08

On Sun, 5 Jun 2005 11:31:29 +0200, Jakob wrote:

>Nogen der har anskaffet sig en K750i?

Prøv og læs lidt tilbage i gruppen fx her:

/jesper

Fra : Søren Blom

Dato : 09-06-05 20:36

"Jakob" <nejnej@nejnejnej.dk> skrev

> Nogen der har anskaffet sig en K750i?

Ja, min kom med posten for nogen timer siden. Det er en rigtig lækker
telefon, har endnu ikke været i dybden med den, kan dog sige at den er
rigtig lækker, er man vand til SE telefon, så er menuerne og logikken
opbygget på samme måde, som i tidligere telefoner, på godt og ondt.

Radioen er fungere fremragende og har en rigtig god lyd, har ikke
efterprøvet hvor godt RDS virker, men den har en fin tuner, som nemt finder
kanalerne og udsendes der RDS signal fra den pågældende kanal, så står
kanalens navn på displayet.

Kameraet er nemt at gå til men har lige ikke prøvet det efter endnu, kan
lægge nogen billeder et og andet sted hvis det skulle ønskes.

Skal gerne komme med noget mere i løbet af weekenden, når jeg har lært den
ordentlig af kende.

--
VH

Søren Blom