K700i glemmer associationen mellem nummer ~
Fra : Ukendt

Dato : 03-06-05 09:32

Min K700i er begyndt at glemme associationen mellem navne og numre i
telefonbogen. Det startede i det små, men det er efterhånden blevet et
møg-irriterende problem. Når jeg modtager en besked fra en person i min
telefonbog, står der et nummer som afsender, i stedet for navn som normalt.
Nogen der har erfaring med det og evt ved om det kan rettes med en
softwareupdate? ... i starten klarede jeg det ved at slette kontakten og
oprette den igen ... men det holder kun midlertidigt.

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-06-05 10:03

"Kim Frederiksen" skrev:

>Min K700i er begyndt at glemme associationen mellem navne og numre i
>telefonbogen.

Jeg ved muligvis hvad der sker.

Hvis jeg kun har ét nummer pr. kontakt, har jeg ikke noget
problem.

Hvis der er mere end ét nummer, og de begge står med +45 foran,
så går der spåner i det. Der vises da f.eks. +45123456, men ikke
de to sidste cifre, og navnet kan så ikke slås op.

Man kan også risikere at et ukendt nummer står på samme måde så
der er 100 forskellige numre at gætte på.

Min omgåelse af problemet består i at jeg kun bruger +45 foran ét
nummer hvis der er mere end ét.

>Nogen der har erfaring med det og evt ved om det kan rettes med en
>softwareupdate?

Det gad jeg også vide - uanset om det er samme problem eller to
forskellige.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-05 18:25

> Hvis der er mere end ét nummer, og de begge står med +45 foran,
> så går der spåner i det. Der vises da f.eks. +45123456, men ikke
> de to sidste cifre, og navnet kan så ikke slås op.

Det er ikke tilfældet her ... der er tale om alm. 8-cifrede numre, hvor der
kun ligger ét nummer under hver kontakt. Underligt hvad der sker ...

--
Med venlig hilsen - Kim Frederiksen
Hurtigere og sikrere Internet med FireFox - www.getfirefox.com