N gage problemer
Fra : Tine & Jimmy

Dato : 03-06-05 19:37

hej jeg har en n gage, og når jeg overføre mp3 til den viser den UKENDT FIL
FORMAT når jeg prøver at afspille filen. Men det er da mærkeligt når den nu
kan spille MP3ér. Og når jeg så prøver at overføre andre filer såsom jpg
eller waw filer står der at der ikke nok hukommelse slet nogle data først,
selv om der skulle være rigeligt plads både på mobil og kort. Er der nogen
herinde der kan fortælle mig hvad der skulle være i vejen.Den eneste måde
jeg kan overføre data på er via bluetooth da min USBport til mobilen er i
stykker.
på forhånd tak

hilsen

jimmy