OT:... Sangskjuler, stor mobiltelefon
Fra : Torben S. Frederikse~

Dato : 04-06-05 16:54

Hej gruppe
Jeg ved godt dette er OF. men jeg håber der måske er en her der kan hjælpe.
Min far bliver snart 70 år og vi er ved at digte en sang. Han har haft flere
mobiltelefoner og på tros af hans høje alder er han faktisk ret ferm til
både SMSer og alt det der.
Jeg kunne derfor godt tænke mig en stor mobiltelefon som sangskjuler, er der
nogen der har en de gerne vil af med?
Jeg bor i Vejle men køre hver uge på til Århus til grænsen og til Fyn.
Mvh.
Torben

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 04-06-05 17:10

> Jeg kunne derfor godt tænke mig en stor mobiltelefon som sangskjuler, er
der
> nogen der har en de gerne vil af med?

Hmm. Det må da umiddelbart være noget der er ret let at lave selv - find
nogle billeder af en Nokia 3310 i høj opløsning forfra, bagfra, samt fra
siderne. Bunden er ligegyldig, og toppen skal vel være åben, da sangene skal
stå inden i den.

Billederne printes på A4-papir, og sættes sammen til en kasse.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Dennis [9440]

Dato : 04-06-05 17:17

Ved Sonofon i Aalborg reklamerede emd nogle man kunne få, mener faktisk det
var landsdækkende tilbud... !

- Jeppe kom lige på banen, ved du er der ude...

Dennis

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 04-06-05 17:45

> Ved Sonofon i Aalborg reklamerede emd nogle man kunne få, mener faktisk
det
> var landsdækkende tilbud... !
>
> - Jeppe kom lige på banen, ved du er der ude...

Hmm, lyder ikke lige som noget jeg kender noget til - men kan lige
undersøge det på mandag.

Fra : Torben S. Frederikse~

Dato : 05-06-05 11:14

Tak for det, jeg mener at have set store plastiktelefoner udenfor
telebutikker på fod ligesom isskilte udenfor udenfor ishuse.
Kikker indenfor igen i morgen.
Mvh. Torben

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 06-06-05 00:32

lø 04 jun 2005 05:53:42p satte Torben S. Frederiksen sig på en taburet
og skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Jeg kunne derfor godt tænke mig en stor mobiltelefon som sangskjuler,
> er der nogen der har en de gerne vil af med?
> Jeg bor i Vejle men køre hver uge på til Århus til grænsen og til Fyn.

Jeg går ud fra at det er een af pap du mener. I såfald ved jeg at vores
lokale Bog og Idé (Roskilde) har sådanne på lager ind imellem så måske har
du held med dig hvis du finder en større bog og idé i Jylland vil jeg tro.
Evt. kan de måske tage een hjem fra en anden Bog og Idé.

Steven

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-06-05 10:29

On Sat, 4 Jun 2005 17:53:42 +0200, "Torben S. Frederiksen"
<torbenf@fjernpost12.tele.dk> wrote:

>Jeg kunne derfor godt tænke mig en stor mobiltelefon som sangskjuler, er der
>nogen der har en de gerne vil af med?
>Jeg bor i Vejle men køre hver uge på til Århus til grænsen og til Fyn.

Jeg vil ikke af med den, og bor heller ikke lige i nærheden (men i
København). Jeg har dog en stor Siemens C35 (ca. halvanden meter høj)
- en gammel model efterhånden, måske lidt ligesom din far

Der er et billede her: http://fergusons.dk/temp/mobil/siemens.jpg

Du må gerne låne den, også i mere end en uges tid (hvis du ikke lige
kommer til København hver dag).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Vind gratis unlock - tilmeld dig nyhedsbrevet på hjemmesiden.

Fra : Torben S. Frederikse~

Dato : 07-06-05 07:35

Tak for tilbudet, men jeg kommer ikke til København inden festen om to uger,
tør heller ikke låne tænk hvis den går i stykker...
Mvh. Torben

Fra : Olsen

Dato : 06-06-05 11:18

> [...]
> der nogen der har en de gerne vil af med?
> Jeg bor i Vejle men køre hver uge på til Århus til grænsen og til Fyn.

Ja hvis det er sådan en plastik model af en Nokia 3310 på ca. 1.5 m i
højden, så har jeg 2 stk til salg 1 stk grøn og 1 stk gul
pris kr. 500.- pr stk afh. i Fredericia
mvh. steff

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Torben S. Frederikse~

Dato : 07-06-05 07:36

Tak for tilbudet, men det er alt for meget for en sangskjuler....
Mvh. Torben