beskadiget SIM kort?
Fra : Brian Pedersen

Dato : 03-06-05 17:03

Hej NG

Jeg har netop fået min Samsung E700 tilbage fra reparation (den skrev Begr.
tjeneste uanset hvor jeg befandt så jeg ikke kunne anvende telefonen).
Reparationen indebar bl.a. en opdatering af softwaren. Det har så resulteret
i at den stadig ikke virker (skriver stadig Begr. tjeneste) med mit SIM kort
i, men den virker en gang imellem med andres SIM kort.
Mit SIM kort virker dog stadig i min gamle Nokia 3310.
Er der nogle der har et forslag til hvad der kan være galt? har de ikke
repareret den? eller er det mit SIM kort der er "for gammel" eller lignende?
Telefonen virkede trods alt den gang jeg købte E700'eren med mit nuværrende
kort.

---
Brian

Fra : Anja Nielsen

Dato : 03-06-05 18:33

Hej Brian

Da jeg i sin tid købte en samsung E700 skrev den også begrænset tjeneste, og
den virkede ikke. Jeg havde et telmore simkort fra år 2000, og jeg beklagede
min nød til dem. De fortalte, at telefonen ikke virkede med mit gamle kort
(der var et 8 kb), hvorfor de uden beregning sendte mig et nyt. Jeg undrer
mig da over, at den har virket, men hvis dit simkort er af ældre dato er det
nok en god idé at udskifte det.
Mvh.
Anja

Fra : Jens U

Dato : 03-06-05 19:33

Brian Pedersen skrev...

> Mit SIM kort virker dog stadig i min gamle Nokia 3310.
> Er der nogle der har et forslag til hvad der kan være galt? har de ikke
> repareret den? eller er det mit SIM kort der er "for gammel" eller lignende?

Nok nyt sim kort som Anja skriver.
Dit sim er ikke beskadiget, bare en forældet teknologi.

Har selv skiftet fra N3310 til H6340 og fik nyt kort før det virkede..

--
Hilsen Jens
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Brian Pedersen

Dato : 03-06-05 21:36

Tak for svarene begge to .... Jeg undrede mig bare over at den virkede lige
da jeg købte den, men ikke efter jeg havde fået den tilbage fra rep.

--
Brian