Mobil til 12-årig pige??
Fra : FedeDorit

Dato : 04-06-05 18:01

Hejsa.
Min forlovedes lillesøster har ønsket sig en mobil med kamera og farveskærm
til hendes fødselsdag.

Den SKAL være uden abonnement og pris omkring max 1000,- kr.

Jeg har kigget lidt på Mobilpriser.dk men det er lidt uoverskueligt at
skulle kigge efter kamera/fraveskærm på alle...

Så er der nogen der har gode bud på hvilken vi kunne købe??

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-06-05 19:00

FedeDorit skrev:

>Jeg har kigget lidt på Mobilpriser.dk men det er lidt uoverskueligt at
>skulle kigge efter kamera/fraveskærm på alle...

Prøv dette her site i stedet:

http://www.mobilvalg.dk/

--
Bertel

Fra : JS

Dato : 04-06-05 19:10

"FedeDorit" <123@123.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle kigge efter kamera/fraveskærm på alle...
>
> Så er der nogen der har gode bud på hvilken vi kunne købe??

Køb denne her:
http://www.tele2shoppen.dk/shop/Abonnement_Bestil.aspx?vnr=01009003014

Koster 395,- i alt og kan låses op for 100 kr.
Det er en fed telefon.

Fra : Vega

Dato : 04-06-05 19:56

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.tele2shoppen.dk/shop/Abonnement_Bestil.aspx?vnr=01009003014
>
> Koster 395,- i alt og kan låses op for 100 kr.

Men læg lige mærke til hvad der står lidt længere nede.

"Hvad skal jeg være særlig opmærksom på?
Tilbuddet gælder kun hvis du flytter dit eksisterende mobilnummer med, eller
er Tele2 kunde i forvejen. Der kan maks. købes 1 telefon pr. CPR-nr. til
tilbudspris. Øvrige telefoner kan købes til fuld pris på Tele2Shop.
Tilbudene gælder kun så længe lager haves."

Har hun en mobil i forvejen hos Tele2 eller fastnet?

Mvh. Vega.

Fra : FedeDorit

Dato : 04-06-05 21:28

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Tilbudene gælder kun så længe lager haves."
>

> Har hun en mobil i forvejen hos Tele2 eller fastnet?

næ kun taletidskort fra Tele2 ..men det gæld´s vel ikke??
Hendes far har internet hos dem...

Fra : JS

Dato : 04-06-05 22:17

> [...]
> til tilbudspris. Øvrige telefoner kan købes til fuld pris på Tele2Shop.
> Tilbudene gælder kun så længe lager haves."

Jeg ved det, men alle siger at det alligevel ikke er nødvendigt, så det er
da et forsøg værd.
Giveren kan jo bare oprette abonnementet og forære telefonen uden simkort og
selv sørge for opsigelse m.m.

Fra : Jesper

Dato : 04-06-05 22:30

On Sat, 04 Jun 2005 19:01:24 +0200, FedeDorit wrote:

> [...]
> skulle kigge efter kamera/fraveskærm på alle...
>
> Så er der nogen der har gode bud på hvilken vi kunne købe??

Nokia 3220 fås uden abonnement til ca. 1100 kr

http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&priceinterval=-1&pricesort=-2&producer=2&product=277&abonnement=-2

Når den ringer ligner den et helt diskotek, og der følger en skabelon
med så man kan skære sine egne billeder ud til at sætte ind i
coveret. Min datter elsker den. Den er også ret solidt bygget....

Fra : K.C.s DK4800

Dato : 05-06-05 16:38

Elgiganten har Nokia 6610i på tilbud uden abb. i næste uge til 999,- Den
vil være fin til den størrelse

K.C.s 4800

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-06-05 20:48

"K.C.s DK4800" <xv920@pc.dk> wrote:

>Elgiganten har Nokia 6610i på tilbud uden abb. i næste uge til 999,- Den
>vil være fin til den størrelse

6610i er en udmærket telefon - for voksne !!

Men jeg tror unger i den alder vil foretrække en Nokia 3220.....

<mlr>

--

The two basic principles of Windows system administration:

* For minor problems, reboot
* For major problems, reinstall

Fra : A

Dato : 06-06-05 06:45