Unlock Samsung SGH-X480
Fra : Lisbeth Støvring

Dato : 31-05-05 15:35

Jeg søger og leder, men kan ikke finde nogen steder med brugbare
oplåsningskoder. Er der nogen som kan hjælpe?

Mvh. Lisbeth

Fra : A

Dato : 31-05-05 15:45

www.trycktil.com

/A

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : A

Dato : 31-05-05 15:46

orkert, der skal stå www.trycktill.com

/A

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-05-05 17:16

Lisbeth Støvring skrev:

>Jeg søger og leder, men kan ikke finde nogen steder med brugbare
>oplåsningskoder. Er der nogen som kan hjælpe?

A har givet et bud, men ellers er
news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock gruppen til det.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud